AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Er en gutt på 20 år. Aldri hatt kjæreste eller sex.. Det begynner å bli ganske torturerende for meg mentalt. Har hele mitt liv vært snill mot jenter, vist omsorg og kun ønsket det beste for alle. Alle venninnene sier at jeg er verdens snilleste, men det hjelper ikke meg noe.. Fordi det er ingen jenter som LIKER meg. Har heller aldri kommet noen å sagt at de liker meg. Jeg er over 190cm høy, trent kropp og kjekk. Er kanskje ikke verdens kjekkeste, men kjekk nok iallfall... Kanskje en 7-8er på utseendet og 10er på kropp. Hva er det som gjør at jenter kun liker idioter og fckboys? Og ikke folk som meg, som faktisk bryr seg? Skjønner bare ikke.. Hva er det som er galt meg med meg?? Anonymkode: b0aac...794 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Matcher med en del på tinder, men ingen av de virker som mine type jenter.. For meg er intellekt mye viktigere enn utseendet. -TS Anonymkode: b0aac...794
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Men, dette har plaget meg helt forbanna mye. Skjønner ikke dere jenter. og nei, er IKKE en incel! Siste jeg er. -TS Anonymkode: b0aac...794
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er det som er galt meg med meg?? Anonymkode: b0aac...794 At du sutrer om dette på KG. Anonymkode: ab902...612 9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: At du sutrer om dette på KG. Anonymkode: ab902...612 Dette er veldig lett for deg å skrive.. men du aner ikke hvor leir meg jeg blir pga dette. Å se alle kompisene (som er mye lavere enn på alle mulige måter) henge og ha sex med jenter, gjør meg så utrolig fortvilet og irritert. Skjønner bare ikke hva som er galt. Jeg er alt for snill mot jenter.. Anonymkode: b0aac...794 4
bluedot Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Du er jo bare ungdommen enda. Vær tolmodig, slapp av, tenk på andre ting og vær snill med deg selv. Den rette dukker nok opp når du minst venter det. 😊 12
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Just now, bluedot said: Du er jo bare ungdommen enda. Vær tolmodig, slapp av, tenk på andre ting og vær snill med deg selv. Den rette dukker nok opp når du minst venter det. 😊 Takk for gode ord. Prøver så godt jeg kan. Men føler at ingen jenter vil gi meg en sjanse uansett. Det verste er at alle tror og går ut ifra at jeg ikke er jomfru, men det er jeg jo. Skal prøve å bare være tålmodig, men blir veldig lei meg til tider. Føler at jeg ikke blir sett, kun de dumme guttene med hull i buksene. Gutter som behandler jenter som dritt får seg jenter, men jeg som bare er snill og glad, får meg ingenting. Hvor ligger logikken? Anonymkode: b0aac...794 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Kanskje du er så bra at jenter tror de ikke har sjans på deg, så da orker de ikke å prøve heller? Anonymkode: 94441...ce9 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Kanskje du er så bra at jenter tror de ikke har sjans på deg, så da orker de ikke å prøve heller? Anonymkode: 94441...ce9 Det er jeg usikker på.. Vet faktisk ikke. Har iallfall aldri kommet en jente til meg og sagt at hun liker meg. Anonymkode: b0aac...794
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #10 Skrevet 16. juni 2021 Det er mange på din alder som ikke har hatt sex eller kjæreste enda, mange jenter også. Om du vil ha intellektuelle jenter, må du vise fram dine intellektuelle evner og at du er en person med mange sider. Ikke bare trent, snill og glad, men morsom, overraskende, kan ta initiativ etc. Anonymkode: 7469a...09b 22
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 Det har aldri kommer en jente og sagt hun liker meg... Akkurat det er kanskje ikke så vanlig? Har du selv bedt med deg jenter ut, flørtet og tatt initiativ? Blir du ofte avisst, eller blir du bare ikke sjekket opp? Anonymkode: 4b84b...f79 9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Det har aldri kommer en jente og sagt hun liker meg... Akkurat det er kanskje ikke så vanlig? Har du selv bedt med deg jenter ut, flørtet og tatt initiativ? Blir du ofte avisst, eller blir du bare ikke sjekket opp? Anonymkode: 4b84b...f79 Nei, snakker nesten aldri med jenter.. Har ikke selvtilliten til det, dessverre. Har aldri hatt en jente på besøk hjemme hos meg.. Har ofte fått blikk fra jenter som smiler og ser på meg, og da smiler jeg tilbake. men ikke noe mer. Anonymkode: b0aac...794
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #13 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, snakker nesten aldri med jenter.. Har ikke selvtilliten til det, dessverre. Har aldri hatt en jente på besøk hjemme hos meg.. Har ofte fått blikk fra jenter som smiler og ser på meg, og da smiler jeg tilbake. men ikke noe mer. Anonymkode: b0aac...794 Men da har du jo svaret på spørsmålet der. Du må faktisk bare tøffe deg opp, ta initiativ når du liker noen, og tåle å få noen nei før du får ja. Om en jente smiler til deg, KAN det være en invitasjon til flørt. Start der. Anonymkode: 4b84b...f79 27
Navido Skrevet 17. juni 2021 #14 Skrevet 17. juni 2021 Problemet er at du er en Mr nice guy type. Vet eksakt hvordan du har det Hadde det sånnt I de åra. For hver kvinne har hun 50 menn etter seg. Så ho velger de kjekkeste. Den nye generasjonen sliter også med å fremstå som maskulint pga feminismen. Menn har blitt metroseksuelle. Kvinner flest vil ha spenning og en som er litt "farlig". Uansett hva de fleste kvinner sier sier så er det det denne typen de fleste higer etter. Er en litt kjent eller har en sosial status så kan du enklere "grab theme by the pussy" som Donald Trump sa. De vil ha en litt mystisk mann, en med selvtillit, en som er litt "slem" og som hun ikke har helt kontrollen på. Det vekker hennes interesse for deg. Får hun en Mr nice guy type så går hun fort lei. Kjekk, høy og mørk er andre typiske faktorer. Sjarm går derimot ikke under type mr nice guy,for det er en manipulerende faktor som mange fuckboys har og som svært mange kvinner biter på. Hun vil ha en alfa. Ikke en beta.. Helt til hun når en alder og da er det dessverre mange kvinner som er ødelagt pga disse forholdene de har vært i. Det er ikke noe galt med deg TS. Det er dessverre et resultat av uheldige faktorer som har og påvirker vårt samfunn. Det går også motsatt. Menn vil ha de vakreste osv og mange later som de er interessert i feks kjæreste for å få seg noe. Ergo et råttent spill fra begge sider. Kunne snakket mye om dette, men det enkleste tipset er at du lærer deg å kjenne hvordan en kvinne tenker.. Som for øvrig er ganske forskjellig fra en mann. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #15 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): 7-8er på utseendet og 10er på kropp. Med den selvinnsikten der er det kanskje ikke så rart damene skyr unna. Anonymkode: 5d23a...d3b 10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #16 Skrevet 17. juni 2021 Navido skrev (1 minutt siden): Problemet er at du er en Mr nice guy type. Vet eksakt hvordan du har det Hadde det sånnt I de åra. For hver kvinne har hun 50 menn etter seg. Så ho velger de kjekkeste. Den nye generasjonen sliter også med å fremstå som maskulint pga feminismen. Menn har blitt metroseksuelle. Kvinner flest vil ha spenning og en som er litt "farlig". Uansett hva de fleste kvinner sier sier så er det det denne typen de fleste higer etter. Er en litt kjent eller har en sosial status så kan du enklere "grab theme by the pussy" som Donald Trump sa. De vil ha en litt mystisk mann, en med selvtillit, en som er litt "slem" og som hun ikke har helt kontrollen på. Det vekker hennes interesse for deg. Får hun en Mr nice guy type så går hun fort lei. Kjekk, høy og mørk er andre typiske faktorer. Sjarm går derimot ikke under type mr nice guy,for det er en manipulerende faktor som mange fuckboys har og som svært mange kvinner biter på. Hun vil ha en alfa. Ikke en beta.. Helt til hun når en alder og da er det dessverre mange kvinner som er ødelagt pga disse forholdene de har vært i. Det er ikke noe galt med deg TS. Det er dessverre et resultat av uheldige faktorer som har og påvirker vårt samfunn. Det går også motsatt. Menn vil ha de vakreste osv og mange later som de er interessert i feks kjæreste for å få seg noe. Ergo et råttent spill fra begge sider. Kunne snakket mye om dette, men det enkleste tipset er at du lærer deg å kjenne hvordan en kvinne tenker.. Som for øvrig er ganske forskjellig fra en mann. Atte hæ? Eller han kan rett og slett forsøke å sjekke opp iallfall minst en bitteliten dame før han gir opp og drukner seg i selvmedlidenhet og KG brukeres selvkomponerte kjønnsteorier. Anonymkode: 4b84b...f79 18
Trolltunge Skrevet 17. juni 2021 #17 Skrevet 17. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er veldig lett for deg å skrive.. men du aner ikke hvor leir meg jeg blir pga dette. Å se alle kompisene (som er mye lavere enn på alle mulige måter) henge og ha sex med jenter, gjør meg så utrolig fortvilet og irritert. Skjønner bare ikke hva som er galt. Jeg er alt for snill mot jenter.. Anonymkode: b0aac...794 Det du skriver kunne en gutt jeg kjenner ha skrevet. Han ble likt av alle som venn, men ingen så på ham som kjæreste. Iallefall ikke en å ha tilfeldig sex med. Han var for seriøs til det. Plutselig en dag... Nå er han sammen med en utrolig flott jente. Samboere er de blitt også. Jeg tror det er mange fine gutter, og jenter, som faller litt under radaren på slikt av ulike årsaker. En årsak kan enkelt og greit være at de flørter rett og slett ikke, og for de fleste må det litt flørting til for å kunne tenke på noen som annet enn hyggelig/venn. Uansett, om man er en fin person er det særdeles sjelden at det ikke plutselig bare skjer at en får øynene opp for deg på den måten. Det er litt tidlig å fortvile. Du er svært ung. Den rette dukker nok opp. PS! Den rette har det med å være treg med å dukke opp for de fleste egentlig. Det er egentlig meste pausefyll du har gått glipp av. Pausefyll er ikke bare hyggelig heller. Endret 17. juni 2021 av Trolltunge 15
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #18 Skrevet 17. juni 2021 Skjønner ikke hvordan du tror du skal få deg kjæreste om du ikke en gang snakker til jenter? For det første må du ta litt initiativ. Ingenting er mer tiltrekkende enn selvtillit og sjarm. Det nytter ikke å være kjekk om du oser usikkerhet og frykt. Det er 100% turn off for min del hvertfall. Og den holdningen om at det er synd på deg fordi du er kjekk og ikke får dame, mens de "stygge" vennene dine får, er også noe jeg finner ekstremt avtennende. Håper virkelig ikke dette er noe du går rundt og sier høyt. Ingen av de jeg har datet har vært super kjekke, trente eller spesielt høye. De har derimot vært sjarmerende, hatt bra humor og har vært lette å snakke med. De har tatt initiativ og vist meg genuin interesse. Jeg synes du bør jobbe med holdningene dine og hvordan du presenterer deg selv. Anonymkode: f35d5...b82 16
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #19 Skrevet 17. juni 2021 Høres som du legger skylden på jentene som ikke vil ha sex med deg eller ha forhold med deg. Jobb med deg selv, personligheten , ikke utseende. Ha samtaler med jenter. Bli kjent med dem. De fleste blir ikke sammen med noen uten å bli kjent med de først. Ikke oppfør deg som de skylder deg å bli sammen med deg kun fordi du kjenner de heller. Ikke syns synd på deg selv fordi du ikke får deg dame, det merker vi. Og drit i alfa, beta , sigma bullshit . De vet ikke hva de snakker om. Anonymkode: 79003...31d 14
Gjest supernova_87 Skrevet 17. juni 2021 #20 Skrevet 17. juni 2021 Det som er galt med deg er at du er "needy". Du liker ikke deg selv, verdsetter ikke deg selv og er alt for opptatt av hva andre mener. Når du begynner å like deg selv, og bry deg litt mindre om å bli likt, vil flere like deg. Models av Mark Manson.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå