Gå til innhold

Svelge sæd

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Når dere suger, svelger dere sæden? Var overrasket over at min nye "venn" ikke ga beskjed når han kom!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når dere suger, svelger dere sæden? Var overrasket over at min nye "venn" ikke ga beskjed når han kom!!

du bestemmer da selv om du skal svelge eller ikke...

Skrevet

altså man bestemmer selv om man vil svelge det eller ikke?? jeg og foretrekker en annen plass en munnen...

Skrevet

Ja jeg svelger, synes ikke det smaker vondt, men han sier iallfall i fra rett før! Han blir nynorsk og "no kjæm eg" hva i alle dager der det er? :O Uansett ikke ta ut tissen mens han er i sprutefase for da kan det, som dagens tilfelle, treffe deg i neseboret. Det er IKKE godt å bli spruta i nesa!

Skrevet
Nei, takler ikke konsistensen.

:enig_anim:

Jeg hadde blitt veldig forbanna om en partner ikke hadde sagt i fra før han kom! Det er noe man gjør, i hvertfall før man vet om den andre liker å få det i munnen eller ikke!

Skrevet

Jeg så en film hvor mennene kom i shotglass, som deretter ble tømt av kvinnene. Ganske underholdende.

Gjest Vindelspev
Skrevet
:enig_anim:

Jeg hadde blitt veldig forbanna om en partner ikke hadde sagt i fra før han kom! Det er noe man gjør, i hvertfall før man vet om den andre liker å få det i munnen eller ikke!

God puleetikette det. :Nikke:

Skrevet
Ja jeg svelger, synes ikke det smaker vondt, men han sier iallfall i fra rett før! Han blir nynorsk og "no kjæm eg" hva i alle dager der det er? :O Uansett ikke ta ut tissen mens han er i sprutefase for da kan det, som dagens tilfelle, treffe deg i neseboret. Det er IKKE godt å bli spruta i nesa!

ikike i øyet heller :/ Lot typen sprute meg i ansiktet etter litt mas, men jeg foretrekker i svelge det.. er så greit, blir ikkeno' søl heller :)

Skrevet

Hehe jeg hakke lyst å få det i trynet så jeg bare slurper det i meg, men det kom visst mer enn jeg hadde trodd, så skøyt det langt oppi neseboret akkurat da jeg svelgte, det er den vakreste situasjonen jeg har vært borti :sprettoy:

Skrevet

Liker ikke å suge , og å svelge har nok aldri falt meg inn. Jeg er sikkert prippen men jeg synes rett og slett det virker ekkelt....

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Har alltid svelget jeg.. har likssom ikke vært noe alternativ, så nå er jeg vant til det.. ikke akkurat yndlingsretten min, men vil jo gjøre det godt for min kjære ;)

Skrevet
Jeg så en film hvor mennene kom i shotglass, som deretter ble tømt av kvinnene. Ganske underholdende.

Film? Dette hørtes da helt dagligdags ut.

Skrevet
Hehe jeg hakke lyst å få det i trynet så jeg bare slurper det i meg, men det kom visst mer enn jeg hadde trodd, så skøyt det langt oppi neseboret akkurat da jeg svelgte, det er den vakreste situasjonen jeg har vært borti :sprettoy:

hehe når han spruta meg i ansiktet, kom det inn i nesa og rant ned i halsen, som når du er forkjøla og bruker nesespray. var en smule ekkelt.. ;)

Skrevet

Det er en jævla SKAM at din nye venn ikke sa ifra.Nesten som et overgrep faktisk.

Nei, jeg har aldri i mitt liv svelget sæd.

Og jeg kommer ikke til å gjøre det.

Skrevet

nei, fy flate. Dårlig gjort av han å ikke si fra. trekke seg ut. F F for en gris

Skrevet

Har hørt at hvis dama elsker deg svelger hun sæden med glede, men hvis hun gurgler seg med den overdriver hunn.

Tror alle damer svelger bare de er kåte nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...