Mokka Skrevet 10. september 2005 #1 Skrevet 10. september 2005 Hei! Vi sitter og drikker sprit nå, også tenkte vi å drikke øl etterpå. Hvordan går det? Blir det krøll? Trenger raskt svar! Ha en fortreffelig kveld!
Chiquita Skrevet 10. september 2005 #2 Skrevet 10. september 2005 Det KAN bli krøll ja, men det trenger ikke å bli det. Kommer jo ann på hvor mye du drikekr det
Mokka Skrevet 10. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2005 Takk for svar! Vi drikker litt sprit nå, noen glass, også er planen å drikke en six pack etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #5 Skrevet 10. september 2005 drikk i vei man har ikke en vellykket fyllekule med mindre man avslutter aftenen med litt spy
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #6 Skrevet 10. september 2005 Det kan gå til helvete og det kan funke greit.
Gjest Violetta Skrevet 10. september 2005 #7 Skrevet 10. september 2005 Drikk masse vann før dere legger dere, det hjelper i hvert fall mot hodepinen! Man får hodepine fordi man mangler væske i kroppen. Og sprit/vin/øl hjelper ikke...
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #8 Skrevet 10. september 2005 Og ta Zyrtec allergitabletter... Det gjorde ikke jeg sist... Jeg lå til klokken 15 dagen etter og trodde jeg skulle dø...
Gjest Violetta Skrevet 10. september 2005 #9 Skrevet 10. september 2005 Og ta Zyrtec allergitabletter... Det gjorde ikke jeg sist... Jeg lå til klokken 15 dagen etter og trodde jeg skulle dø... ← Signerer.
Gjest Gitte Skrevet 11. september 2005 #10 Skrevet 11. september 2005 det går så fint så, drakk sprit i hele natt og avslutta med et par-tre pils før vi dro hjem. våkna opp kl 11 og bare litt svimmel Men du har vel merket hvordan det går på dette tidspunktet selv
^me^ Skrevet 11. september 2005 #11 Skrevet 11. september 2005 Drikk masse vann før dere legger dere, det hjelper i hvert fall mot hodepinen! Man får hodepine fordi man mangler væske i kroppen. Og sprit/vin/øl hjelper ikke... Og ta Zyrtec allergitabletter... Det gjorde ikke jeg sist... Jeg lå til klokken 15 dagen etter og trodde jeg skulle dø... signerer her... selv om det egentlig er seint nå, er litt kjekt og vite for andre kansje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå