AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Jeg har en jeg liker veldig godt og jeg tror han liker meg også. Han har tidligere uttrykt at han hater barn og ikke er så glad i de. Dette var han veldig klar på for et års tid siden. Så har vi ikke snakket så mye mer om det. men sist vi møttest lurte han på om jeg vil ha barn. Jeg svarte ganske fort at ja, det vil jeg ha. Jeg spurte han tilbake og da var ikke barn så ille likevel og det kunne han tenkt seg etterhvert. kan han ha endret mening fordi han kan se for seg en fremtid med meg? Anonymkode: 74637...e81
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Hvorfor i alle dager har du, som vil ha barn, sånn omgang med en som faktisk HATER barn? Eier du virkelig ikke minstemål for hva/hvem du bruker tiden på i livet ditt??? Anonymkode: 5b1ed...dde 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Uff nei, altfor ustabilt mener jeg. "Hater barn" er et ganske sterkt utsagn, klarer ikke å tro at det plutselig endrer seg. Tror nok han bare vil holde deg varm og håpefull. Anonymkode: 46f93...07b 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager har du, som vil ha barn, sånn omgang med en som faktisk HATER barn? Eier du virkelig ikke minstemål for hva/hvem du bruker tiden på i livet ditt??? Anonymkode: 5b1ed...dde Når han sier at han hater barn, så mener han at han ikke liker barn. Hater er et sterkt ord. Men jeg bare stusset på at han endret mening så fort. Og spesielt etter jeg fortalte at jeg vil ha barn. Ts Anonymkode: 74637...e81
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når han sier at han hater barn, så mener han at han ikke liker barn. Hater er et sterkt ord. Men jeg bare stusset på at han endret mening så fort. Og spesielt etter jeg fortalte at jeg vil ha barn. Ts Anonymkode: 74637...e81 Og jeg ser jo at når han er med barn, så gir han ikke akkurat utrykk for at han ikke liker de. Jeg tror litt av det er at han skal tøffe seg. Men han er jo ikke helt komfortabel rundt de heller. Det kan jeg se. men synes det er så rart at han plutselig endret helt holdning etter jeg sa ja til at jeg vil ha barn. Ts Anonymkode: 74637...e81
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når han sier at han hater barn, så mener han at han ikke liker barn. Hater er et sterkt ord. Men jeg bare stusset på at han endret mening så fort. Og spesielt etter jeg fortalte at jeg vil ha barn. Ts Anonymkode: 74637...e81 Ett år kan forandre mye, noe kan ha skjedd i livet hans dette året som gjør at han ønsker barn. Kanskje er det deg, eller så er det andre ting. Hva med å spørre ham?
Jdz Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Det er nok mange som tidlig i livet sier at de ikke vil ha barn, men som etterhvert endrer mening. At det kan skje i løpet av år er jeg ikke overrasket over. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #8 Skrevet 17. juni 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager har du, som vil ha barn, sånn omgang med en som faktisk HATER barn? Eier du virkelig ikke minstemål for hva/hvem du bruker tiden på i livet ditt??? Anonymkode: 5b1ed...dde "Hat" har jo blitt et ganske utvannet uttrykk da. Nå er det jo har å være uenig politisk eller mislike en film. Anonymkode: ebbaf...f4b
Almando Skrevet 17. juni 2021 #9 Skrevet 17. juni 2021 Har dere hatt sex? Dette kan være noe han sier fordi han vil ha sex med deg. Man endrer ikke meningen sin om noe slikt over natta, og sannsynligvis er han ikke ved sine fulle fem når han sier slike ting. Husk at menn sier og gjør hva som helst for å få viljen sin. Jeg tipper han fortsatt ikke har lyst på barn, men om han kan få sex ved å si at han har lyst på barn, så er saken en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå