AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #21 Del Skrevet 17. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Synes "Take on me" er veldig dårlig. Liker kun "Sun always shines on TV" Anonymkode: c634e...abd Overskrytt 🙄 Anonymkode: 3384f...2f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #22 Del Skrevet 17. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er over hodet til folk. Altså skrytt så høyt over. Anonymkode: c634e...abd Herregud! Hva slags språk er det du egentlig snakker? Prøver du å tøffe deg? Anonymkode: 3384f...2f5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 17. juni 2021 #23 Del Skrevet 17. juni 2021 Hvis jeg hadde fått penger for hver jævla oppskrytt tråd som blir oppretta her inne, så hadde jeg vært søkkrik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #24 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei. De hadde en sinnsyk evne til å få lettbeint pop til å vare evig. Nesten ABBA-nivå. Anonymkode: 12146...013 Nesten Abba nivå? Må du rulle inn! Anonymkode: 5d54e...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #25 Del Skrevet 18. juni 2021 Overhodet ikke. A-ha er heller undervurdert i Norge. Slik alle band som appellerer til jenter blir. De har liksom ikke cred nok da. Men a-ha på sitt beste er fantastisk smart musikkskriveri og melankolsk formidling av en sanger med et utrolig register. Disse tre guttene som ikke hadde opptrådd sammen på en eneste konsert dro til London for å få platekontrakt - og klarte det! Det skal ikke være mulig. Men de klarte det. Det er klart det er masse genialitet bak her. Anonymkode: 92aec...de2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #26 Del Skrevet 18. juni 2021 Det er ingenting som heter overskrytt, oppskrytt heter det. Anonymkode: 3e060...4e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #27 Del Skrevet 18. juni 2021 De er 3 menn med 1 god sang. Når ikke Taylor Swift til anklene! Anonymkode: 8cdb8...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #28 Del Skrevet 18. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: De er 3 menn med 1 god sang. Når ikke Taylor Swift til anklene! Anonymkode: 8cdb8...ecf Tenk om vi kunne ha én eneste musikktråd uten at noen kommer drassende med Taylor Swift, som om hun er den eneste artisten i verden. Jo mer det mases om henne og pisses på andre artister, jo mindre ønsker man å høre musikken hennes. Så graulerer til deg, T.S.-fan: Du lykkes i å støte vekk potensielt publikum. Anonymkode: dfc49...134 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 18. juni 2021 #29 Del Skrevet 18. juni 2021 De er oppskrytt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #30 Del Skrevet 18. juni 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Overhodet ikke. A-ha er heller undervurdert i Norge. Slik alle band som appellerer til jenter blir. De har liksom ikke cred nok da. Men a-ha på sitt beste er fantastisk smart musikkskriveri og melankolsk formidling av en sanger med et utrolig register. Disse tre guttene som ikke hadde opptrådd sammen på en eneste konsert dro til London for å få platekontrakt - og klarte det! Det skal ikke være mulig. Men de klarte det. Det er klart det er masse genialitet bak her. Anonymkode: 92aec...de2 Dette sier vel like mye om musikkbransjen som A-ha. Anonymkode: 651b0...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #31 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 15.16): Selvfølgelig er det oppskrytt. Hvis noen har hørt Morten Harket synge live så vet dere at mannen kan virkelig ikke synge. Trodde ølglasset mitt skulle sprekke når han prøvde seg på de høyeste tonene. Men han hadde det perfekte kjekkas-utseendet for 80-tallet og det var kun pga det de ble populære. Anonymkode: d754e...36e Var nok mer guttas utseende enn musikken ja ... Anonymkode: 7b63a...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #32 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nesten Abba nivå? Må du rulle inn! Anonymkode: 5d54e...99a Abba har utallige slagere som vil leve til evig tid! Anonymkode: 7b63a...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #33 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 14.58): Abba er jo bare disco musikk som kom forsent. Jeg skjønner ikke interessen for Abba med mindre du hadde en fase på 70 tallet. Eneste disco sangen som varer evig er kanskje denne, pga hvor bra den er laget. Anonymkode: c634e...abd Hæh? For sent?? Hvor gammel er du og hvor befant du deg når Abba slo igjennom? Anonymkode: 15390...19c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 18. juni 2021 #34 Del Skrevet 18. juni 2021 Aldri vært fan av Aha. Jeg syns de er overoppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #35 Del Skrevet 18. juni 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Disse tre guttene som ikke hadde opptrådd sammen på en eneste konsert dro til London for å få platekontrakt - og klarte det! Det skal ikke være mulig. Men de klarte det. Det er klart det er masse genialitet bak her. Anonymkode: 92aec...de2 Sjefen for platestudioet sa at han ga dem platekontrakt fordi Morten Harket hadde et utseende som minnet om Elvis. Så ikke sikker at de fikk platekontrakt kun pga deres genialitet. Anonymkode: 651b0...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #36 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sjefen for platestudioet sa at han ga dem platekontrakt fordi Morten Harket hadde et utseende som minnet om Elvis. Så ikke sikker at de fikk platekontrakt kun pga deres genialitet. Anonymkode: 651b0...bac Minnet om Elvis? Den var god. Elvis var en kjekkas i sine glansår, Harket når ham ikke til anklene engang. Men det handler nok om øynene som ser, og smaken som er som baken! Når øynene mine ser baken, så ligner ikke Harket Elvis overhode. Det må være en veldig overskyet og tåkete dag. Anonymkode: 74d3e...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #37 Del Skrevet 18. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Minnet om Elvis? Den var god. Elvis var en kjekkas i sine glansår, Harket når ham ikke til anklene engang. Men det handler nok om øynene som ser, og smaken som er som baken! Når øynene mine ser baken, så ligner ikke Harket Elvis overhode. Det må være en veldig overskyet og tåkete dag. Anonymkode: 74d3e...231 De er selvsagt ikke eneggede tvillinger. Men det eneste som teller er om Harket hadde et utseende som kunne selge popmusikk og det hadde han. Anonymkode: 651b0...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #38 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nesten Abba nivå? Må du rulle inn! Anonymkode: 5d54e...99a Rull inn selv. Anonymkode: 12146...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 19. juni 2021 #39 Del Skrevet 19. juni 2021 De to første albumene Hunting high and low og Scoundrel Days er tidløse klassikere innen synth pop og på ingen måte oppskrytt. Men de tapte seg etter det og det de ga ut etter 1988 er temmelig middelmådig og oppskrytt ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 19. juni 2021 #40 Del Skrevet 19. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 14.59): Overvurdert sitter ikke så mye på tunga, som overskrytt gjør. Anonymkode: c634e...abd Bare for folk som ikke kan norsk, vi andre synes overskrytt høres helt fjernt ut å si, da det er et ord som ikke eksisterer. Til tross for alle skrivefeil som finnes på det store internettet, tror jeg nesten jeg ble introdusert for dette ordet for første gang i dag, i en annen tråd om Thomas Edison er "overskrytt". Jeg vet ikke hva jeg synes om A-ha som oppskrytt band, jeg var ikke så glad i dem da jeg var yngre, men har oppdaget dem først nå og blitt litt fan. Føler kanskje ikke de er så ekstremt oppskrytt? Ja, det er vel litt mainstream blant menn over 40 og synes at Scoundrel Days er verdens beste plate, men sånn for meg som har en del venner i musikkmiljø, så er ikke A-ha det bandet det skrytes mest av der egentlig. Spesielt ikke i andre land, i USA er de bare et one hit wonder på linje med Aqua. Endret 19. juni 2021 av Cuntzilla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå