AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Jeg flyttet til Oslo for noen måneder siden. Midt inn i byen. Og i går var det endelig nok. Jeg fikk rett og slett lyst til å rope det ut. Herregud, så mange flotte damer det er over alt. Det er faktisk en ekstra grunn til å gå ut, og med været har det blitt en del turer. Men Jeg er ikke en gris som liker å gå rundt og stirre. Jeg går rundt og drømmer meg bort. I et eller annet fjernt håp at jeg på en eller annen måte kommer til å snuble over drømmedama. Men det skjer jo aldri. Jeg er 26 år og får høre at jeg er ganske flott selv, har OK drag på damene og endelig livet halvveis på stell. Å være i en så stor by er nytt for meg. Man er omgitt av folk, og likevel skjermet fra dem. Jeg kjenner ikke mange her, og lurer på hvordan det skal skje. Det føles som tidenes mulighet å faktisk kunne finne seg de folka man vil være med, men samtidig er det ikke noe innpass, og jeg er redd for å bare flyte bortover og havne med noen tilfeldige fordi jeg aldri tok et valg. Det handler kanskje mer om det sosiale som helhet. Men tilbake til dating, hvordan møter man noen? Jeg har tinder, men fine damer der blir sjekket opp av hele byen og er umulige å imponere. Jeg vil møte folk som de gjorde før, men må ærlig si at jeg ikke har peiling. Hvor begynner man i det hele tatt som en anonym i massen? Anonymkode: 494ee...e4d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg flyttet til Oslo for noen måneder siden. Midt inn i byen. Og i går var det endelig nok. Jeg fikk rett og slett lyst til å rope det ut. Herregud, så mange flotte damer det er over alt. Det er faktisk en ekstra grunn til å gå ut, og med været har det blitt en del turer. Men Jeg er ikke en gris som liker å gå rundt og stirre. Jeg går rundt og drømmer meg bort. I et eller annet fjernt håp at jeg på en eller annen måte kommer til å snuble over drømmedama. Men det skjer jo aldri. Jeg er 26 år og får høre at jeg er ganske flott selv, har OK drag på damene og endelig livet halvveis på stell. Å være i en så stor by er nytt for meg. Man er omgitt av folk, og likevel skjermet fra dem. Jeg kjenner ikke mange her, og lurer på hvordan det skal skje. Det føles som tidenes mulighet å faktisk kunne finne seg de folka man vil være med, men samtidig er det ikke noe innpass, og jeg er redd for å bare flyte bortover og havne med noen tilfeldige fordi jeg aldri tok et valg. Det handler kanskje mer om det sosiale som helhet. Men tilbake til dating, hvordan møter man noen? Jeg har tinder, men fine damer der blir sjekket opp av hele byen og er umulige å imponere. Jeg vil møte folk som de gjorde før, men må ærlig si at jeg ikke har peiling. Hvor begynner man i det hele tatt som en anonym i massen? Anonymkode: 494ee...e4d Jeg savner ‘singel’ steder, utesteder/arrangement? der man på forhånd vet at her går man for å finne seg en kjæreste (ikke ons/FF) Anonymkode: a6c9d...000 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Hvis du går ut på byen i Oslo, vil du se mye ufattelig grisete og usofistikert sjekking - både fra jenter og gutter. Ser noen ganger ut som aper i en zoologisk hage. Anonymkode: f9e4b...85b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå