Gjest Elder Millennial Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Hvilke drømmer har du? En reise til fjerne strøk? Ny bil? Bli anerkjent skuespiller? Jeg drømmer om å ha råd til ett nedlagt småbruk som ligger helt for seg selv i skogen. Ett fristed hvor jeg kan ha kjøkkenhage, bake lefser og leve litt enklere (kanskje legge vekk telefonen litt mer😅) Tømra vegger, skigard og en liten jordbæråker 🥰
Gjest ABM Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Elder Millennial skrev (På 17.6.2021 den 12.35): Hvilke drømmer har du? En reise til fjerne strøk? Ny bil? Bli anerkjent skuespiller? Jeg drømmer om å ha råd til ett nedlagt småbruk som ligger helt for seg selv i skogen. Ett fristed hvor jeg kan ha kjøkkenhage, bake lefser og leve litt enklere (kanskje legge vekk telefonen litt mer😅) Tømra vegger, skigard og en liten jordbæråker 🥰 Høres egentlig helt herlig ut...Jeg drømmer om å selge alt jeg eier og bare reise, kanskje en ny kvinne og all sexen jeg ønsker meg:)
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 ABM skrev (1 time siden): Høres egentlig helt herlig ut...Jeg drømmer om å selge alt jeg eier og bare reise, kanskje en ny kvinne og all sexen jeg ønsker meg:) Høres jo ut som en spennende drøm det 😊 Hvor har du mest lyst til å reise? Jeg har alltid hatt lyst på sånn en seilbåt som de har i filmen Captein Ron (om du har sett den🙈), men så kommer jeg på at jeg blir så lett sjøsyk å så blir det liksom bare med tanken da😅
Gjest ABM Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Elder Millennial skrev (18 minutter siden): Høres jo ut som en spennende drøm det 😊 Hvor har du mest lyst til å reise? Jeg har alltid hatt lyst på sånn en seilbåt som de har i filmen Captein Ron (om du har sett den🙈), men så kommer jeg på at jeg blir så lett sjøsyk å så blir det liksom bare med tanken da😅 Ho,ho, nei tenkte ikke seilskute..selv om det også hadde vært morsomt..bare lyst til å kjenne jeg lever igjen...kanskje forelske meg..se noen plasser jeg aldri har sett
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 ABM skrev (18 minutter siden): Ho,ho, nei tenkte ikke seilskute..selv om det også hadde vært morsomt..bare lyst til å kjenne jeg lever igjen...kanskje forelske meg..se noen plasser jeg aldri har sett Men det burde jo la seg gjøre tenker jeg, eller korona gjør det jo litt vanskelig for tiden, men på sikt må det jo bli rom for nye eventyr der ute i den store verden 🤩 Bruke ett år på å spare, selge unødvendige ting og så ta permisjon fra jobben for å reise noen måneder, eller ett år.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Å bli edru, og kjøpe hytte på fjellet. Anonymkode: 2d257...31c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Motorsykkeltur til Athen over flere måneder. Generelt reise masse uten forpliktelser. Anonymkode: 349f4...202
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 Elder Millennial skrev (På 17.6.2021 den 12.35): Hvilke drømmer har du? En reise til fjerne strøk? Ny bil? Bli anerkjent skuespiller? Jeg drømmer om å ha råd til ett nedlagt småbruk som ligger helt for seg selv i skogen. Ett fristed hvor jeg kan ha kjøkkenhage, bake lefser og leve litt enklere (kanskje legge vekk telefonen litt mer😅) Tømra vegger, skigard og en liten jordbæråker 🥰 Jeg drømmer om en egen hytte, aller helst ved sjøen. Trenger ikke være noe fancy, bare helt enkelt hvor jeg kan dyrke litt grønnsaker i pallekarmer og ha solcellepanel/vindmølle for å lage egen elektrisitet. Hadde vært fint med vann og kloakk innlagt. Aller helst langt fra folk. Anonymkode: c4766...f31
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 Jeg drømmer om å fjerne den stygge tattoveringen min Anonymkode: 6d829...a62
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 Slutte å jobbe. Bo et sted i naturen der man ikke behøver å forholde seg til så mye folk. Anonymkode: 33335...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 Drømmer om å få en baby 🌸 Anonymkode: 1a5b4...374
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #12 Skrevet 20. juni 2021 Drømmer om å få elske noen som også elsker meg. Anonymkode: 87bfe...a9c 1
Setesdøl Skrevet 20. juni 2021 #13 Skrevet 20. juni 2021 (endret) Å vinne i lotto, og at konna mi skal sjå at eg haver det vonnt. Eg slit med korleis eg kjener meg for ho i det siste har byrja å sjå ein del på menn med velltrena kroper. Eg haver ikje ein veltrena kropp og slit med å forstå kvifor ho lik meg. Ho er ine på nettstadar der ho er i kontakt med andre men, og eg trur ganske sikkert at ho haver delt nudes der inne med andre. Eg haver snaka med ho om det. Men ho seier at eg øvedriv. Ho gjer det bere for moro skyll og det er ikje noko eg bør uroe meg førr. At det er noko ale gjer. Så eg ønskje å vine i lotto og at konna mi sjår meg og forstår at det sårar.... Endret 20. juni 2021 av Setesdøl
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juni 2021 #14 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å bli edru, og kjøpe hytte på fjellet. Anonymkode: 2d257...31c Håper virkelig du får drømmen din i oppfyllelse🤞
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juni 2021 #15 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg drømmer om en egen hytte, aller helst ved sjøen. Trenger ikke være noe fancy, bare helt enkelt hvor jeg kan dyrke litt grønnsaker i pallekarmer og ha solcellepanel/vindmølle for å lage egen elektrisitet. Hadde vært fint med vann og kloakk innlagt. Aller helst langt fra folk. Anonymkode: c4766...f31 Helt enig! Så langt fra folk at en kan springe naken rundt hytta uten att noen ser det!😅👍
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juni 2021 #16 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drømmer om å få elske noen som også elsker meg. Anonymkode: 87bfe...a9c Det er en fin drøm, alle fortjener kjærlighet i livet sitt💗
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #17 Skrevet 20. juni 2021 Jeg drømmer om å få drømmejobben min (jeg har en reell mulighet om et år eller to- må bare ha litt mer erfaring først), møte en bra mann å bli gammel med og reise over hele verden. Skal få til nr. 1 og 3, det er det å møte den mannen som er vanskelig. Men jeg gir ikke opp. Anonymkode: b1adf...461
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #18 Skrevet 20. juni 2021 Jeg drømmer om å kunne leve uten å være så redd hele tiden. Kanskje jeg til og med kunne fått noen venner eller en kjæreste som var snill mot meg. Anonymkode: 70441...726 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #19 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drømmer om å få elske noen som også elsker meg. Anonymkode: 87bfe...a9c Nydelig drøm❤️ Det drømmer jeg også om, aller mest av alt. Videre drømmer jeg om at jeg og den mannen jeg finner som blir min nye kjæreste, kjøper et koselig lite hus sammen med en lite usjenert hageflekk. Og jeg drømmer om at vi kjøper en liten koselig hytte ved et nydelig sted ved vannet, som ligger usjenert til. Også lever vi lykkelig sammen, har ekte, gode samtaler om alt mellom himmel og jord, deler opplevelser og både fine og tyngre dager sammen. Jeg drømmer om mye annet også, men dette er den ultimate drømmen🥰 Anonymkode: 978d6...3cf
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #20 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg drømmer om å kunne leve uten å være så redd hele tiden. Kanskje jeg til og med kunne fått noen venner eller en kjæreste som var snill mot meg. Anonymkode: 70441...726 Det fortjener du, håper drømmen går i oppfyllelse, kjære deg❤️ Anonymkode: 978d6...3cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå