Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #41 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg svelger ikke, men det er ikke fordi jeg har så forferdelig mye i mot det. Samboeren min sier at det ikke betyr noe om man svelger eller ei, bare man ta imot "ladningen" i munnen. Så derfor suger jeg ham tom, før jeg spytter den ut. Hadde det imidlertid vært viktig for ham så klart jeg hadde svelgt!
Gjest Anki Skrevet 13. oktober 2005 #42 Skrevet 13. oktober 2005 :enig_anim: Jeg hadde blitt veldig forbanna om en partner ikke hadde sagt i fra før han kom! Det er noe man gjør, i hvertfall før man vet om den andre liker å få det i munnen eller ikke! ← Helt enig!! Har aldri svelget det, brekker meg bare av å få det i munnen, så det blir det ikke noe av.
Kanebo Skrevet 13. oktober 2005 #43 Skrevet 13. oktober 2005 Har ikke noe problem med å svelge,heller det at han skal komme andre steder,f.eks så er det uaktult at han kommer i ansiktet mitt Men,han kan veldig gjerne komme i munnen på meg,det er bare gøy..tenner bare ved tanken egentlig
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #44 Skrevet 24. november 2005 jeg har ingenting i mot og svelge
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #45 Skrevet 24. november 2005 Jeg syns det er veldig opphissende selv jeg, at han kommer i munnen min. Og jeg svelger uten problemer, det er den eneste "rette" avslutningen for min del. Tror vi begge blir like opphisset av det
Gjest Jalileh Skrevet 24. november 2005 #46 Skrevet 24. november 2005 Nei, jeg svelger ikke. Liker det ikke.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 24. november 2005 #47 Skrevet 24. november 2005 Har svelget et par ganger.. syns det er opphissende, men ikke noe mer enn det.. sist gang kom det så mye at jeg klarte bare å svelge en ladning.. fikk det andre i munnen og men fikk ikke til å svelge det bare.. så spytta jeg ut.. he he.. måtte bare le av det for det var skikkelig spytting.. akkurat som en liten unge som har fått noe vondt i munnen..
Ms. Croft Skrevet 24. november 2005 #48 Skrevet 24. november 2005 Hvordan det smaker har faktisk masse å si med hva de har spist. Som i mange sammenhenger er hvitløk ikke særlig bra! :-)
Gjest Gitte Skrevet 24. november 2005 #49 Skrevet 24. november 2005 ja jeg svelger, og jeg merker når det er likefør han kommer.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #50 Skrevet 24. november 2005 (endret) Ja jeg svelger, synes ikke det smaker vondt, men han sier iallfall i fra rett før! Han blir nynorsk og "no kjæm eg" hva i alle dager der det er? :O Uansett ikke ta ut tissen mens han er i sprutefase for da kan det, som dagens tilfelle, treffe deg i neseboret. Det er IKKE godt å bli spruta i nesa! ← Det fikk jeg smertelig erfare forleden dag! Jeg fikk den sinnsyke spruten rett i nesen! Det var veldig lite behagelig for å si det sånn Og ja, jeg svelger. Jeg er drittlei av å få det i øynene! Endret 24. november 2005 av Miss_alexandria
Gjest Gjest_Eple_* Skrevet 28. november 2005 #51 Skrevet 28. november 2005 Pleier som regel å bruke oralsex som forspill, så da kommer han jo ikke i munnen min. Men har ikke noen problemer med verken å svelge eller å få det i ansiktet.
Gjest lurven Skrevet 28. november 2005 #52 Skrevet 28. november 2005 jeg hadde svelga hvis jeg var jente
Gjest GreenSky Skrevet 30. november 2005 #53 Skrevet 30. november 2005 jeg hadde svelga hvis jeg var jente ← Du kan jo prøve å svelge en enom snørrklyse. Da får du en viss peil.
Gjest lurven Skrevet 30. november 2005 #54 Skrevet 30. november 2005 Du kan jo prøve å svelge en enom snørrklyse. Da får du en viss peil. ← hvordan vet du at det kan sammenlignes med en snørrklyse?
Gjest GreenSky Skrevet 30. november 2005 #55 Skrevet 30. november 2005 hvordan vet du at det kan sammenlignes med en snørrklyse? ← Jeg er tilfeldigvis ikke jomfu.
Gjest lurven Skrevet 1. desember 2005 #56 Skrevet 1. desember 2005 Jeg er tilfeldigvis ikke jomfu. ← tror du det er helt tilfeldig? man kan godt unngå å svelge sæd selvom man ikke er jomfru
Annie Skrevet 1. desember 2005 #57 Skrevet 1. desember 2005 Klart jeg svelger! Blir mindre søl også på den måten, og sambo syns det er digg!!
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #58 Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil ikke ha sæd i munnen! Synes det er ekkelt. Er ikke smaken som er problemet, men konsistensen..
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #59 Skrevet 1. desember 2005 Ja, jeg svelger! Smaker digg og gjør kjæresten glad
Gjest GreenSky Skrevet 2. desember 2005 #60 Skrevet 2. desember 2005 tror du det er helt tilfeldig? man kan godt unngå å svelge sæd selvom man ikke er jomfru ← Og jeg gjentar; Snørrkule!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå