Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er kvinne selv og vi begge er i forhold med gutter/menn. Men kollegaen min er så vanvittig søt og har utrolig vakre øyne. Føler hun ser på meg på en søt måte, og hun sier ofte hvor flink jeg er, og at jeg ser søt ut i den teite uniformen. Men på en sånn måte at det ikke blir rart, men høres ut som ett kompliment.  

Kjæresten vet jeg er bi, og at jeg synes hun er utrolig vakker, men jeg vet jo ikke om hun bare er høflig eller om hun også merker at det er noe i luften. 

Det er en jobb med kun 4 faste så jeg kan ikke fucke det til og skremme henne. Men ossen i himmelens navn går man frem for å finne ut av om hun også tenker som meg? Kunne virkelig tenkt meg å kysse henne. Kanskje utforske seksuelt også. Er bare så betatt og vil være nær ho hele tiden. 

Vær så snill kom med ordentlige svar, ikke døm og vær ufin. 

Anonymkode: 2c74a...030

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig. Du risikerer å ødelegge jobbmiljøet. 

Vet du om kollegaen er bi eller lesbisk? Singel? 

Anonymkode: b797f...dad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er umulig. Du risikerer å ødelegge jobbmiljøet. 

Vet du om kollegaen er bi eller lesbisk? Singel? 

Hun har en mannlig kjæreste. Og jeg er bare sommervikar… men likevel redd for å fucke opp

Skrevet

Syns kjæresten din det er greit at du kysser andre da? Hvis ikke ville jeg begynt med tiltak for å stoppe forelskelsen, uansett om hun skulle tenke på deg på den ene eller andre måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se heller på en TV-serie og lat som at du er hovedpersonen, slik andre gjør. 

Anonymkode: 17d18...2ec

AnonymBruker
Skrevet

Dette klarer du å la være.

Lær deg å kontroller deg selv, det er viktig. Man gjør aldri slikt i arbeidslivet.

Anonymkode: e802b...baa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun har en mannlig kjæreste. Og jeg er bare sommervikar… men likevel redd for å fucke opp

Da er det vel ganske enkelt no go. Jeg har selv vært betatt av mange på jobb men man bør ikke gjøre noe der for å unngå kaos. 

AnonymBruker
Skrevet

Det passer seg ikke med slikt på jobb dessverre. 

Anonymkode: 0e7f1...96d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...