AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Okei- la oss være ærlige. Det er ikke alltid like romantisk å prøve å få en baby. Spesielt ikke når man har forsøkt en stund 😅. Kan vi ikke fortelle noen morsomme historier om denne prøvingen for å glede hverandre i den lange ventetiden 😁? Vi prøver nå på barn nr 2 og jeg må jo si at det er noe heeelt annet enn barn nr 1 🙈. Vi er fortsatt like glad i hverandre, men det å måtte ha sex på bestemte dager er ikke alltid like spennende. I tillegg til da å ha et lite barn som våkner både i tide og utide (som kan være utfordrende nok i seg selv), så har mannen min en jobb som gjør at han legger seg 19.00 og står opp 03.30. Veldig morsomt! Vi har begge hjemmekontor så vi tekster mellom etasjene i lunsjtiden for å sjekke om den andre er ledig og klar for action 😅. Det er sånn vi får til den mest produktive prøvingen. Jeg hadde EL forrige uke og fordi det ikke passet seg ellers så måtte han vekke meg kl 03.30 for å få inn en kjapp runde før han skulle på jobb. Jeg var helt i svime og visste ikke opp eller ned, men må man så må man 😂. Andre i samme båt her? Anonymkode: 1a97f...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei- la oss være ærlige. Det er ikke alltid like romantisk å prøve å få en baby. Spesielt ikke når man har forsøkt en stund 😅. Kan vi ikke fortelle noen morsomme historier om denne prøvingen for å glede hverandre i den lange ventetiden 😁? Vi prøver nå på barn nr 2 og jeg må jo si at det er noe heeelt annet enn barn nr 1 🙈. Vi er fortsatt like glad i hverandre, men det å måtte ha sex på bestemte dager er ikke alltid like spennende. I tillegg til da å ha et lite barn som våkner både i tide og utide (som kan være utfordrende nok i seg selv), så har mannen min en jobb som gjør at han legger seg 19.00 og står opp 03.30. Veldig morsomt! Vi har begge hjemmekontor så vi tekster mellom etasjene i lunsjtiden for å sjekke om den andre er ledig og klar for action 😅. Det er sånn vi får til den mest produktive prøvingen. Jeg hadde EL forrige uke og fordi det ikke passet seg ellers så måtte han vekke meg kl 03.30 for å få inn en kjapp runde før han skulle på jobb. Jeg var helt i svime og visste ikke opp eller ned, men må man så må man 😂. Andre i samme båt her? Anonymkode: 1a97f...1a5 Hadde det sånn som deg, til vi en måned ikke tenkte noe på det. DA ble jeg gravid😅 Anonymkode: 01f86...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Så utrolig festlig og morsomt. Anonymkode: 09868...22d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Herregud husker jeg en gang sa til mannen min at jeg nå må ligge litt i ro en stund etter samleie så han må bære meg til sofaen om vi skal se på film 😄. Er det mulig. I ettertid så tenker jeg at jeg virkelig må ha hvert dypt i prøveboblen. Anonymkode: b8dbf...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå