Gjest Gjest i dag Skrevet 10. september 2005 #1 Skrevet 10. september 2005 Når dere suger, svelger dere sæden? Var overrasket over at min nye "venn" ikke ga beskjed når han kom!!
Gjest katti Skrevet 10. september 2005 #2 Skrevet 10. september 2005 Når dere suger, svelger dere sæden? Var overrasket over at min nye "venn" ikke ga beskjed når han kom!! ← du bestemmer da selv om du skal svelge eller ikke...
Gjest Hel Skrevet 10. september 2005 #5 Skrevet 10. september 2005 Nei, takler ikke konsistensen. ← Heller på ansiktet enn i munnen.
Gjest katti Skrevet 10. september 2005 #6 Skrevet 10. september 2005 altså man bestemmer selv om man vil svelge det eller ikke?? jeg og foretrekker en annen plass en munnen...
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Ja jeg svelger, synes ikke det smaker vondt, men han sier iallfall i fra rett før! Han blir nynorsk og "no kjæm eg" hva i alle dager der det er? :O Uansett ikke ta ut tissen mens han er i sprutefase for da kan det, som dagens tilfelle, treffe deg i neseboret. Det er IKKE godt å bli spruta i nesa!
Gjest Milah Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Nei, takler ikke konsistensen. ← :enig_anim: Jeg hadde blitt veldig forbanna om en partner ikke hadde sagt i fra før han kom! Det er noe man gjør, i hvertfall før man vet om den andre liker å få det i munnen eller ikke!
Gjest Mito24 Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Jeg så en film hvor mennene kom i shotglass, som deretter ble tømt av kvinnene. Ganske underholdende.
Gjest Vindelspev Skrevet 11. september 2005 #10 Skrevet 11. september 2005 :enig_anim: Jeg hadde blitt veldig forbanna om en partner ikke hadde sagt i fra før han kom! Det er noe man gjør, i hvertfall før man vet om den andre liker å få det i munnen eller ikke! ← God puleetikette det.
Gjest Gitte Skrevet 11. september 2005 #11 Skrevet 11. september 2005 Ja jeg svelger, synes ikke det smaker vondt, men han sier iallfall i fra rett før! Han blir nynorsk og "no kjæm eg" hva i alle dager der det er? :O Uansett ikke ta ut tissen mens han er i sprutefase for da kan det, som dagens tilfelle, treffe deg i neseboret. Det er IKKE godt å bli spruta i nesa! ← ikike i øyet heller :/ Lot typen sprute meg i ansiktet etter litt mas, men jeg foretrekker i svelge det.. er så greit, blir ikkeno' søl heller
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #12 Skrevet 11. september 2005 Hehe jeg hakke lyst å få det i trynet så jeg bare slurper det i meg, men det kom visst mer enn jeg hadde trodd, så skøyt det langt oppi neseboret akkurat da jeg svelgte, det er den vakreste situasjonen jeg har vært borti
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #13 Skrevet 11. september 2005 Liker ikke å suge , og å svelge har nok aldri falt meg inn. Jeg er sikkert prippen men jeg synes rett og slett det virker ekkelt....
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 11. september 2005 #14 Skrevet 11. september 2005 Har alltid svelget jeg.. har likssom ikke vært noe alternativ, så nå er jeg vant til det.. ikke akkurat yndlingsretten min, men vil jo gjøre det godt for min kjære
Gjest LoisLane Skrevet 11. september 2005 #15 Skrevet 11. september 2005 Jeg så en film hvor mennene kom i shotglass, som deretter ble tømt av kvinnene. Ganske underholdende. ← Film? Dette hørtes da helt dagligdags ut.
Gjest Gitte Skrevet 12. september 2005 #16 Skrevet 12. september 2005 Hehe jeg hakke lyst å få det i trynet så jeg bare slurper det i meg, men det kom visst mer enn jeg hadde trodd, så skøyt det langt oppi neseboret akkurat da jeg svelgte, det er den vakreste situasjonen jeg har vært borti ← hehe når han spruta meg i ansiktet, kom det inn i nesa og rant ned i halsen, som når du er forkjøla og bruker nesespray. var en smule ekkelt..
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #17 Skrevet 12. september 2005 Det er en jævla SKAM at din nye venn ikke sa ifra.Nesten som et overgrep faktisk. Nei, jeg har aldri i mitt liv svelget sæd. Og jeg kommer ikke til å gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #18 Skrevet 12. september 2005 Når dere suger, svelger dere sæden? Var overrasket over at min nye "venn" ikke ga beskjed når han kom!! ← nei, fy flate. Dårlig gjort av han å ikke si fra. trekke seg ut. F F for en gris
Gjest Tommy Skrevet 12. september 2005 #20 Skrevet 12. september 2005 Har hørt at hvis dama elsker deg svelger hun sæden med glede, men hvis hun gurgler seg med den overdriver hunn. Tror alle damer svelger bare de er kåte nok...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå