Gå til innhold

Hva synes du om store øredobber?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som en skjære - liker alt som glitrer:smilbla:

Så jeg har øredobber i alle mulige størrelser og fasonger. Jeg går mest med ganske små i hverdagen, men av og til slår jeg til med lange festøredobber på en grå tirsdag. Ikke dyre og heller ikke ekstremt billig ræl, men typisk fra Snõ of Sweden, Susanne Friis Bjørner, Maanesten og lignende.

Jeg kommer til å fortsette med det altså, men er litt nysgjerrig på hva folk tenker når de kan være anonyme på et forum :fnise:

Anonymkode: 08093...24e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope

Anonymkode: 1b139...bad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke med store øredobber selv, men jeg er av typen som gjemmer meg og ikke vil skille meg ut. Men jeg synes andre kler det godt :) Men de merkene du nevner, sier meg ikke noe 😛

Anonymkode: 8bda9...5c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker lange, smale øredobber. Liker ikke digre ringer, de må være smale. Jeg bruker dem uansett hva folk mener, jeg synes de er fine!

Anonymkode: d206a...03b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vonde, når de hekter seg fast i noe. Har hull, men bruker aldri noe i ørene.

Anonymkode: 022c9...8b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig vonde, når de hekter seg fast i noe. Har hull, men bruker aldri noe i ørene.

Anonymkode: 022c9...8b2

Haha, ja, det er derfor jeg sjeldent bruker lange øredobber om vinteren! Har hektet meg fast i nok skjerf :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Gir meg flash back til begynnelsen av 2000-tallet. Personlig er jeg litt ferdig med det. 

Anonymkode: 12b3d...b1d

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er fint hvis det passer til resten av antrekket. Jeg bruker som regel små øredobber til hverdags selv, men i likhet med deg slår jeg også til med litt større henge-øredobber av og til. 

AnonymBruker
Skrevet

Store øredobber er fint synes jeg dersom du har ryddig hårfrisyre, typisk glatt og halvlangt, eller oppsatt hår. 

Anonymkode: 927f7...a22

AnonymBruker
Skrevet

Kan være fint, men ser alltid skikkelig dumt ut hvis de er så tunge at du tydelig ser øretflippen strekker seg og gir etter for vekten.

Anonymkode: 8ba1b...fca

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Liker det :) 

Men er kråkeskjære sjøl da. 

Anonymkode: adc35...ca1

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker ikke altfor store. Det tynger øreflippen og kan være litt ubehagelig. Men du må smykke deg med hva du selv ønsker! Jeg er en ravn når det kommer til ringer. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ser det bra ut på, jeg foretrekker små og lette på meg selv. De må i alle fall ikke veie noe.

Anonymkode: d0848...ef9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være veldig fint :) 

Anonymkode: 9efc6...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Månesten er nydelig da. Elsker alt som glitrer, kjør på 👍

Anonymkode: a1fbc...d15

Skrevet

Det er fint med store og lange øredobber. Har brukt det mye sjøl på fest og fine besøk. Bruker små øredobber til vanlig men kan pynte meg med store hvis jeg skal noe. Digg det. 

AnonymBruker
Skrevet

Harry og veldig tidlig 2000-talls. 

Anonymkode: e4ef2...52d

AnonymBruker
Skrevet
On 6/18/2021 at 9:47 PM, AnonymBruker said:

Harry og veldig tidlig 2000-talls. 

Anonymkode: e4ef2...52d

Hmm, jeg tror det er vanligere nå :vetikke:

Skrevet

Jeg gikk med store øredobber midt på 90-tallet. Da var det mye øredobber av plast også😊 Foretrekker litt mindre ørepynt nå, men det kan være fint med litt store ringer av og til.

Skrevet

digger det så lenge man har det typiske 2000-tall stilen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...