Nuith Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Jeg har en 2-åring som starter i barnehagen til høsten, og nå er jeg på jakt etter den "perfekte" tutekoppen å kjøpe i den forbindelse. Han er nemlig superflink til å få opp kopper (både å skru dem opp og å pønske ut hvordan anti-drypp-mekanismen fungerer, slik at han kan ødelegge den). Han slenger dem også gjerne i gulvet eller bruker tennene for å forsøke å få dem opp dersom det ikke holder med hendene... Noen andre som har testet seg frem gjennom jungelen av utvalg og funnet en kopp som små barnehender ikke klarer å skru opp eller ødelegge på noen som helst måte? Pris er ikke så viktig.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Har aldri brukt tutekopp på noen av mine barn da de var to år. Da har de brukt vanlig kopp eller glass. Anonymkode: 032ec...970
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Toåringene drikker av vanlig glass til måltidene i vår barnehage. Til vann i løpet av dagen har de med drikkeflaske. Vi har en fra Contigo og er fornøyd med den. Anonymkode: a68d7...955
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Bambini. Lette å rengjøre uten masse løse deler og helt tette. Anonymkode: 44065...1cc
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Wow cup. Den er vi veldig fornøyde med. Den tåler en del også. Vi har hatt den samme koppen i 3 år og den holder seg enda barnet har gjort en god del forsøk på å «ødelegge» den. Anonymkode: 94aec...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå