AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #21 Skrevet 18. juni 2021 Jeg har tidvis lange negler, jobber i industri som maskinoperatør, og tar vare på utseende uten å bruke spesielt mye penger på det 🤔 Anonymkode: fc8c7...912 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #22 Skrevet 18. juni 2021 Jeg likte å ha litt lange negler med neglelakk før. Men nå er jeg sykepleier og må ha korte negler uten neglelakk, gidder nesten aldri å ta på neglelakk med mindre jeg har langfri/ferie. Har likevel draget på guttene Bruker ikke mye penger på utseende, sminker meg normalt og kler meg fint. Drar til frisøren 3 ganger i året. Man trenger ikke bruke masse penger på utseendet for å ta vare på det. Det viktigste er å være ren og velstelt. Gutter liker jo ofte naturlig pene jenter. Husker en kjæreste en gang sa til meg at jeg var så utrolig pen første gang han så meg usminket i koseklær. Anonymkode: b6d80...f47 1
Gjest someone_here Skrevet 18. juni 2021 #23 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Foretrekker menn korte eller lange negler på ei dame de dater? Korte negler er lik ei dame som tar et tak, ei som er praktisk? Hun kan være fin å se på, men tar seg ikke tid til å ha fine negler. Og bruker sikkert da ikke så mye tid på å ta vare på utseendet sitt. Lange negler, så lange at de stikker godt utafor fingertuppen er lik ei dame som ikke gjør noe praktisk, for neglene må jo ikke ødelegges. Hun er mest til pynt. Denne dama tar seg tid og penger til å ta vare på utseende sitt, og det vises på hele dama. Hvordan ser menn på dette? Anonymkode: ab1ee...7c2 Hva mener du med å ta vare på seg selv? At dama bruker kiloer med sminke, for så å se ut som et helt annet menneske?
Gjest Peanut Skrevet 18. juni 2021 #24 Skrevet 18. juni 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Har en bestevenninnde som har lange negler og altså - har du sett hvor mye dritt som samler seg under der? Får jo ikke rengjort skikkelig.. Hun klarer knapt å skrive på tastaturet med de. Mulig jeg har overdreven underlivshygiene og bruker gjerne en asan sereviett etter dopapir men fysj og æsj. Får noia! Neitakk! Er uansett ikke pent med falske tykke negler. Unaturlig. Anonymkode: 2534d...f2d Jeg bruker enten asam servietter eller så vasker jeg med vann der det er mulig. Jeg bruker enten sidene av fingrene når jeg skriver på mobil eller putene når jeg skriver på Mac. Men nå har jeg mine egne naturlige negler som jeg har vendt meg til å bruke, så de kan ikke sammenlignes med falske negler
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #25 Skrevet 18. juni 2021 Smaken er som baken? Sikkert ikke så mange menn som reflekterer over at det er uhygenisk, men det går jo på hva slags dame man søker. De som søker ei dame å vise fram type perfekt fasade syns vel lange negler er greit. De som vil ha ei dame å ha med på skogstur eller klatring vil sky damer med lange negler. Anonymkode: d9d4c...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #26 Skrevet 18. juni 2021 Korte naturlige, uten lakk. Velstelte. Fake negler er kjempestygge!! Samme med neglelakk. Anonymkode: c4130...bba 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #27 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke pent. Ikke spesielt hygenisk heller med lange falske negler. Hvordan tørker de seg skikkelig etter dobesøk f eks? Gudene vet hvor mye nasty som er igjen under der. Neitakk. Anonymkode: 2534d...f2d Ikke rart koronahysteriet går sin seiersgang verden over, når verden består av slike bakteriefreaker. Skikkelige damer er i stand til å holde hender og fingrer rene, uansett negler. De bruker bare litt mer tid, fordi det er verdt det. Jeg tror tvert i mot damer med lengre negler har renere hender og negler, fordi de er mer opptatt av hender enn de som snauklipper neglene av praktiske grunner. De som snauklipper vet at de ikke har god hygiene, så de klipper ned neglene som forebyggende tiltak. Pene velstelte negler, med litt lengde er veldig sexy. Det er et erotisk signal som varsler at hun er i stand til å gi deg uforglemmelige opplevelser i senga. Jeg lever godt med den teorien 😂. Anonymkode: c07a1...b75 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #29 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Smaken er som baken? Sikkert ikke så mange menn som reflekterer over at det er uhygenisk, men det går jo på hva slags dame man søker. De som søker ei dame å vise fram type perfekt fasade syns vel lange negler er greit. De som vil ha ei dame å ha med på skogstur eller klatring vil sky damer med lange negler. Anonymkode: d9d4c...8e2 På hvilken måte er lange negler til hinder på skogstur? Jeg har lange negler og har vært mye på skogstur, og jeg har ikke merket at det er problem med lange negler da. Anonymkode: 40f9a...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #30 Skrevet 18. juni 2021 Jeg har lange negler, som er mine egne, og samtidig klarer jeg absolutt alt av praktiske gjøremål. Jeg har bygget murer, felt trær, oljet/beiset/maøt/sparklet det meste i og utenpå huset, og jeg har bygget min egen garasje (mes veiledning fra mannen over telefon). Jeg måker snø, klipper plenen, høytrykksspyler og graver i blomsterbedene. Lager mat, vasker doene, bretter tøy og holder huset rent og ryddig. I dag har jeg blant annet malt lister, med lange negler på fingrene. Jeg har litt botox i sinnarynken, en dæsj med fillers her og der, samt silikonpupper. Utrolig hva jeg klarer med både lange negler og falske bryster. Og, sånn btw: jeg lever for friluftslivet. I løpet av de to siste ukene har jeg gått Trolltunga-turen, Lårdalsstigen og klatret i fjellene ved Sunndalsøra, samt bodd i telt på fjellet flere netter - alt helt alene. Tenk det, en kvinne med lange negler som faktisk går uten dusj og toalett i flere dager. Med skitt både under negler og andre steder på kroppen. Lever veldig greit med det. Anonymkode: 4c9f9...ae6 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #32 Skrevet 20. juni 2021 On 6/19/2021 at 12:08 AM, AnonymBruker said: Jeg har lange negler, som er mine egne, og samtidig klarer jeg absolutt alt av praktiske gjøremål. Anonymkode: 4c9f9...ae6 Så lange altså? Jeg har «long» på mine. Anonymkode: 3f6fc...37c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #33 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så lange altså? Jeg har «long» på mine. Anonymkode: 3f6fc...37c Det der er virkelig ikke fint. Anonymkode: 03a0a...b6a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #34 Skrevet 20. juni 2021 Bare ikke ha blandet korte og lange som noen jenter har. Lange naturlige er ekkelt. Gjerne ha noen fine lange du limer på. Anonymkode: 6df63...ce7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #35 Skrevet 20. juni 2021 Lange negler både ser ekkelt ut og er ekkelt. Ville vært skeptisk til å spise mat laget av en dame med lange negler feks. Masse ekle bakterier og skitt som samler seg der. Anonymkode: 48cc3...d01 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #36 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så lange altså? Jeg har «long» på mine. Anonymkode: 3f6fc...37c Ut fra dette bildet har jeg korte negler selv om jeg har lengre negler enn alle jeg kjenner. Anonymkode: 40f9a...b7e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #37 Skrevet 20. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Lange negler både ser ekkelt ut og er ekkelt. Ville vært skeptisk til å spise mat laget av en dame med lange negler feks. Masse ekle bakterier og skitt som samler seg der. Anonymkode: 48cc3...d01 Hvor ofte og hvor mange ganger om dagen vasker du deg med såpe og hvor lenge av gangen? Bruker du neglebørste? Jeg vasker hendene mine først en gang på 30 sekunder, så en gang til på 30 sekunder og om såpen lukter godt, en tredje gang på 10 sekunder. Det her gjør jeg HVER ENESTE GANG jeg vasker hendene, som er opptil 30 ganger pr dag. Før og etter hver matvare jeg eventuelt skjærer opp er i tillegg. Ikke har jeg OCD eller noe annet. Men jeg har lange negler og hygiene deretter. Neglebørste brukes og selvfølgelig. Ikke alle med lange negler gjør som meg da selvfølgelig. Man har mange uspiselige folk på lik linje med mange uspiselige folk med korte negler. Greia her er å ikke fordømme folk kun fordi de har negler man har hatt dårlig erfaring med. Anonymkode: 3f6fc...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå