Gå til innhold

Synes det er flaut at jeg aldri har hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en helt alminnelig 24 år gammel jente. Studerer, jobber og har venner av begge kjønn. Så jeg vil si at jeg er en oppegående person. Det som gjør meg flaut er at jeg aldri har hatt kjæreste. Jeg er også jomfru.. Alle mine venninner har hatt flere kjærester, noen har samboere og andre er i seriøse forhold. Ingen av dem er i samme situasjon som meg. Jeg prøver å unngå å snakke med dem om menn og om dating, for det er så flaut. Jeg har jo ingen erfaring å vise til eller noen ting. Det ødelegger også selvtilliten min. Jeg lurer på hvorfor ingen har noensinne vist interesse for meg og hva som er galt med meg.. Føler meg så mye mindre verdt når jeg ser hvor mye oppmerksomhet fra menn får mine venninner.. jeg er alltid hun som ingen legger merke til eller prøver å ta kontakt med. 

Anonymkode: b0ff0...810

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var deg for noen år siden! Jeg har nå vært i ett forhold og vært med flere menn! Det kommer, bare ikke stress! Har du noen dating apper?  Har du en bestevenn du kan betro deg til? :) 

Anonymkode: ed8c7...b0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du! Sånn må du ikke tenke!😊 Å finne noen akkurat du passer godt med er ikke bare enkelt og kan ta tid. Og jeg vil heller si det er mer positivt at du ikke har hatt kjæreste enn at man har 5 forhold og 2 forlovelser bak seg. Da vil jo han du tilslutt blir sammen med også føle seg spesiell. Og sist men ikke minst, du er fortsatt utrolig ung og har gooood tid 😊

Anonymkode: b19e6...417

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift og er skilt to ganger før jeg er 40, og har ett barn. Jeg hadde mye heller vært singel som 24-åring 😅

Seriøst, det er ikke noe stress. Jeg er i den situasjonen jeg er i fordi jeg har tatt de som har ville hatt meg, og det er ikke noen god løsning. Jeg synes bare det vitner om at du vet hva du er verdt :)

Er du på noen dating-apper? Leter du etter noen, eller er du sjenert og forsiktig og "tør ikke"? Du kan i hvert fall ikke sitte og vente på at noen tar kontakt med deg, du må jo ut og ta kontakt med dem :)  Vær litt proaktiv :)

Anonymkode: 2f86f...347

AnonymBruker
Skrevet

Som en over her, så var jeg også som deg for noen år siden. Så løsnet det og jeg fant drømmemannen. Nå er plutselig jeg som venninner er "misunnelige på" fordi jeg har et så godt og trygt forhold. Skriver det i hermetegn, for jeg tror ikke egentlig de er misunnelige på meg, men mer at de kommenterer at jeg er så heldig og sånn - mens de selv ikke har funnet den perfekte for seg selv ennå (selv om de kanskje trodde de hadde det når de var 24). Og hvem vet hvem som skjer i framtida for noen av oss? Det vet ingen. 

Hvis det kan være til noen trøst så må alle leve sin egen tidslinje. Noen er single lenge, så møter de drømmemannen. Noen har mange forhold når de er unge før de plutselig får en lang singeltilværelse. Noen tilbringer hele livet med ungdomskjæresten. Noen får barn tidlig, noen får barn sent og noen får ikke barn i det hele tatt. Forhold oppstår og forhold ryker. 

Jeg skjønner at du synes det er kjipt akkurat nå TS. Men jeg er sikker på at dette ordner seg på sikt. Husk også at dynamikken mellom mennesker endrer seg litt fra man er student i tidlig 20-åra til man blir ca 30 for eksempel. Jeg var en litt utilpass student - men nå som jeg har passert 30 synes jeg ikke at jeg er det i det hele tatt. Opplever at jeg passer bedre inn med min egen aldersgruppe nå, uten at jeg kan helt sette fingeren på hvorfor. 

Anonymkode: 528d7...8a1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...