Gå til innhold

Hvilken forlovelsesring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg valgt en-stensringen. Den grønne var litt voldsom etter min smak. 

AnonymBruker
Skrevet

Diamanter er jo liksom symbol på evig kjærlighet, og jeg er tradisjonell, så ville selv gått for den nederste. Med mindre den det gjelder er veldig glad i grønn eller smaragder. Men begge to var fine, og den øverste var litt spesiell og annerledes.

Anonymkode: 901db...f7d

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok gått for den nederste. 

Forloveden min er også veldig glad i slike stener - han ville gjerne kjøpe en safir, siden jeg har blå øyne. Vi snakket løst om dette før han kjøpte ring, og jeg gjorde det ganske tydelig at selv om jeg synes f.eks. øredobber med slike blå stener er nydelige, så vil jeg ikke ønske det på forlovelsesringen...

Det er jo en ring man faktisk skal bruke mye, uten å måtte tenke på om den skal "matche". Sånn sett er det greit at den er klassisk. 

Jeg fikk en nydelig enstens brilliant diamantring i hvitt gull :) 

Anonymkode: a5e87...13e

Skrevet

Nå er jeg sånn at jeg elsker grønt, så jeg likte den øverste ringen best. Men samtidig har den veldig "firkantet" og "hard" form på selve ringen, ingen myk og behagelig ring å ha på, tror jeg...? 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de. Alternativt den øverste med safir. Men stilene er ikke noe jeg liker. 

Anonymkode: 61b56...dd7

Skrevet

Ingen av de. Den øverste kan gå med  blå eller blanke steiner, den nederste med dobbelt så stor diamant . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...