AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Jeg er 8 uker på vei med nr.2. Allerede føles klærne trangere, brystene større osv. Men vekten er den samme.. Hva skyldes det? Er det normalt? Anonymkode: 8ca3b...4d1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Luft! Både denne gangen og forrige gang hadde jeg større mage i uke 6-9 enn 12-15. Er 15 uker på vei med nr to nå, og først nå gjør vanlige bukser like vondt som de gjorde rundt uke 8 🙈😂 Anonymkode: 672fa...d2f 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Eg hadde det sånn. Det er luft og vatn som hoper seg opp i kroppen. Anonymkode: 445f1...84a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 8 uker på vei med nr.2. Allerede føles klærne trangere, brystene større osv. Men vekten er den samme.. Hva skyldes det? Er det normalt? Anonymkode: 8ca3b...4d1 normalt men vettu hva det er veldig herlig med mammaklær. Søk på finn etter klespakke mammaklær så slipper du bruke særlig med penger på det siden du ikke får noe særlig for det når du selger det videre og du ikke bruker det for så lange perioden likevel (svangerskap og kanskje første månedene etter fødsel).. Anonymkode: f5e87...55e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Luft, og innbilning. Anonymkode: 32189...7e7
Gjest 123 eller noe Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Ja!! Jeg er i uke 8 om to dager og jeg sliter med å gå med de fine jeansene jeg kjøpte en måned før jeg ble gravid, og var SÅ fornøyd med Jeg får de jo på meg, men de er ikke behagelige. Samme med Kiwi uniformen, den her helt grusom! Stram strikk i det høye livet, som klemmer akkurat der kvalmen sitter på magen. Har fått gravidbuksa til kollegaen min som er ferdig med sin, men den er en str for stor, så jeg må gå og heise hele tiden. Men mye bedre med den enn den andre som moser livet. Sivilbuksene har jeg løst med å bestille noen fasjonable joggebukser fra zalando med snøring i livet til denne perioden av graviditeten. Klarer ikke gå med noe annet for tiden, så jeg bryr meg pysekatten om folk synes det ser for slacker ut, komforten kommer først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå