Gjest ABM Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Burde ikke datingprofilen din sett ut slik: Jeg vil ha barn Nå!!! Any takers? Her BLIR det sex på første date!...og husk gyldig legitimasjon. De som sveiper riktig vei her bør vel være de riktige mennene..eller?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Er det feil av meg å melde meg som potensiell mann til tross for at jeg er sterilisert? Altså tenk på alle de forsøkene jeg får Anonymkode: 78cbc...292 6
Raven.Writingdesk Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Nå er det faktisk ganske mange menn som også ønsker familie uten å finne seg dame, likevel er det alltid damene som blir fremstilt som desperate monstre i slike saker. 8
Gjest ABM Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Raven.Writingdesk skrev (18 minutter siden): Nå er det faktisk ganske mange menn som også ønsker familie uten å finne seg dame, likevel er det alltid damene som blir fremstilt som desperate monstre i slike saker. Desperat monster? Hadde jeg vært kvinne-38 og ønsket barn, hadde profilen min sett ut akkurat sånn! Og det hadde blitt barn også..
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Skulle jeg levd igjen på nytt hadde jeg skrevet følgende: kvinne 28 år ønsker mange barn og en mann som vil være engasjert biologisk far til dem og bidra med forsørgelse - men da ikke bo sammen med meg. Fast samvær og når barna er store nok er jeg selvsagt helt innstilt på delt samvær om det er ønskelig fra far.. kravene til vordende far vil være: -ansvarsfull og vilje til å dekke halve delen av utgifter samt forsørgelse til sitt avkom - rolig og tålmodig temperament - frisk og ved god fysisk og psykisk helse - snill og omsorgsfull - opptatt av viktige verdier som medmenneskelighet, gjerne politisk mot venstre. - opptatt og vilje/ ønske om å føre slekten videre, dvs at han har et ønske om å både stille opp som far og bestefar når den tid kommer, samt kanskje oppleve å bli oldefar! Men da trolig uten å være samboende med barnas mor (meg) jeg kan tilby: - god helse og sunn og pen - omsorgsfull og snill (sykepleier) - rolig og stabil temperament - ansvarlig og god økonomi ville jeg fått napp? Anonymkode: e927c...285
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er det feil av meg å melde meg som potensiell mann til tross for at jeg er sterilisert? Altså tenk på alle de forsøkene jeg får Anonymkode: 78cbc...292 Har du sterilisert deg uten å ha noen barn fra før? Dvs at du er helt steril og uten avkom? Anonymkode: e927c...285
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Uaktuelt å få barn med en som ikke vil ha meg og ha familie med meg. Skal være liv laga før man vurderer det. Får ikke barn bare for å få barn. Da får jeg heller et barn alene om noen år. Kan i det minste stole på meg selv. Anonymkode: 2f419...971 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #8 Skrevet 17. juni 2021 Hvis man skal lage barn så vil man jo ha en far med gode gener Anonymkode: 02442...dee 3
Gjest ABM Skrevet 17. juni 2021 #9 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle jeg levd igjen på nytt hadde jeg skrevet følgende: kvinne 28 år ønsker mange barn og en mann som vil være engasjert biologisk far til dem og bidra med forsørgelse - men da ikke bo sammen med meg. Fast samvær og når barna er store nok er jeg selvsagt helt innstilt på delt samvær om det er ønskelig fra far.. kravene til vordende far vil være: -ansvarsfull og vilje til å dekke halve delen av utgifter samt forsørgelse til sitt avkom - rolig og tålmodig temperament - frisk og ved god fysisk og psykisk helse - snill og omsorgsfull - opptatt av viktige verdier som medmenneskelighet, gjerne politisk mot venstre. - opptatt og vilje/ ønske om å føre slekten videre, dvs at han har et ønske om å både stille opp som far og bestefar når den tid kommer, samt kanskje oppleve å bli oldefar! Men da trolig uten å være samboende med barnas mor (meg) jeg kan tilby: - god helse og sunn og pen - omsorgsfull og snill (sykepleier) - rolig og stabil temperament - ansvarlig og god økonomi ville jeg fått napp? Anonymkode: e927c...285 Ja, men det er ett par utfordringer..mange barn? Skal vi si 5? Det betyr at jeg får 5 barnebidrag pluss utgifter til "forsørgelse" av de..? Og barn et ikke billig, det vet jeg alt om😇.. Det betyr at jeg har utgifter nok til å være en turnoff for de fleste andre kvinner....og ett liv der den eneste sexen jeg får er fra ons. jeg lurer trill rundt for en kveld... Ikke en tiltalende fremtid for meg som kåt 30åring som ønsker sex 1-5 ggr./ dag er det?..
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #10 Skrevet 17. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Har du sterilisert deg uten å ha noen barn fra før? Dvs at du er helt steril og uten avkom? Anonymkode: e927c...285 Stemmer. Jeg er steril og uten avkom Hvis jeg klarer å gjøre henne gravid så kan jeg like gjerne gifte meg med henne i samme slengen for den ungen som kommer ut er et mirakel Anonymkode: 78cbc...292
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #11 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle jeg levd igjen på nytt hadde jeg skrevet følgende: kvinne 28 år ønsker mange barn og en mann som vil være engasjert biologisk far til dem og bidra med forsørgelse - men da ikke bo sammen med meg. Fast samvær og når barna er store nok er jeg selvsagt helt innstilt på delt samvær om det er ønskelig fra far.. kravene til vordende far vil være: -ansvarsfull og vilje til å dekke halve delen av utgifter samt forsørgelse til sitt avkom - rolig og tålmodig temperament - frisk og ved god fysisk og psykisk helse - snill og omsorgsfull - opptatt av viktige verdier som medmenneskelighet, gjerne politisk mot venstre. - opptatt og vilje/ ønske om å føre slekten videre, dvs at han har et ønske om å både stille opp som far og bestefar når den tid kommer, samt kanskje oppleve å bli oldefar! Men da trolig uten å være samboende med barnas mor (meg) jeg kan tilby: - god helse og sunn og pen - omsorgsfull og snill (sykepleier) - rolig og stabil temperament - ansvarlig og god økonomi ville jeg fått napp? Anonymkode: e927c...285 Hadde ikkje blitt meg. Kunne gjerne fått ungar med ei dame, vore særbuar og delt på barna, men her framstår det mest som dama vil 1) ha ein mann som kan betale for ho så ho kan vere heime med ungane og 2) når ungane er over den fyrste småbarnsperioden så vil ho ha fridagar utan ungar. Eg er ikkje tøffel, ville ha hatt mi meining om barna og hadde ikkje akseptert rollen som minibank. Men så er eg jo politisk til høgre og så då hadde eg ikkje vore mannen for ho her uansett. Anonymkode: 7b949...7ad
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #12 Skrevet 17. juni 2021 ABM skrev (2 timer siden): Ja, men det er ett par utfordringer..mange barn? Skal vi si 5? Det betyr at jeg får 5 barnebidrag pluss utgifter til "forsørgelse" av de..? Og barn et ikke billig, det vet jeg alt om😇.. Det betyr at jeg har utgifter nok til å være en turnoff for de fleste andre kvinner....og ett liv der den eneste sexen jeg får er fra ons. jeg lurer trill rundt for en kveld... Ikke en tiltalende fremtid for meg som kåt 30åring som ønsker sex 1-5 ggr./ dag er det?.. Selvsag vil det bli barne bidrag, men hvis 50/50 samvær forsvinner jo bidraget da er det de vanlige utgiftene alle har! Dog er 5 barn noe de færreste får som også må jobbe, så 2-3 er mange nok! Barn er kjempedyrt ! Bare svømmingen til sønnene mine kommer på nær 20 000 i året! Fotball litt billigere men uansett veldig dyrt å ha barn. Men jeg ser på livet med barn som en sterk drivkraft i seg selv selv om det koster! Gleden jeg får, gaven det er å bli bestemor, kanskje oldemor osv. å kunne ha arvinger å gi julegaver, hytta på fjellet i fremtiden, bursdager, å være samlet mange til fest og høytid, liv og røre - det er livet for meg, barna mine gir meg all glede og kjærlighet selv om det er hardt arbeid å fostre de. Å henge på en pub der lønna går rett i en øltank nei takk da bruker jeg heller lønna mi på fotballtrening til ungene. Anonymkode: e927c...285 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #13 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer. Jeg er steril og uten avkom Hvis jeg klarer å gjøre henne gravid så kan jeg like gjerne gifte meg med henne i samme slengen for den ungen som kommer ut er et mirakel Anonymkode: 78cbc...292 Oj er du sterilisert med hensikt eller er det en sykdom? Anonymkode: e927c...285
Gjest ABM Skrevet 18. juni 2021 #14 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvsag vil det bli barne bidrag, men hvis 50/50 samvær forsvinner jo bidraget da er det de vanlige utgiftene alle har! Dog er 5 barn noe de færreste får som også må jobbe, så 2-3 er mange nok! Barn er kjempedyrt ! Bare svømmingen til sønnene mine kommer på nær 20 000 i året! Fotball litt billigere men uansett veldig dyrt å ha barn. Men jeg ser på livet med barn som en sterk drivkraft i seg selv selv om det koster! Gleden jeg får, gaven det er å bli bestemor, kanskje oldemor osv. å kunne ha arvinger å gi julegaver, hytta på fjellet i fremtiden, bursdager, å være samlet mange til fest og høytid, liv og røre - det er livet for meg, barna mine gir meg all glede og kjærlighet selv om det er hardt arbeid å fostre de. Å henge på en pub der lønna går rett i en øltank nei takk da bruker jeg heller lønna mi på fotballtrening til ungene. Anonymkode: e927c...285 Jo jeg tenker likt med deg og kunne ikke tenkt meg et liv uten barn, men med din oppskrift ville jeg fremdeles med normal lønn av være en turnoff for mange kvinner også med halv utgift for 3 barn.. I så fall er det en mye bedre deal for meg om jeg bor sammen med mor til mine barn og får all sexen og barna jeg vil ha for de samme pengene... Så i mine øyne er du "bad value for money" skjønner?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #15 Skrevet 18. juni 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Oj er du sterilisert med hensikt eller er det en sykdom? Anonymkode: e927c...285 Hvorfor er det så sjokkerende? Kjenner både menn og kvinner som er sterilisert nettopp fordi de ikke vil ha barn. Spesielt for menn kan det være lurt, siden de har null og niks de skulle ha sagt om partneren skulle bli gravid. Anonymkode: 17e22...d14 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #16 Skrevet 18. juni 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Oj er du sterilisert med hensikt eller er det en sykdom? Anonymkode: e927c...285 Leste at menn kan overføre traumer og psykisk lidelse til sine etterkommere, helt opp til tre generasjoner senere. Jeg har i tillegg også autisme noe jeg ikke vil at barna mine skal slite med i Norge. Anonymkode: 78cbc...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå