AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Jeg er en mann og stemmer borgerlig. Men jeg Foretrekker kvinner på venstresiden. De er ofte mer spennende som mennesker og har litt kulere interesser. At de tar feil om politikk er greit. Anonymkode: 3d5a0...56b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Jeg synes ikke det men whatever floats your boat. Anonymkode: f83bf...96a 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Damer flest er på venstresida så har deita masse damer med anna politisk syn enn meg og ikkje vore noko problem det for min del. Men tykkjer jo det er rart at alle dei damene på venstresida som skal vere så likestilte og feministiske aldri har takka nei til at eg har vore den som har bidratt mest økonomisk (har tent best og). Anonymkode: c5107...8f3 2
CorvusCorax Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Nope. Kunne aldri datet noen jeg er uenig med politisk. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Tja, bryr meg fint lite om hva mannen mener om formuesskatten eller privatisering. Men dersom vi er uenige om kvinners rettighet, likestilling, homofiles rettigheter og rasisme så er det 🚩🚩🚩 for meg. Anonymkode: 96cfb...659 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en mann og stemmer borgerlig. Men jeg Foretrekker kvinner på venstresiden. De er ofte mer spennende som mennesker og har litt kulere interesser. At de tar feil om politikk er greit. Anonymkode: 3d5a0...56b Jeg er enig i at folk på venstresiden er mer opplyste, mer interessante og mer sexy enn sidrompa høyre- eller venstrefolk -eller -for den saks skyld - neandertalere av FRP-typen. Men det er ikke sexy i seg selv at partner har en annen politisk oppfatning enn deg selv. Ofte vil det være tvertiimot. For min del ville jeg heller valgt sølibat fremfor å knulle en høyrevelger. Anonymkode: 08abd...4f4 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Synes ikke det, nei. Med det sagt er jeg stort sett bare enig med meg selv, og er nok litt arrogant på området. I praksis må jeg egentlig bare se bort fra det, alternativene er for å sette det på spissen ei sossedame eller ei som ikke forstår seg på økonomi og tror at muslimsk innvandring ikke koster noe hverken pengemessig eller på andre måter. Anonymkode: 14d59...659 1
Katten.2.0 Skrevet 17. juni 2021 #8 Skrevet 17. juni 2021 Utrolig turnoff. Har kuttet enhver intim kontakt med mennesker på den andre siden av meg selv. 2
Gjest ABM Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 Skulle jeg date kvinner som stemmer FRP, SP,RV eller KRF..? Ville blitt et turbulent forhold for å si det sånn....for vi er ikke enig i mye..😂😂😂 Nei ellers takk!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 Nja, kommer litt an på. Ikke en som er FrP’er i hvert fall, helvete heller. Det tror jeg hadde vært veldig dårlig match på andre områder også... Anonymkode: aa9d5...eb7 1
Voksenmann Skrevet 18. juni 2021 #11 Skrevet 18. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er enig i at folk på venstresiden er mer opplyste, mer interessante og mer sexy enn sidrompa høyre- eller venstrefolk -eller -for den saks skyld - neandertalere av FRP-typen. Men det er ikke sexy i seg selv at partner har en annen politisk oppfatning enn deg selv. Ofte vil det være tvertiimot. For min del ville jeg heller valgt sølibat fremfor å knulle en høyrevelger. Anonymkode: 08abd...4f4 Tja, vil ikke si de er mer opplyste. Folk på venstresiden er nok mer styrt av følelser og impulser enn logikk og rasjonell tankegang. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #12 Skrevet 18. juni 2021 Kunne aldri hatt noe som helst intimt forhold med en mann på venstresiden. Anonymkode: bc2de...8b2 2
Hippogriff Skrevet 18. juni 2021 #13 Skrevet 18. juni 2021 Kommer an på. Venstreradikale og høyreekstremister er utelukket, på samme måte som andre fanatikere. Men måtte også tenkt meg veldig godt om om han hadde stemt Rødt eller SV. Skal aldri si aldri, men sånn generelt trekker det absolutt opp for meg at en mann stemmer borgerlig. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #14 Skrevet 18. juni 2021 ABM skrev (4 timer siden): Skulle jeg date kvinner som stemmer FRP, SP,RV eller KRF..? Ville blitt et turbulent forhold for å si det sånn....for vi er ikke enig i mye..😂😂😂 Nei ellers takk! Og så måtte du ha hatt en tidsmaskin for å ta deg minst 14 år tilbake i tid for å finne en RV-stemmer. Voksenmann skrev (1 time siden): Tja, vil ikke si de er mer opplyste. Folk på venstresiden er nok mer styrt av følelser og impulser enn logikk og rasjonell tankegang. Ja nettopp, i motsetning til de logiske og rasjonelle FrP-erne og Trumpfansene. Anonymkode: e50d4...68f 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #15 Skrevet 18. juni 2021 Voksenmann skrev (2 timer siden): Tja, vil ikke si de er mer opplyste. Folk på venstresiden er nok mer styrt av følelser og impulser enn logikk og rasjonell tankegang. Nei, det er nok faktisk motsatt. Venstresiden har gjennomgående høyere utdannelse, høyere intelligens og generelt høyere refflesjonsnivå. Det finnes nok en og annen konservativ, som også scorer høyt på disse parametrene, men det er sjelden. Den engelske filosofen John Stuart Mill sa det sånn: man kan nok ikke hevde at alle konservative er dumme, men det som er sikkert, er at alle dumme er konservative. Det verste med folk på høyresiden er samfunns- og verdisynet mange av dem står for. Jeg kan holde ut med mindre smarte folk hvis de ellers har gode egenskaper, men et søplete verdisyn fører for min del til umiddelbar avtenning. Anonymkode: 08abd...4f4 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #16 Skrevet 18. juni 2021 Det kommer vel helt an på, har datet noen som stemmer FRP, og det gjør jeg ikke igjen, for de har alle vært direkte slemme. Var sammen med en som stemte høyre, og det gikk fint, men han hadde ingen sterke politiske meninger. Og de store viktige tingene, var vi jo enige om. Anonymkode: 394b0...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #17 Skrevet 18. juni 2021 Jeg og min mann befinner oss på totalt forskjellige politiske planeter. Det var spennende og kanskje litt småsexy i starten, men etter mange år sammen har vi funnet ut at det lureste er å ikke diskutere politikk. Men det er ikke ødeleggende for forholdet altså. Anonymkode: 68fa1...de7 3
Skriblerinna Skrevet 18. juni 2021 #18 Skrevet 18. juni 2021 Det går nok best for de som ikke er så opptatt av politikk. Man kan godt være uenige om enkeltsaker, tror jeg, men hvis man har sterke verdiforskjeller, blir det bare trøbbel. Personlig har jeg store problemer med å tiltrekkes noen som er verdimessig til høyre. ONS, kanskje, men ikke et forhold. Der må vi være likere. 2
Vera Skrevet 18. juni 2021 #19 Skrevet 18. juni 2021 Meg med en FrP velger? 😂 Men, det kommer jo helt an på hva man legger i politikk. For min del sier et politisk valg det meste om en persons verdier. Jeg kan fint være venner med folk som stemmer noe annet enn meg - det blir det gode diskusjoner av. Men å leve sammen med noen som mener det stikk motsatte av meg? Jeg ser for meg at alt ville ha blitt problematisk. 2
sicario Skrevet 18. juni 2021 #20 Skrevet 18. juni 2021 Kunne ikke brydd meg mindre 😊. Aner ikke en gang hva min samboer gjennom snart 20 år stemmer på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå