Gå til innhold

Dame med laaange negler, eller dame med korte negler? Hva synes menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker menn korte eller lange negler på ei dame de dater?

Korte negler er lik ei dame som tar et tak, ei som er praktisk? Hun kan være fin å se på, men tar seg ikke tid til å ha fine negler. Og bruker sikkert da ikke så mye tid på å ta vare på utseendet sitt.

Lange negler, så lange at de stikker godt utafor fingertuppen er lik ei dame som ikke gjør noe praktisk, for neglene må jo ikke ødelegges. Hun er mest til pynt. Denne dama tar seg tid og penger til å ta vare på utseende sitt, og det vises på hele dama.

Hvordan ser menn på dette? 

Anonymkode: ab1ee...7c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tenke at menn liker feminine myke hender. Men det kan være pent med korte negler og. Men aldri har jeg fått like mange blikk fra menn som når jeg hadde lange røde shellack negler. De var utrolig pene. Jeg tror menn synes det er sexy,

Anonymkode: 06276...bca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan da ha korte negler og alikvel ta vare på utseende sitt. Ta seg tid til fine negler, negler er kan være fine selv om de ikke er lange eller kunstige. Det går an å både være praktisk og ta vare på utseende er min erfaring. Alt er ikke sort/hvitt her i verden.

Anonymkode: 03a0a...b6a

• Liker 22
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Lange negler, så lange at de stikker godt utafor fingertuppen er lik ei dame som ikke gjør noe praktisk, for neglene må jo ikke ødelegges. Hun er mest til pynt. Denne dama tar seg tid og penger til å ta vare på utseende sitt, og det vises på hele dama.

Anonymkode: ab1ee...7c2

Golly! C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Du mener man er totalt hjelpeløs med litt lengde på neglene og kun er til pynt? Hvem skal gjøre husarbeid og lage mat da? <_<

Brekker jeg en negl så files den og så vokser den jo ut igjen. Big deal  .__. 

• Liker 7
Skrevet

Feil. Jeg har lange negler, men er praktisk. Går fint an å ta i et tak med lange negler. 

• Liker 7
Skrevet

Er vel mer opptatt av hvilken kvinne neglene sitter på?...Men det er klart-kan hun ikke gjøre dagligdagse gjøremål pga neglene, blir det saks

AnonymBruker
Skrevet

Ikke pent. Ikke spesielt hygenisk heller med lange falske negler. Hvordan tørker de seg skikkelig etter dobesøk f eks? Gudene vet hvor mye nasty som er igjen under der. Neitakk. 

Anonymkode: 2534d...f2d

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hun kan da ha korte negler og alikvel ta vare på utseende sitt. Ta seg tid til fine negler, negler er kan være fine selv om de ikke er lange eller kunstige. Det går an å både være praktisk og ta vare på utseende er min erfaring. Alt er ikke sort/hvitt her i verden.

Ja, jeg er ganske jålete men neglene er alltid helt nedklippet og uten lakk siden jeg jobber som sykepleier :) 

Anonymkode: 98068...518

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jepp! Har ingenting imot at damer tar vare på seg selv og utseendet sitt, men like viktig er det at hun er praktisk og ikke helt hjelpeløs. Og helst korte negler. I alle fall ikke alt for lange. Men de kan godt være velstelte da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lange negler er avskyelig pga alle bakteriene som samles under de 🤮 Tenk deg bare det vellet av bakterier etter et dobesøk.... og når dem lager mat....Minste man kan forlange av damer med lange negler, er iallefall at de har på seg hansker under matlaging. Bare nasty, egentlig

Anonymkode: 0865c...34b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å skifte hjul på bilen min selv om jeg har lange negler, så det er full mulig å gjøre praktisk arbeid med lange negler.

Anonymkode: 40f9a...b7e

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan tørker de seg skikkelig etter dobesøk f eks? Gudene vet hvor mye nasty som er igjen under der. Neitakk. 

Jeg bruker toalettpapir jeg. Hva bruker du? :blink:

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke pent. Ikke spesielt hygenisk heller med lange falske negler. Hvordan tørker de seg skikkelig etter dobesøk f eks? Gudene vet hvor mye nasty som er igjen under der. Neitakk. 

Hvem har sagt de er falske? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Peanut skrev (1 time siden):

Jeg bruker toalettpapir jeg. Hva bruker du? :blink:

Har en bestevenninnde som har lange negler og altså - har du sett hvor mye dritt som samler seg under der? Får jo ikke rengjort skikkelig.. Hun klarer knapt å skrive på tastaturet med de. Mulig jeg har overdreven underlivshygiene og bruker gjerne en asan sereviett etter dopapir men fysj og æsj. Får noia! Neitakk! Er uansett ikke pent med falske tykke negler. Unaturlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Korte, uten tvil. 

Anonymkode: 787e4...144

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lange negler er avskyelig pga alle bakteriene som samles under de 🤮 Tenk deg bare det vellet av bakterier etter et dobesøk.... og når dem lager mat....Minste man kan forlange av damer med lange negler, er iallefall at de har på seg hansker under matlaging. Bare nasty, egentlig

Anonymkode: 0865c...34b

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: e9ea2...8d7

• Liker 3
Skrevet

Så lenge de er rene og kan brukes til pjusking, kløing, kloring og skraping, så bryr jeg meg ikke stort... Tenker at jo at noe midt i mellom er best, men :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker korte negler.

Mann 40

Anonymkode: bf7c5...ab0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette. Har hatt lange negler og jeg vasket de ikke akkurat med børste hver gang jeg vasket de, og det gjør ikke andre kvinner heller. Spesielt ikke de som alltid har veldig lange negler.

Anonymkode: 7d8a5...d10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lange negler er så sykt ekkelt 😂 Ikke tale om.

Anonymkode: 82d7b...113

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...