AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Er blitt helt avhengig av Tinder. Scroller gjennom hver dag og selv om jeg kun "liker" noen veldig få så har jeg nå en altfor lang liste med matches og tilhørende kontakter på Snap. Det finnes jo uendelig med vakre, snille folk der ute... Har truffet noen men selv om det var ok gidder jeg nok ikke treffe dem igjen - spenninga forsvinner når vi har møttes, enda vi fikk grei kontakt og hadde til dels interessante personlige samtaler før. Jakter bare nye kontakter og så starter greia på nytt. Klarer ikke bry meg og er ikke interessert i forhold til andre enn en som dumpet meg og jeg fikk hekt på... Kan ikke involvere meg i andre emosjonelt eller fysisk så lenge jeg føler på det som utroskap ovenfor ham - som er helt hjernedødt å tenke - altså kjører jeg dette løpet. Har ferie og uansett ikke bedre å ta meg til. Flere tinder-avhengige? Hva er din stil? Anonymkode: b0336...382
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Hahah, akkurat som meg! Tinder er mitt Candy Crush 😎 Anonymkode: ca68e...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Litt samme her....Er ikke på jakt...men det er som et candy crush... sveip, match, chatt, kanskje treffe og så next. Anonymkode: 5a608...e16 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Jeg greier meg heldigvis med å samle likes. Gir aldri noen selv. Har gold, så jeg kan sitte og bla gjennom bunken, og sutte på dem som karameller, og fantasere om ting som kunne blitt. Av og til dukker det opp noen langt over min liga, og da hender det jeg matcher, bare for å si takk 😊. Noen har jo vært her minst like lenge som jeg, så de er liksom gamle kjente. Spennende å se om de kommer med noe nytt, hver gang de dukker opp. M50+ Anonymkode: babfc...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Typen holdt på slik, og det har vore ganske ødeleggende for vårt forhold i begynnelsen. Han har endelig greid å slutte. Ikke gøy for meg som sitter på sidelinja og har en dårlig følelse av at «noe» er på gang. Så lenge du ikke er i et forhold er det vel greit, men for meg så blir det utroskap, det å holde på slik. Eller mikroutroskap, siden det «kun» er på nett. Ironisk nok møtte jeg typen min på Tinder. Jeg var dog ute etter noe seriøst, han sa han var det, men jeg er nå heller litt usikker på akkurat det😛 Anonymkode: e9d5b...c02
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 En av grunnen til at Tinder er bortkastet tid. Mange som kun er der for underholdning. Anonymkode: 89feb...196 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #8 Skrevet 17. juni 2021 visp skrev (4 minutter siden): Respektløst! Det måtte jo komme. Tinder dekker et behov, enten det er interaksjon, eller bare passiv bekreftelse. Folk gjør akkurat det samme irl, og det ene behovet er like legitimt som det andre. Anonymkode: babfc...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #9 Skrevet 17. juni 2021 visp skrev (9 minutter siden): Respektløst! Skjønner reaksjonen din. Men hvorfor egentlig? HVA er egentlig respektløst med det? Man er ikke forpliktet til videre relasjon fordi om man matchet og var en stund på snakke-stadiet? Anonymkode: b0336...382
visp Skrevet 17. juni 2021 #10 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner reaksjonen din. Men hvorfor egentlig? HVA er egentlig respektløst med det? Man er ikke forpliktet til videre relasjon fordi om man matchet og var en stund på snakke-stadiet? Anonymkode: b0336...382 Man sløser bort andres tid. Det er ingen som er forpliktet til noe som helst men man kommer inn på samme plattform med helt forskjellig utgangspunkt. TS sier jo at det er bekreftelsen hun er avhengig av. Bekreftelsen kommer jo antageligvis fra en som bruker tid og energi på å prøve å finne seg en partner. Istedenfor en som kanskje kunne vært riktig så brukes tiden opp på tull. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #11 Skrevet 17. juni 2021 visp skrev (27 minutter siden): Man sløser bort andres tid. Det er ingen som er forpliktet til noe som helst men man kommer inn på samme plattform med helt forskjellig utgangspunkt. TS sier jo at det er bekreftelsen hun er avhengig av. Bekreftelsen kommer jo antageligvis fra en som bruker tid og energi på å prøve å finne seg en partner. Istedenfor en som kanskje kunne vært riktig så brukes tiden opp på tull. Jeg er TS 😉 Og jeg er ikke avhengig av bekreftelsen. Jeg synes bare det er spennende å bli kjent med forskjellige typer menn. Er som å åpne et kinderegg 😝 Mest spennende de første sekundene... Ok. Det med tid er legitimt men så kommer det også an på kommunikasjonen i chat før man eventuelt møtes. Og jeg med fler har jo tydelig info om hva som søkes på profilen. Jeg søker typ "vennskap, kanskje mer" (+ neitakk til ONS og litt diverse) - så det er ganske forsiktig og ingen kan da kreve noe mer??? Venter egentlig i all hemmelighet på et fyrverkeri av kjemi jeg også - men har ikke trua. Anonymkode: b0336...382
Katten.2.0 Skrevet 17. juni 2021 #12 Skrevet 17. juni 2021 Valideringsavhengighet er stadig mer vanlig i samfunnet. 1
Gjest TheCatLady Skrevet 17. juni 2021 #13 Skrevet 17. juni 2021 Jeg synes det er litt idiotisk og at det kan være respektløst. Det viser at man er litt frakoblet mens man sitter der og sveiper. Folk kan forkastes og man beveger seg over på en ny person. Ingen bryr seg og alle skal være laidback og ikke vise at de er seriøse. Om jeg skal være litt dramatisk så er det litt sånn Tinder er. Greit nok om man kun matcher med andre som er like useriøse, men slik er det nok ikke. Så man kaster bort andres tid ved å holde på og chatte med folk. Ingen fyrverkeri eller noe vil oppstå med en slik holdning fordi det kan jo være noe bedre rundt neste sving?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #14 Skrevet 18. juni 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: En av grunnen til at Tinder er bortkastet tid. Mange som kun er der for underholdning. Anonymkode: 89feb...196 Sånn er jo alle dating-arenaer. Mange stikker ut på byen helt uten intensjon å bli med noen hjem! Anonymkode: 12ebc...9ca
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #15 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn er jo alle dating-arenaer. Mange stikker ut på byen helt uten intensjon å bli med noen hjem! Anonymkode: 12ebc...9ca Nå er ikke byen kun for sjekking, da. Forøvrig så er det ikke respektløst å kun motta likes/matche med noen, så lenge en ikke drar det ut i det vise og brede. men jeg syns det er respektløst om man ikke gi beskjed om at man ikke har noe intensjon om forhold, for å deretter chatte med noen i flere uker, samt møte de. Da syns jeg det atår mest respekt i at begge parter møtes på samme grunnlag, og med samme informasjon. Personlig ville jeg aldri kastet bort tid på å møte noen om jeg visse de ikke var på jakt etter det samme som meg. De 3 andre jeg møtte før jeg møtte samboer, hadde samme intensjoner som meg. At vi ikke var god match i virkeligheten allikvel, er nå en annen sak. Anonymkode: 713d3...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå