AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #41 Del Skrevet 19. juni 2021 Oppskrytt... Anonymkode: 75fca...e17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #42 Del Skrevet 19. juni 2021 Aha er et hedersband! Morten Harket synger over Gud vet hvor mange oktaver, mange fler enn de aller fleste. Så si at han ikke kan synge er pisspreik. Jeg elsket Aha da jeg var 7 år i 1986. Hører ikke på dem nå, men skrur heller ikke av om det kommer en låt med dem på radioen. Å påstå at Aha ikke når Taylor Swift til anklene er det største sludderet jeg har hørt! Taylor swift er en helt vanlig syngedame. Flink, ja, men musikken hennes er ikke noe spesiell eller unik. Anonymkode: ee85d...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #43 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 13.17): Tenk om vi kunne ha én eneste musikktråd uten at noen kommer drassende med Taylor Swift, som om hun er den eneste artisten i verden. Jo mer det mases om henne og pisses på andre artister, jo mindre ønsker man å høre musikken hennes. Så graulerer til deg, T.S.-fan: Du lykkes i å støte vekk potensielt publikum. Anonymkode: dfc49...134 Ab-en troller. Jeg liker Taylor, men dette er åpenbart et trolleinnlegg. Anonymkode: 0791f...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #44 Del Skrevet 19. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Aha er et hedersband! Morten Harket synger over Gud vet hvor mange oktaver, mange fler enn de aller fleste. Så si at han ikke kan synge er pisspreik. Jeg elsket Aha da jeg var 7 år i 1986. Hører ikke på dem nå, men skrur heller ikke av om det kommer en låt med dem på radioen. Å påstå at Aha ikke når Taylor Swift til anklene er det største sludderet jeg har hørt! Taylor swift er en helt vanlig syngedame. Flink, ja, men musikken hennes er ikke noe spesiell eller unik. Anonymkode: ee85d...ecf Dette tror du ikke på selv engang. Anonymkode: 651b0...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #45 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 13.17): Tenk om vi kunne ha én eneste musikktråd uten at noen kommer drassende med Taylor Swift, som om hun er den eneste artisten i verden. Jo mer det mases om henne og pisses på andre artister, jo mindre ønsker man å høre musikken hennes. Så graulerer til deg, T.S.-fan: Du lykkes i å støte vekk potensielt publikum. Anonymkode: dfc49...134 Taylor Swift er ikke den eneste artisten i verden, men hun har kanskje det beste synth-pop-albumet i verden. Det må jo være relevant i en diskusjon rundt A-ha. De er ikke engang best i sin egen sjanger.... Anonymkode: c45e3...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #46 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 14.44): Taylor Swift er ikke den eneste artisten i verden, men hun har kanskje det beste synth-pop-albumet i verden. Det må jo være relevant i en diskusjon rundt A-ha. De er ikke engang best i sin egen sjanger.... Anonymkode: c45e3...f1c Er det du som bestemmer hvem som er "best"😂? Anonymkode: 12146...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 20. juni 2021 #47 Del Skrevet 20. juni 2021 A-ha går mer for å være undervurdert enn oppskrytt blant musikk-kjennere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå