Gjest Milah Skrevet 12. september 2005 #21 Skrevet 12. september 2005 Har hørt at hvis dama elsker deg svelger hun sæden med glede, men hvis hun gurgler seg med den overdriver hunn. Tror alle damer svelger bare de er kåte nok... ← Dette er noe av det dummeste jeg har hørt!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #22 Skrevet 12. september 2005 Har hørt at hvis dama elsker deg svelger hun sæden med glede, men hvis hun gurgler seg med den overdriver hunn. Tror alle damer svelger bare de er kåte nok... ← Hvor gammel er du?
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #24 Skrevet 12. september 2005 Spyr bare jeg leser dette! ← Nei og nei, TA BILDE :D
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #25 Skrevet 12. september 2005 Har hørt at hvis dama elsker deg svelger hun sæden med glede, men hvis hun gurgler seg med den overdriver hunn. Tror alle damer svelger bare de er kåte nok... ← Og du er 14 skjønner jeg.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #26 Skrevet 13. september 2005 Noop, prøvde å svelge en gang i min ungdom, nå brekker jeg meg bare ved tanken. Mannen min er flink til å holde seg unna ansiktet mitt når han kommer, og ellers kan han komme hvor han vil....
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 14. september 2005 #27 Skrevet 14. september 2005 Ser ikke problemet jeg, er jo over på sekunder. Svelger stort sett hver gang jeg da, synes ikke det er ekkelt i det hele tatt. Synes det hører med å svelge når man først suger.
Gjest gjestemann Skrevet 14. september 2005 #28 Skrevet 14. september 2005 Er mange varianter på dette noen liker andre ikke.. jeg har hatt godt over 150 jenter som jeg har kost meg med - min erfaring fra jenter som har vært i forhold lenge og andre at det er litt avhenig av hvem en har sex med . Min erfaring er at jenter som virkelig tenner på sin partner kan endre syn og ta hele eller deler av sæden i munnen - smaken er også ulik hos noen -- (har mye med matvaner mm) noe som avgjør for om jenter liker eller ikke. Det at han ikke sier fra om det gikk for han er litt tåpelig og henge seg oppi. Har du litt erfaring med gutter vet du fort om han kommer eller ikke - og du har mulighet for å trekke deg unna eller spytte det ut med en gang. Trefefr du på noen av de frekke jentene kan du som mann oppeleve at de gjemmer sæden i munnen sin og raskt stjeler ett tungekyss og hvor du får alt tilbake .. det er selvsagt ganske frekt men - skal du forlange at hun skal drikke sæden din får du jammen tåle din egen også. Det finnes selvsagt mange små prippene små frøkene her som synes dette er så fryktelig og noen av kommentarene bærer preg av det - men sex mellom 2 personer som er super kåte og liker hverandre synes ikke dette er så fryktelig å henge seg oppi. Min nye parter nå har aldri gjort det før og alltid vært motstander av å svelge - ja nå er hun helt oppslukt og synes dette er en berikelse for sexlivet vårt at hun kan suge meg tom og gi meg en skikkelig avsuging med alt som hører med. ): det er digg for gutta.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #29 Skrevet 14. september 2005 :enig_anim: Jeg hadde blitt veldig forbanna om en partner ikke hadde sagt i fra før han kom! Det er noe man gjør, i hvertfall før man vet om den andre liker å få det i munnen eller ikke! ← Sagt ifra? Dere merker vel når han er i ferd med å komme vel? Jeg har aldri hatt noe problem med å merke det med de typene jeg har vært sammen med. En av de første gangene når jeg var 15 kansje men ikke siden. Dårlig på å suge dere som ikke merker det tipper jeg
Gjest gjestemann Skrevet 14. september 2005 #30 Skrevet 14. september 2005 Såvidt jeg har forstått er det ikke alle gutter som er så opptatt av å bli sugd/at dama skal svelge... Jaja, glad jeg selv slipper å tenke så mye på dette, ting fungerer perfekt her i huset Du har en morsom humor du ... gutter somikke liker å bli sugd???? hallo!!!! Høres ut som du begrenset innsikt i dette tema - i det perfekte huset ditt høres litt ut som det samme som Jagland en gang i tiden lanserte - men spør du Høybråten får du sikkert ett medlem til i huset ditt . Dette er 0 problem - har du sugd noen gutter vet du når han kommer og da er det bare å trekke seg unna - men husk at du er super kiip og ødelegger det som kan være en "Kongeorgamse" og kanskjen for å bli byttet ut er kjempestor . Kan du suge og gjør det skikkelig - vil han aldri forlate deg .. Er du derimot dårlig å prippen på dette er sjansen stor for at du er transfer listen .. så jenter - å øve på suge er ikke bortkastet men derimot ett "must" svelger du er mega stjerne .. Lykket til
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. september 2005 #31 Skrevet 14. september 2005 Det finnes faktisk gutter som ikke liker å bli sugd! Selv om det kanskje ikke er så mange av dem
Gjest gjestemann Skrevet 14. september 2005 #32 Skrevet 14. september 2005 Okei angrip og stå i,men flere av de faste, og greie gutta her på forumet har uttalt seg i tidligere tråder at de ikke erså opphengt i å bli sugd eller ikke... Fakta f a e n gjestemann svelge eller ikke svelge... som da er tema i denne tråden.... Sånne besserwissere som deg som vet hvordan alle liker det, argh altså jeg har lest tråden! Synes som om at de jentene som har bidratt med innlegg her har svært begrenset erfaring - å bli overrassket over at det kommer sæd i munnen ved suging er jo latterlig - en annen sak er jo kommuniksjon før en begynner med dette - da er det jo bare å sifra og gutten gir ett klart signal eller trekker seg unna da en jente kjenner at det blir en sammentrekning noen sekunder før utløsningen er ett faktum. Ikke minst så skjønner jeg ikke problemet om en før litt sæd i munnen - spytt det ut da !!!! Så til din store sak om at gutta ikke er oppheng eller liker dette !! Kjære lille venn . Det er uheldigvis noen gutter som dumper borti jenter som er kan denne kunsten og som rett slett bare gjør dette til ett mareritt for noen gutter . De du snakker om har kanskje ikke så mange partnere at de har fått oppleve en jente som virkelig har lært seg kunsten . Som utt vet jeg 100 % sikkerhet at dette er noe av det beste du kan oppleve - men også det motsatte. Har selv erfart det med at tenner, lite variasjon mm har fått meg til å avstå tilbudet om suging fordi det rett slett er en tortur. Men jeg kangarantere deg om de gutta du snakker om. Hadde fått oppleve en jente som kan kunsten på dette område - så hadde de nok svart deg noe helt annet.
Gjest Bambine Skrevet 14. september 2005 #33 Skrevet 14. september 2005 Når jeg har vært bortreist har alltid mannen min en godbit til meg når jeg kommer hjem. Da har han runket opp i ett glass som han har frosset ned i perioden jeg var borte. Ei stund i microen og godsakene er klare.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #34 Skrevet 14. september 2005 Sagt ifra? Dere merker vel når han er i ferd med å komme vel? Jeg har aldri hatt noe problem med å merke det med de typene jeg har vært sammen med. En av de første gangene når jeg var 15 kansje men ikke siden. Dårlig på å suge dere som ikke merker det tipper jeg ← vet du, det finnes faktisk menn som er helt stille under en sugeseanse. Ikke stønner de, ikke jukker de mot deg, ingen ting... husker en gang jeg lurte på om fyren hadde sovnet, så jeg sluttet et øyeblikk for å se på ham, men da fikk jeg beskjed om ikke å slutte fordi det var så godt. Veldig lite inspirerende vil jeg si, og da er det ikke lett å vite hvor på stigen han befinner seg heller...
Gjest MANDOLIN Skrevet 10. oktober 2005 #35 Skrevet 10. oktober 2005 Jenter jom ikke tar det i ansikt eller munn, er totalt verdiløse for meg iallfall.
MIOPIO Skrevet 10. oktober 2005 #36 Skrevet 10. oktober 2005 Jenter jom ikke tar det i ansikt eller munn, er totalt verdiløse for meg iallfall. ← hahaha.. tror jeg ler meg i hel. sug og svelg, ha en god helg!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #37 Skrevet 10. oktober 2005 Når dere suger, svelger dere sæden? Var overrasket over at min nye "venn" ikke ga beskjed når han kom!! ← Jeg svelger,det gjør meg ingenting. Men det er veldigt viktig at han er ny dusja..
Gjest Ingrid78 Skrevet 10. oktober 2005 #38 Skrevet 10. oktober 2005 Nei, jeg svelger ikke. Synes rett og slett det smaker vondt. Jeg lar det bare renne ut, spytter liksom ikke heller.
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. oktober 2005 #39 Skrevet 11. oktober 2005 Om dama mi svelger eller ikke betyr minimalt (hun gjør det noen ganger), det som er godt er å bli sugd, om jeg trekker meg ut og spruter på puppene hennes er det minst like opphissende som om hun svelger! Det visuelle er viktig for meg, nyter å se på at hun suger meg, nyter å se spruten over kroppen hennes! Akkurat som jeg nyter å se på henne når vi elsker!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. oktober 2005 #40 Skrevet 11. oktober 2005 Hygiene er en viktig faktor... både for svelging el ikke svelging... oralsex el ikke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå