AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Noen som har tips om relativt sunt, ferdig kjøpe-pålegg som er uten kjøtt/fisk? Pleier aldri kjøpe slikt ferdig så vet ikke hva som finnes der ute. Er i en litt spesiell livssituasjon akkurat nå så orker ikke bruke tid på å lete rundt, så tar i mot alle tips med stor takk. Kan handle hos Meny og Kolonial. Takk for alle svar.☀️ Anonymkode: da1d4...a0e
Ullvott Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Plantego grønnsakpålegg med avokado og kikerter er ganske godt, synes jeg. Det finnes en variant med grillet paprika og kikerter, også. Den er ok, men jeg liker den andre bedre. Jeg har kjøpt dem på Rema, men jeg ser at de finnes på oda.no (dvs kolonial.no). 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Peanøttsmør er kaloririkt, men ellers ikke spesielt usunt, egentlig. De plantego-påleggene er også helt ok, om ikke supergode etter min smak. Anonymkode: 4701a...305
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 (endret) Ost? Tomat, agurk, egg, eller vil du helst ha vegansk? mange tips på https://hannelene.no/palegg/ Endret 17. juni 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Jeg kjøper inn ricotta jeg, har oppi litt sitronsaft eller eddik, noen urter, salt og pepper. Utrolig godt på toast og om man har litt bedre tid så kan man ha egg oppå, tomatskivet, sopp, osv Anonymkode: 364ae...c78 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Jeg spiser egg og meieriprodukter, jeg er bare vegetarianer. Men det blir mye ferdigmat for tiden så vil gjerne prøve å spare litt på kaloriene når det kommer til pålegg, så jeg står helst over ost og sånne påleggssalater med majones. Men samtidig har jeg ikke overskudd til matlaging så da blir det vel egentlig at jeg tyr til enkle løsninger for pålegg også. Men sjekket det Plantego-pålegget nå og det virker veldig greit så det legges i kurven. 🙂 Anonymkode: da1d4...a0e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Peanøttsmør og banan Steke naturli veggie balls og dele dem i 2 og ha på skiva. Evt ha noen salatingridienser på. Anonymkode: 38cd0...c94
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #9 Skrevet 17. juni 2021 Grønnsaksposteien til vita er veldig god Anonymkode: 21c71...6f9 1
applestories Skrevet 17. juni 2021 #10 Skrevet 17. juni 2021 (endret) Vegetardag fra Coop - den røde med kikerter, tomat og paprika og den grønne med kikerter, hvitløk og urter. Var skeptisk først, men spesielt den røde har jeg kjøpt mye av. edit: så ikke at du kun kan handle hos Meny og Kolonial, så da utgår mine tips. men hvis du skal innom Coop en gang.. Endret 17. juni 2021 av applestories 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #11 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg spiser egg og meieriprodukter, jeg er bare vegetarianer. Men det blir mye ferdigmat for tiden så vil gjerne prøve å spare litt på kaloriene når det kommer til pålegg, så jeg står helst over ost og sånne påleggssalater med majones. Men samtidig har jeg ikke overskudd til matlaging så da blir det vel egentlig at jeg tyr til enkle løsninger for pålegg også. Men sjekket det Plantego-pålegget nå og det virker veldig greit så det legges i kurven. 🙂 Anonymkode: da1d4...a0e Kjøp den med paprika. De andre er bare bortkasta penger! Anonymkode: def5b...20a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #12 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har tips om relativt sunt, ferdig kjøpe-pålegg som er uten kjøtt/fisk? Pleier aldri kjøpe slikt ferdig så vet ikke hva som finnes der ute. Er i en litt spesiell livssituasjon akkurat nå så orker ikke bruke tid på å lete rundt, så tar i mot alle tips med stor takk. Kan handle hos Meny og Kolonial. Takk for alle svar.☀️ Anonymkode: da1d4...a0e Oda: -Ridderheims Vegetarpostei - Plantego med paprika - Sevan hummus, baba ganoush og paprikarøre Anonymkode: def5b...20a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #13 Skrevet 17. juni 2021 Hummus er kjapt å lage, og holder seg. Av kjøpepålegg er ikke Snøfrisk-ost så verst kalorimessig (jeg behøver ikke så mye av den, kan gjerne krydre litt ekstra). Port salut er heller ikke så verst. Den smaker nok til at ei tynn skive holder. Denne leter jeg etter; den ser ut som en jeg kjøpte i Tyskland pre-korona, og den elsket jeg. Den skal være på Meny og Kiwi, men ikke funnet den ennå her. Anonymkode: 41751...338
velociraptor Skrevet 17. juni 2021 #14 Skrevet 17. juni 2021 Mandelsmør er min favoritt, men cashewnøttsmør er også godt.
fitnessjenta Skrevet 17. juni 2021 #15 Skrevet 17. juni 2021 Peanuttsmør med syltetøy og Plantego sine grønnssakspålegg spiser jeg for det meste 😊 1
fitnessjenta Skrevet 17. juni 2021 #16 Skrevet 17. juni 2021 Ullvott skrev (6 timer siden): Plantego grønnsakpålegg med avokado og kikerter er ganske godt, synes jeg. Det finnes en variant med grillet paprika og kikerter, også. Den er ok, men jeg liker den andre bedre. Jeg har kjøpt dem på Rema, men jeg ser at de finnes på oda.no (dvs kolonial.no). De selges også på Meny, Coop og Coop extra også 😊
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #17 Skrevet 18. juni 2021 Paprika tubeost fra Kavli eller en kremost fra Tine (afrikansk paprika eller noe?). Kjøper begge på Spar, så da tror jeg Meny har også. Har paprika eller alfalfaspirer oppå hvis jeg gidder. "Skinke" fra Go'Vegan. Er som en litt rar ost med en slags skinkesmak. Er ikke sikkert du liker. Ca. 90 kalorier for to skiver. Hvis du er på coop en gang: Coop vegetardag pålegg, finnes tre varianter. Naturell smaker sånn jeg husker servelat smakte da jeg var liten. Ca. 50-60 kalorier for to skiver. Anonymkode: a2c22...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå