Gå til innhold

Er det noen som ser ned på de kvinnene som har hatt sex med mer enn én?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dere ser på de kvinnene som har hatt sex med mer enn én person? 

Jeg var sammen med noen for mange år siden, men og vi var den første for hverandre. Jeg så for meg at det skulle være oss to for alltid, men så ville han ikke slå seg til ro med meg. Han ville teste ut livet og andre damer... 

Føler alle i min omgangskrets ser ned på meg pga dette. Ingen av mine venner er gift, de er samboere, og alle damene er sammen med den første de møtte. 

Er jeg mindre verdt? Jeg har vært singel siden og det har gått mange år nå. Føler jeg blir sett ned på. Det er ingen religiøse mennesker i min omgangskrets. 

Anonymkode: 0e40b...cf5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er du i en meget ensformig omgangskrets. Kanskje 1 av hver 200 jeg kjenner traff drømmemannen på første forsøk og som kun har hatt han som sexpartner. Ser på ingen måte ned på noen mtp antall sexpartnere. Om det er 1 eller 100 spiller ingen rolle!

Anonymkode: c09b1...9fa

• Liker 4
Gjest Tamsi
Skrevet

Høres ut som du har en råtten omgangskrets. Jeg tror ikke engang jeg kjenner noen som bare har hatt èn sexpartner. Folk slår opp, og det er av og til bra. Jeg er veldig glad både jeg og venninnene mine er kvitt våre første ekser.

Gjest Hitogdit
Skrevet

Du er absolutt ikke mindre verdt, på grunn av få sexpartnere. Tenker det sier mer om de du omgås. Livet dreier seg jo i stor grad om å utforske. Noen er kjempeheldige og treffer blink på første forsøk. Mange andre må gjerne ha et par forhold bak seg, før de eventuelt finner en å slå seg til ro med. Ønsker deg all mulig lykke på vegen. En dag vil nok den rette være der også for deg. Vurder også om du skal kutte ut folkene, som stjeler selvtillit fra deg. Slike folk trenger man ikke i livet sitt. 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste har hatt sex med mer enn én person. Sikkert også i bygda di eller vennegjengen din. 

Anonymkode: 34c66...d66

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som omgangskretsen din hører hjemme på 1600 tallet. 

• Liker 5
Skrevet

2 er mer enn 1. Det er 200 også.

Antall sexpartnere er ikke i seg grunn til å se ned på noen, men jo høyere antallet er jo flere menn vil tenke at du nok ikke er en de vil satse på for et forpliktende monogamt parforhold.

Har å gjøre med at normalt attraktive kvinner bevarer en tilnærmet fri tilgang på uforpliktende sex med tilfeldige menn også etter at de er etablerte i et forhold. Og en mann vil da gjerne ikke ønske å gamble på at den han skal være sammen med virkelig har lagt fra seg interessen for å hoppe fra kuk til kuk. Permanent, altså.

En kvinne som har ligget med mange menn kan nok likevel være trofast når hun møter "den rette". Men hva vet han om det?

Uansett, "mer enn 1" er ikke i seg selv noe problem i det hele tatt. Kommer litt an på hvor mye mer enn 1 det er snakk om.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dere, Amish-folk?

Anonymkode: 0cf03...105

• Liker 1
Skrevet

Her tenker jeg mer: Hva synes du om de? Hva synes du igrunn om andre som dømmer deg? Høres de ut som bra mennesker? Som dømmer en kvinne seksualmoral over noe så lite, som setter seg til doms over noe som bare du har noe med? Uavhengig om det hadde vært 2 eller 12.. I dag er det ytterst skjeldent at en kvinne eller en mann bare har 1 og det er heeeelt greit. Synes holdningene til omgangskretsen din er jæ.. spesielle for å si det mildt, og slike folk ville jeg holdt på mange meters avstand.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget med sånn 30 stk, jeg er absolutt ikke mindre verdt av den grunn. Endte da opp med samboer som jeg er sammen med på 4’e året og vi har barn! 

Anonymkode: 60dcf...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 0.15):

Jeg var sammen med noen for mange år siden, men og vi var den første for hverandre. Jeg så for meg at det skulle være oss to for alltid, men så ville han ikke slå seg til ro med meg. Han ville teste ut livet og andre damer... 

Føler alle i min omgangskrets ser ned på meg pga dette. Ingen av mine venner er gift, de er samboere, og alle damene er sammen med den første de møtte. 

Er jeg mindre verdt? Jeg har vært singel siden og det har gått mange år nå. Føler jeg blir sett ned på. Det er ingen religiøse mennesker i min omgangskrets. 

Er alle i omgangskretsen din fortsatt sammen med den første de hadde sex med ?? Det er jo veldig uvanlig. Hvor mange er det snakk om og hvor gamle er dere ? Lurer på hvorfor du tror de ser ned på deg pga dette? Om de virkelig ser ned på deg er det noe galt med dem, og da ville jeg byttet omgangskrets om jeg var deg. For meg er det absurd at du føler du er mindre verdt på grunn av dette. Lurer egentlig på om det du skriver er sant, spesielt når dere ikke er religiøse. 

Anonymkode: dceb8...ee3

Skrevet

Nei, overhodet ikke!🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner faktisk ingen som kun har hatt sex med en person 🤔🤷‍♀️

Anonymkode: 0b276...0aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner faktisk ingen som kun har hatt sex med en person 🤔🤷‍♀️

Korrigert: Jeg mener da altså voksne, etablerte mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er motsatt jeg. De kvinnene som har sex med få blir sett på som «loonere» som ikke evner å skaffe seg nettverk eller relasjoner. 

Anonymkode: 87e5e...6b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 0.15):

Det er nok veldig få som ser ned på alle som har mer enn en sexpartner, og det er nok ganske få som kun har en. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror det er motsatt jeg. De kvinnene som har sex med få blir sett på som «loonere» som ikke evner å skaffe seg nettverk eller relasjoner. 

Anonymkode: 87e5e...6b1

Det tviler jeg på, gitt at en kvinne kan få nærmest ubegrenset med sex uten noe nettverk av betydning eller noen dypere relasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres jo veldig uvanlig ut, TS. De aller, aller, aller fleste jeg kjenner har hatt sex med mer enn en person. Nå mener jeg selvsagt at det ikke er noen grunn til å se ned på noen uansett sexpartnere, men jeg tror det er veldig uvanlig å se ned på at noen har hatt et par stykker i hvert fall. 

Selv har jeg kun hatt en sexpartner. Føler ikke at det er stas eller flott på noen måte. Det bare ble sånn, og jeg skammer meg ikke over det. Men det er da virkelig ikke noe å skryte av heller. 

Tenker du kanskje burde vurdere å utvide vennekretsen din, hvis folk ser ned på deg fordi du ikke traff blink med din første sexpartner. For en tøvete ting å dømme noen for. 

Anonymkode: 8be74...c8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være noe du innbiller deg! Ellers bør du bytte omgangskrets...

Anonymkode: cc8bc...3be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...