AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Tok dose nr 1 for to uker siden, var helt symptomfri i 2-3 dager, men siden den 3.dagen etter vaksinen var tatt og enda idag er jeg helt utmattet, kvalm og dårlig form. Sover, sover og sover og det blir aldri nok søvn. Er ung om det har noe å si. Er bare redd jeg har fått noe etter vaksinen som varer evig? Og jeg tørr ikke å ta dose nr 2 etter jeg har blitt sånn her som jeg tror kommer av vaksinen nr 1. er det flere som har opplevd lignende? Går det isåfall over? Anonymkode: 81286...ad9 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Slet med det et par dager etter første dose, men har ikke merket noe siden. Skal sies at jeg har et relativt lavt energi nivå generelt grunnet kronisk sykdom, så mulig fallet ble mindre for meg. Anonymkode: 28ad4...51d 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Hvordan vet du at det har noe med vaksinen å gjøre? Har for øvrig fått begge mine pfizerdoser, og er frisk som en fisk. Anonymkode: 855a8...a12 12
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slet med det et par dager etter første dose, men har ikke merket noe siden. Skal sies at jeg har et relativt lavt energi nivå generelt grunnet kronisk sykdom, så mulig fallet ble mindre for meg. Anonymkode: 28ad4...51d Er kronisk sykdom selv med mindre energi i helsa enn «normale» folk. Så kan være en sammenheng med vaksinen. Er ganske sikker på at dette er pga vaksinen Anonymkode: 81286...ad9 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at det har noe med vaksinen å gjøre? Har for øvrig fått begge mine pfizerdoser, og er frisk som en fisk. Anonymkode: 855a8...a12 100% sikker er jeg ikke. Men kan ikke huske sist jeg var så utmattet. Pg at det kommer så tett på vaksinen synes jeg er en veldig rar tilfeldighet. Anonymkode: 81286...ad9 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Ja, min søster er hjemmesykepleier. Så hun har tatt 1.dose, men er blitt skikkelig utmattet. Er gått 8 uker nå, så hun har vært inne for sjekk flere ganger. Orker bare sove. Før dette var hun ganske aktiv, trening og løpeturer. Anonymkode: 865a6...5ed 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Jeg ble sånn etter andre dose og fortsatt ikke gått over. Er helt utslitt og orker ingenting. Tok andre dose i midten av mai.. Anonymkode: ea01c...aa5 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #8 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, min søster er hjemmesykepleier. Så hun har tatt 1.dose, men er blitt skikkelig utmattet. Er gått 8 uker nå, så hun har vært inne for sjekk flere ganger. Orker bare sove. Før dette var hun ganske aktiv, trening og løpeturer. Anonymkode: 865a6...5ed Huff😩 stakkar! Har dem funnet ut av noe? Håper hun blir bedre isåfall. Er veldig det samme her. Kroppen er så sliten at å bare løfte en hånd er tungt. Høres rart ut, Men er sant. Rett og slett hele kroppen i utmattelse.. Anonymkode: 81286...ad9 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #9 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Huff😩 stakkar! Har dem funnet ut av noe? Håper hun blir bedre isåfall. Er veldig det samme her. Kroppen er så sliten at å bare løfte en hånd er tungt. Høres rart ut, Men er sant. Rett og slett hele kroppen i utmattelse.. Anonymkode: 81286...ad9 Noen dose nr.2 blir det hvertfall ikke. Jeg tar ikke noen. Den er jo helt unødvendig å ta for de fleste tenker jeg. De fleste takler en covid-influensa, alle rundt meg som har hatt det opplever det som en lett influensa med svak feber/hodepine. 1 mistet smaken 1 døgn. Risikoen ved vaksine er for stor synes jeg. Den er jo bare midlertidig godkjent, vi kjenner heller ikke langtidsvirkningene. Så er det jo noen som skal tjene penger på dette, da holdes mye skjult. Anonymkode: 865a6...5ed 10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #10 Skrevet 17. juni 2021 Jeg har allerede en middels utmattelse etter kronisk sykdom, jeg er selv livredd for at det skal bli verre.... vet ikke om jeg tør å ra vaksine. Anonymkode: 60249...d4e 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #11 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har allerede en middels utmattelse etter kronisk sykdom, jeg er selv livredd for at det skal bli verre.... vet ikke om jeg tør å ra vaksine. Anonymkode: 60249...d4e Ikke ta den! Jeg angrer stort nå😔 har slitt med utmattelse nå og da pga kronisk sykdom, men så utmattet kan jeg ikke husker jeg har vært før😕 er veldig sikker på at det er pga vaksinen. Så kanskje vi kroniske syke er mer utsatt for å få dette som en bivirkning? Ikke vet jeg den er jo forsket så lite på.. Anonymkode: 81286...ad9 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #12 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noen dose nr.2 blir det hvertfall ikke. Jeg tar ikke noen. Den er jo helt unødvendig å ta for de fleste tenker jeg. De fleste takler en covid-influensa, alle rundt meg som har hatt det opplever det som en lett influensa med svak feber/hodepine. 1 mistet smaken 1 døgn. Risikoen ved vaksine er for stor synes jeg. Den er jo bare midlertidig godkjent, vi kjenner heller ikke langtidsvirkningene. Så er det jo noen som skal tjene penger på dette, da holdes mye skjult. Anonymkode: 865a6...5ed Jeg tror nok jeg blir å skippe dose nr. 2 her også! Veldig enig med deg. Er jo viktig at de mest utsatte og eldre får tatt vaksinen. Jeg var ikke skeptisk til vaksinen men er veldig skeptisk nå ettersom jeg har blitt som jeg har blitt.. håper bare det går over. Har barn å ta meg av også, så kan ikke være sånn.... Anonymkode: 81286...ad9 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #13 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har allerede en middels utmattelse etter kronisk sykdom, jeg er selv livredd for at det skal bli verre.... vet ikke om jeg tør å ra vaksine. Anonymkode: 60249...d4e Jeg har ekstrem utmattelse pga kronisk sykdom, og jeg kommer likevel til å ta den. Ja, et kan alltid bli verre, men jeg er mer redd for å få covid. Husk å hvile mye når dere føler dere utmattet, ikke press kroppen. Anonymkode: 55baf...c7b 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #14 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen dose nr.2 blir det hvertfall ikke. Jeg tar ikke noen. Den er jo helt unødvendig å ta for de fleste tenker jeg. De fleste takler en covid-influensa, alle rundt meg som har hatt det opplever det som en lett influensa med svak feber/hodepine. 1 mistet smaken 1 døgn. Risikoen ved vaksine er for stor synes jeg. Den er jo bare midlertidig godkjent, vi kjenner heller ikke langtidsvirkningene. Så er det jo noen som skal tjene penger på dette, da holdes mye skjult. Anonymkode: 865a6...5ed Hvorfor i f lot du ikke noen andre få vaksinen din hvis du kun har planer om å være beskyttet i noen få måneder? Anonymkode: 608bc...032 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #15 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 100% sikker er jeg ikke. Men kan ikke huske sist jeg var så utmattet. Pg at det kommer så tett på vaksinen synes jeg er en veldig rar tilfeldighet. Anonymkode: 81286...ad9 Nok skremselspropaganda tråder. 3 dager etter, da er det noe annet enn vaksinen. Dritt lei antivax som skal demonisere korona vaksine. Anonymkode: 7bdc2...431 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #16 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Noen dose nr.2 blir det hvertfall ikke. Jeg tar ikke noen. Den er jo helt unødvendig å ta for de fleste tenker jeg. De fleste takler en covid-influensa, alle rundt meg som har hatt det opplever det som en lett influensa med svak feber/hodepine. 1 mistet smaken 1 døgn. Risikoen ved vaksine er for stor synes jeg. Den er jo bare midlertidig godkjent, vi kjenner heller ikke langtidsvirkningene. Så er det jo noen som skal tjene penger på dette, da holdes mye skjult. Anonymkode: 865a6...5ed mRNA vaksine er ikke noe nytt, dette har vi hatt i et titalls år nå, så langtidsvirkningene er ikke ukjent. Hvordan tjener de penger når vi ikke betaler for vaksinen. Anonymkode: 7bdc2...431 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #17 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nok skremselspropaganda tråder. 3 dager etter, da er det noe annet enn vaksinen. Dritt lei antivax som skal demonisere korona vaksine. Anonymkode: 7bdc2...431 Har ingenting med antivax å gjøre selv om du er opplært til å tro det. Mange har faktisk fått utmattelseslignende reaksjoner etter vaksine. Og det er faktisk et symptom på vaksinen. Det sier seg selv. Pfizer er en falsk infeksjon, som trigger immunsystemet. Immunsystemet er involvert i utmattelse. Uansett om du vil det eller ikke. Så ikke kom her å belære folk at det dem sier er feil fordi alle skal vaksineres. Anonymkode: 91de9...dcb 16
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #18 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ingenting med antivax å gjøre selv om du er opplært til å tro det. Mange har faktisk fått utmattelseslignende reaksjoner etter vaksine. Og det er faktisk et symptom på vaksinen. Det sier seg selv. Pfizer er en falsk infeksjon, som trigger immunsystemet. Immunsystemet er involvert i utmattelse. Uansett om du vil det eller ikke. Så ikke kom her å belære folk at det dem sier er feil fordi alle skal vaksineres. Anonymkode: 91de9...dcb Så du tar heller korona og total lungekollaps fremfor ubehag noen få dager etter vaksine? Anonymkode: 7bdc2...431 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #19 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nok skremselspropaganda tråder. 3 dager etter, da er det noe annet enn vaksinen. Dritt lei antivax som skal demonisere korona vaksine. Anonymkode: 7bdc2...431 For alt som er negativt er antivax?? negative ting lukker vi øynene for de kan ikke finnes? Da faller vi i fella på motsatt side av antivaxxerne; blind naivitet. Anonymkode: af786...5e0 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #20 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nok skremselspropaganda tråder. 3 dager etter, da er det noe annet enn vaksinen. Dritt lei antivax som skal demonisere korona vaksine. Anonymkode: 7bdc2...431 Antivax er jeg ikke! Skriver lengre opp at jeg ikke var noe skeptisk til å ta den før jeg tok den. Men når jeg er som jeg er nå enda etter to uker siden jeg tok vaksinen så blir jeg ko litt skeptisk og skremt! Hadde jeg vært antivax så hadde jeg ikke tatt 1.dose heller da... Anonymkode: 81286...ad9 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå