Gå til innhold

Flere med utmattelse etter pfizer vaksinen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så du tar heller korona og total lungekollaps fremfor ubehag noen få dager etter vaksine?

Anonymkode: 7bdc2...431

Jeg tar heller å mister smakssansen i 2 dager enn å ligge innestengt på et mørkt rom med hørselsvern og vernebriller i 10 år framover pga vaksinen. 

Skjønner du? Du kan krisemaksimere begge veier, og ingen av dem er gal eller riktig. 

Anonymkode: 91de9...dcb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Antivax er jeg ikke! Skriver lengre opp at jeg ikke var noe skeptisk til å ta den før jeg tok den. Men når jeg er som jeg er nå enda etter to uker siden jeg tok vaksinen så blir jeg ko litt skeptisk og skremt! Hadde jeg vært antivax så hadde jeg ikke tatt 1.dose heller da...

Anonymkode: 81286...ad9

Du har vært syk i noen få dag, som kan være en mild bivirkning, eller helt uavhengig. Og det er nok til å skremme deg?

Innlegget ditt gjør ikke annet enn å spre unødvendig frykt, det trenger vi ikke midt i en pandemi. 

Da burde man stå sammen for å få flest mulig vaksinert, ikke spre frykt og usikkerhet slik du gjør her. Kun fordi du har følt litt ubehag i noen få dager, som ikke engang trenger å være relatert til vaksinen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så du tar heller korona og total lungekollaps fremfor ubehag noen få dager etter vaksine?

Og forresten. Hvordan kan du karakterisere folk som antivaxxere når de faktisk har tatt vaksinen, reagerer mot den og ikke ønsker å ta neste??

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tar heller å mister smakssansen i 2 dager enn å ligge innestengt på et mørkt rom med hørselsvern og vernebriller i 10 år framover pga vaksinen. 

Skjønner du? Du kan krisemaksimere begge veier, og ingen av dem er gal eller riktig. 

Din måte her er gal, ingen som blir så syke av vaksinen.

Og her undergraver du hvor alvorlig korona er, med å bagetallisere det til det ekstreme. Rapportert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

«Total lungekollaps»? Skremme, skremme....Hvor mange får det? 0,0001%? 

Anonymkode: a931b...268

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og her undergraver du hvor alvorlig korona er, med å bagetallisere det til det ekstreme. Rapportert.

Really? Vel, jeg kan fortelle deg at jeg vet om 1 som akkurat nå ligger på 3. måneden i senga pga vaksinen. Om det er feil for deg får så være. Og det handler ikke om antivax. Utmattelse er faktisk en innrapportert bivirkning av vaksinen, enten du vil eller ikke. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ingen blir så syke av vaksinen? Fortell det til dem som fikk blodpropp eller døde. I tillegg vet du ingenting om langsiktige bivirkninger. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

«Total lungekollaps»? Skremme, skremme....Hvor mange får det? 0,0001%? 

Dø da, der er prosenten høyere.

Selvsagt er det riktig å informere hvor farlig koronaviruset er. Hva er galt med å skremme folk med å belyse hvor farlig dette viruset faktisk er.

AnonymBruker
Skrevet

Really? Vel, jeg kan fortelle deg at jeg vet om 1 som akkurat nå ligger på 3. måneden i senga pga vaksinen. Om det er feil for deg får så være. Og det handler ikke om antivax. Utmattelse er faktisk en innrapportert bivirkning av vaksinen, enten du vil eller ikke. 

Hvor mange har i sammenligning blitt innlagt for korona. Langt flere, du må se på statestikken, og ikke trekke ut et enkelt tilfeller for å skremme folk bort fra vaksinen.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det riktig å informere hvor farlig koronaviruset er. Hva er galt med å skremme folk med å belyse hvor farlig dette viruset faktisk er.

Info om koronaviruset er viktig. Men hvorfor er det uviktig å snakke om bivirkninger av vaksinen? Hvorfor skal de utallige innrapporterte bivirkningene legges lokk på, som om at dem ikke eksisterer? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ingen blir så syke av vaksinen? Fortell det til dem som fikk blodpropp eller døde. I tillegg vet du ingenting om langsiktige bivirkninger. 

Fortsatt langt flere som dør av korona, og der vet vi om langtidsvirkningene.

Du tar ting ut av kontekt, bagetalliserer korona, for å skremme folk fra å vaksinere seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å respektere andres meninger. Det er helt ok at noen er redd eller skeptisk. Man må ikke reagere aggressivt og ty til hersketeknikker. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange har i sammenligning blitt innlagt for korona. Langt flere, du må se på statestikken, og ikke trekke ut et enkelt tilfeller for å skremme folk bort fra vaksinen.

Jeg kjenner ikke noen som har vært innlagt pga corona. Så skal man se på statistikken så må man se på den fulle statistikken også for bivirkninger. 

Jeg gidder ikke dette. Det er ikke et antivax-show, selv om du tror det. Men det er rart at alle som snakker om bivirkninger fra vaksinene skal få på seg munnkurv.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å respektere andres meninger. Det er helt ok at noen er redd eller skeptisk. Man må ikke reagere aggressivt og ty til hersketeknikker. 

Det er jo ikke greit, når de ikke er redd korona, og skal undergrave at korona faktisk er farlig.

Det handler ikke om respekt, men fakta.

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt langt flere som dør av korona, og der vet vi om langtidsvirkningene.

Du tar ting ut av kontekt, bagetalliserer korona, for å skremme folk fra å vaksinere seg. 

Nei, «dere» vet ingenting om langtidsvirkningene. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke noen som har vært innlagt pga corona. Så skal man se på statistikken så må man se på den fulle statistikken også for bivirkninger. 

Jeg gidder ikke dette. Det er ikke et antivax-show, selv om du tror det. Men det er rart at alle som snakker om bivirkninger fra vaksinene skal få på seg munnkurv.

Her bruker du jo hersketeknikker.

Fordi du ikke vil se på statestikk, som motsier deg, så da tar du frem munnkurv i steden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble helt slått ut i 4-5 dager etter 1. dose Pfizer. Og har hatt utmattelse/lite energi i mange uker etter jeg tok den. Skal ta dose 2 nå i ettermiddag. Gruer meg allerede. Men har jo ikke noe valg.

Anonymkode: 7dc92...555

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og du undergraver at ts og andre får bivirkninger av vaksinen som går hardt utover helse og livskvalitet. 

Anonymkode: ed78f...eb6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kronisk utmattelse etter svineinfluensavaksinen (tror jeg, kan jo ikke bevise det). Nøler likevel ikke med å ta denne vaksinen da det er en annen type. 

Anonymkode: 93767...227

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også slitt med utmattelse etter første dosen ( er nå 4 uker siden jeg tok den). Før jeg tok vaksinen så var jeg kommet i god form og hadde en progresjon på løpingen. Nå gidder jeg ingenting. Kan jo også være allergien som har slått meg ut og. 

Jeg skal inn og ta dose 2 i juli, men den timen har jeg utsatt. Jeg sitter her og vurderer om jeg skal ta dose to eller ei

Anonymkode: c27ab...775

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...