Gå til innhold

Svelge sæd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg svelger ikke, men det er ikke fordi jeg har så forferdelig mye i mot det. Samboeren min sier at det ikke betyr noe om man svelger eller ei, bare man ta imot "ladningen" i munnen. Så derfor suger jeg ham tom, før jeg spytter den ut. Hadde det imidlertid vært viktig for ham så klart jeg hadde svelgt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:enig_anim:

Jeg hadde blitt veldig forbanna om en partner ikke hadde sagt i fra før han kom! Det er noe man gjør, i hvertfall før man vet om den andre liker å få det i munnen eller ikke!

Helt enig!!

Har aldri svelget det, brekker meg bare av å få det i munnen, så det blir det ikke noe av. :sjenert:

Skrevet

Har ikke noe problem med å svelge,heller det at han skal komme andre steder,f.eks så er det uaktult at han kommer i ansiktet mitt :fy_fy: Men,han kan veldig gjerne komme i munnen på meg,det er bare gøy..tenner bare ved tanken egentlig :sjarmor:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg syns det er veldig opphissende selv jeg, at han kommer i munnen min. Og jeg svelger uten problemer, det er den eneste "rette" avslutningen for min del.

Tror vi begge blir like opphisset av det :sjarmor:

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Har svelget et par ganger..

syns det er opphissende, men ikke noe mer enn det..

sist gang kom det så mye at jeg klarte bare å svelge en ladning.. fikk det andre i munnen og men fikk ikke til å svelge det bare.. så spytta jeg ut.. he he.. måtte bare le av det for det var skikkelig spytting.. akkurat som en liten unge som har fått noe vondt i munnen.. :ler:

Skrevet

Hvordan det smaker har faktisk masse å si med hva de har spist. Som i mange sammenhenger er hvitløk ikke særlig bra! :-)

Skrevet

ja jeg svelger, og jeg merker når det er likefør han kommer.

Skrevet (endret)
Ja jeg svelger, synes ikke det smaker vondt, men han sier iallfall i fra rett før! Han blir nynorsk og "no kjæm eg" hva i alle dager der det er? :O Uansett ikke ta ut tissen mens han er i sprutefase for da kan det, som dagens tilfelle, treffe deg i neseboret. Det er IKKE godt å bli spruta i nesa!

Det fikk jeg smertelig erfare forleden dag! Jeg fikk den sinnsyke spruten rett i nesen! :overrasket::overrasket:

Det var veldig lite behagelig for å si det sånn :)

Og ja, jeg svelger. Jeg er drittlei av å få det i øynene! :frustrert:

Endret av Miss_alexandria
Gjest Gjest_Eple_*
Skrevet

Pleier som regel å bruke oralsex som forspill, så da kommer han jo ikke i munnen min. Men har ikke noen problemer med verken å svelge eller å få det i ansiktet.

Gjest GreenSky
Skrevet
jeg hadde svelga hvis jeg var jente

Du kan jo prøve å svelge en enom snørrklyse. Da får du en viss peil.

Skrevet
Du kan jo prøve å svelge en enom snørrklyse. Da får du en viss peil.

hvordan vet du at det kan sammenlignes med en snørrklyse?

Gjest GreenSky
Skrevet
hvordan vet du  at det kan sammenlignes med en snørrklyse?

Jeg er tilfeldigvis ikke jomfu.

Skrevet
Jeg er tilfeldigvis ikke jomfu.

tror du det er helt tilfeldig?

man kan godt unngå å svelge sæd selvom man ikke er jomfru

Skrevet

Klart jeg svelger! Blir mindre søl også på den måten, og sambo syns det er digg!!

Skrevet

Jeg vil ikke ha sæd i munnen! Synes det er ekkelt. Er ikke smaken som er problemet, men konsistensen..

Skrevet

Ja, jeg svelger! Smaker digg og gjør kjæresten glad :kyss:

Gjest GreenSky
Skrevet
tror du det er helt tilfeldig?

man kan godt unngå å svelge sæd selvom man ikke er jomfru

Og jeg gjentar; Snørrkule!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...