Gå til innhold

Restaurant for jente 16

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen

Min datter fyller 16 og jeg vet at en av ønskene hennes er å gå ut å spise. Er det noen som har en idee hvor vi kunne godt ut og spist som ser litt fint ut men ikke er så dyr i oslo? Er kun snakk om tre personer. 

Anonymkode: eb289...05d

Videoannonse
Annonse
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Kinarestaurant?  Det har alltid vært populært her.

AnonymBruker
Skrevet

Pinchos kanskje? 

Anonymkode: b8951...4e9

• Liker 1
Skrevet

Hva har hun lyst på? Formelt eller classy?

Jeg elsker Oslo streetfood, men det er fordi det er så enkelt og greit, og alle får det de har lyst på. Om man ikke er fra Oslo er jo det en veldig spennende plass å dra for en 16åring. For meg er det lunsj på fredager, og en øl før Rockefeller 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med uteserveringa på Ekebergrestauranten? Ikke så alt for dyrt, og flott å sitte å se utover byen.

Anonymkode: 256aa...548

AnonymBruker
Skrevet

Pinchos er bra, har selv tatt med ungdom dit og det ble veldig populært. 

Sånn ellers er jeg veldig glad i Gangnam, det er koreansk. Både deres friterte kylling og bulgogi er nydelig, men litt spicy. 

Anonymkode: 2fb8d...b96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hva hun liker også da.....  Min 17-åring ville blitt lykkelig for å bli tatt med på en indisk restaurant, men det ville min 15-åring hatet. Han ville nok helst gått på Peppes pizza.

Fridays er vel ganske populært blant ungdommen, og ellers finnes det jo et hav av muligheter i Oslo.  Søk på Trip advisor, kryss av for eks prisnivå, beliggenhet, eller hva du vil spise.  Da får du opp passende forslag og får også se bilder av stedet  😊

Anonymkode: f32d9...33a

• Liker 2
Skrevet

Pinchos er jo gøy, Olivia er litt annen gate, men stilig for en ungdom og ok pris

AnonymBruker
Skrevet

Ahaan for thai. 

Anonymkode: 66b73...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...