AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #41 Del Skrevet 17. juni 2021 Hihi! Godt vi er flere Anonymkode: 54c7c...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #42 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja, kvinner tåler jo ikke at mannen stiller sine krav. Du skal være glattbarbert der nede. Eller ha langt hår på hodet. Anonymkode: 1efa9...740 Jeg holder meg unna menn med krav som ikke stemmer overens med hvordan jeg liker å være. det vil si, om mannen krever glattbarbert fitte til alle døgnets tider og langt hår, så vil jeg ikke ha noe med han å gjøre uansett Jeg er kvinne og kan velge og vrake nøyaktig slik jeg vil. Mange menn som ikke stiller slike krav Anonymkode: ce896...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #43 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg ville fått samme reaksjon hvis typen min barberer skjegget sitt Anonymkode: f9bfe...490 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #44 Del Skrevet 17. juni 2021 Menn flest bør være ekstremt happy med at skjegg er og har vært på moten ganske lenge nå, for det øker absolutt sjansen på å dra damer i mye større grad for de med mindre pene trekk og vikende haker. Jeg har riktignok alltid syntes at Peder Kjøs er en relativt kjekk mann, men har karrer til seg en god del ekstrapoeng med skjegg. Anonymkode: a8521...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #45 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn flest bør være ekstremt happy med at skjegg er og har vært på moten ganske lenge nå, for det øker absolutt sjansen på å dra damer i mye større grad for de med mindre pene trekk og vikende haker. Jeg har riktignok alltid syntes at Peder Kjøs er en relativt kjekk mann, men har karrer til seg en god del ekstrapoeng med skjegg. Anonymkode: a8521...b14 nå skal det også sies at ikke alle menn kler skjegg. De fleste, men noen er faktisk penere uten. Enig angående kjøs da. Anonymkode: ce896...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #46 Del Skrevet 17. juni 2021 TS her. Det er så godt å høre jeg ikke er den eneste med disse tankene! Har følt meg så fæl hver gang gan har tatt skjegget og jeg har tenkt som jeg har gjort. Har til og med vært inne på tanken om at kanskje jeg ikke har de rette følelsene, siden jeg blir såpass skuffa, og ser helt annerledes på han så fort skjegget er borte. Men så vokser det ut, også er han igjen omtrent den flotteste mannen jeg noen gang har sett 😍 Jeg får nok ymte frempå at jeg liker ham best med. For om vi skal noe spesielt, pynter han seg jo litt ekstra, og da barberer han seg... så når han tror han har gjort seg ekstra fin, går jeg og tenker at han ikke ligner på kjæresten min, og at jeg nok ikke hadde falt for ham utseendemessig om han alltid var glattbarbert. Anonymkode: 4ddd7...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #47 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da er det helt innafor å si at du gjerne vil han skal ha skjegg hele tida👍🏼☺️ Anonymkode: 440ea...d7c Han anla et kledelig, tynt skjegg idet mesteparten av håret røyk. Han har også kjøpt seg hatt. Anonymkode: f0eb4...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #48 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): ....om mannen krever glattbarbert fitte til alle døgnets tide Anonymkode: ce896...e41 Ville vært med på det om du sa hver dag i uka....fittehårene vokser ikke ut på under 24 t, det er ikke skjegg 😄 Anonymkode: f0eb4...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #49 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Det er så godt å høre jeg ikke er den eneste med disse tankene! Har følt meg så fæl hver gang gan har tatt skjegget og jeg har tenkt som jeg har gjort. Har til og med vært inne på tanken om at kanskje jeg ikke har de rette følelsene, siden jeg blir såpass skuffa, og ser helt annerledes på han så fort skjegget er borte. Men så vokser det ut, også er han igjen omtrent den flotteste mannen jeg noen gang har sett 😍 Jeg får nok ymte frempå at jeg liker ham best med. For om vi skal noe spesielt, pynter han seg jo litt ekstra, og da barberer han seg... så når han tror han har gjort seg ekstra fin, går jeg og tenker at han ikke ligner på kjæresten min, og at jeg nok ikke hadde falt for ham utseendemessig om han alltid var glattbarbert. Anonymkode: 4ddd7...830 Ikke gå rundt grøten, si det som det er. Anonymkode: 5f88e...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 17. juni 2021 #50 Del Skrevet 17. juni 2021 Vi som er "skjeggmenn" driter i hva dere syns om skjegget vårt. Vi VET at det trekker de riktige damene. Om det ikke gjorde det så hadde vi ikke brydd oss heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #51 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn flest bør være ekstremt happy med at skjegg er og har vært på moten ganske lenge nå, for det øker absolutt sjansen på å dra damer i mye større grad for de med mindre pene trekk og vikende haker. Jeg har riktignok alltid syntes at Peder Kjøs er en relativt kjekk mann, men har karrer til seg en god del ekstrapoeng med skjegg. Anonymkode: a8521...b14 Jeg synes faktisk han ser bedre ut uten skjegg. Er det lov å si det? 😅🙂 Anonymkode: 31adb...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #52 Del Skrevet 17. juni 2021 Hahaha- du ER meg!! Min mann er helt lik. Uten skjegg synes jeg ikke han er kjekk. Herregud som jeg skammer meg☺️☺️ Men når det har gått ca.tre dager her, blir han skikkelig digg. Så jeg er så sleip at jeg hinter litt om barbering og når hvis vi skal ha kjærestedate. Sånn ca noen dager før hinter jeg om barbering. 😂Han har skjønt det nå tror jeg. Trodde jeg var skikkelig sær, godt vi er flere Anonymkode: 2d02d...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #53 Del Skrevet 17. juni 2021 Mann skal ha skjegg! Dvs, kort, ikke langt som har vokst seg i alle retninger. Dessverre så er ikke mannen enig. Får helt angst hver gang han barberer seg (når det er blitt akkurat perfekt 3dagers), men han vil altså være glattbarbert.. 😭😭 Skjønner ikke at en mann ønsker det, de har jo tross alt hårveksten av en grunn. 😜 Anonymkode: 7e2e8...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #54 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes faktisk han ser bedre ut uten skjegg. Er det lov å si det? 😅🙂 Anonymkode: 31adb...723 Enig🤣 Anonymkode: edc8f...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 17. juni 2021 #55 Del Skrevet 17. juni 2021 Skjegg. 😍 Har to ekser som jeg ønsket å se uten skjegg. Jeg angret kan man trygt si. Noen er mer tiltrekkende med skjegg. Skjegg kan gjøre mye - om man har en "svak hake" f.eks. Men så handler det litt om hvem man falt for utseendemessig. Om han hadde skjegg da man møttes, så blir det rart å se vedkommende uten. Det samme kan skje om man møtte en mann uten skjegg som plutselig får seg skjegg. Utseende blir jo endret ganske drastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. juni 2021 #56 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes faktisk han ser bedre ut uten skjegg. Er det lov å si det? 😅🙂 Anonymkode: 31adb...723 Han er en pen mann i utgangspunktet syns jeg. Men han ble enda kjekkere med skjegg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 17. juni 2021 #57 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg elsker skjegg🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå