Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juni 2021 #21 Skrevet 20. juni 2021 Setesdøl skrev (25 minutter siden): Å vinne i lotto, og at konna mi skal sjå at eg haver det vonnt. Eg slit med korleis eg kjener meg for ho i det siste har byrja å sjå ein del på menn med velltrena kroper. Eg har ikje ein veltrena kropp og slit med å forstå kvifor ho lik meg. Ho er ine på nettstadar der ho er i kontakt med andre men, og eg trur ganske sikkert at ho har delt nudes der inne med andre. Eg haver snaka med ho om det. Men ho seier at eg øvedriv. Ho gjer det bere for moro skyll og det er ikje noko eg bør uroe meg førr. At det er noko ale gjer. Så eg ønskje å vine i lotto og at konna mi sjår meg og forstår at det sårar.... Å vinne i Lotto hadde vert veldig greit😅🤞 Leit å høre om kåna som ikkje vil ta meir hensyn til følelsene dine. Vil tro ho elsker deg for mye mer enn bare kroppen. Syntes du skulle snakket med kåna di igjen, man kan ikke dele sånt uten at det er noe begge parter syntes er greit, da får man heller la være.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #22 Skrevet 20. juni 2021 Drømmer om å -få god økonomi -eie eget hjem -få meg bil/lappen -starte firma -reise på interrail -dra til Jamaica -reise på cruise -bli mer selvsikker -bli bestemor -bli i stand til å være mer aktiv Anonymkode: 3b358...4d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå