AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Del Skrevet 16. juni 2021 Føler meg fæl som tenker dette, men lurer på om det er flere som har tenkt det samme? Min nye kjæreste har vanligvis litt skjegg, barberer seg ca annen hver uke. Fra og med ca 2 dager etter han har barbert seg er han så kjekk at jeg blir mo i knærne av å se på ham, men når han er nybarbert, og frem til det har vokst litt ut igjen, ser han så annerledes ut. Det er nesten som om det er to ulike personer. Han er jo alltid kjekk altså, men jeg liker ham best med skjegg, og han ligner nesten ikke på seg selv når han er nybarbert. Det er akkurat som at når han ikke har skjegget, så ser jeg ikke på han helt på samme måten. Tenker bare på at jeg gleder meg til det vokser ut igjen, men kan jo ikke si noe om det til han🙈 merker det også på sexlysten min, jeg er ikke like ivrig de 3 dagene hvor det omtrent er nesten glatt. Er det bare jeg som er veldig overfladisk, eller er det flere som har det på samme måte? Anonymkode: 4ddd7...830 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Del Skrevet 16. juni 2021 Synes også typen er finest med skjegg. Men ikke for langt, må være akkurat passe. Kan du ikke si det til han da? Når han er på sitt kjekkeste i dine øyne så sier du, "du er så tiltrekkende med skjegget sånn der!" Trenger ikke si at han er rar nybarbert, men litt sånn at noen ganger er han kjekk men andre ganger enda kjekkere🤷♀️ Anonymkode: 209d9...5fe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Del Skrevet 16. juni 2021 Huff jeg hater skjegg. Syns menn med skjegg ser møkkete gamle og uhygieniske ut. Jeg blir gal når jeg ser menn med langt fullskjegg over kjeler og mat uten å dekke det til. Anonymkode: 62754...e7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Del Skrevet 16. juni 2021 Her måtte det forsiktig bearbeiding til, over flere år, før han lot skjegget gro. Ser ut som en "banræv" uten skjegg. Han liker det nå. Men hvis jeg hadde sagt noe om at jeg hadde en plan, tror jeg det fyker på minuttet 😄 Anonymkode: 00c3e...7ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. juni 2021 #5 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det bare jeg som er veldig overfladisk, eller er det flere som har det på samme måte? Selvsagt ikke... Forskjellig smak for hver en bak (eller.no) Selv har selv fått "sahara-blikket" (for lenge siden) de gangene jeg har tråkket opp helt glattbarbert... Noen liker ditten, andre liker datten, men akkurat dette med skjegg, det later til å være ganske "konstant" for damer som er 25+ (og meg)... Noen kler jo selvsagt det å ha skjegg og det å være glÆtt. Noen liker glætt/skjegg bedre enn andre også... Ikke mye hokuspokus her, egentlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Del Skrevet 16. juni 2021 Her er det omvendt. Han elsker skjegget og ville helst hatt mye mer. Jeg synes han er mye finere uten, men han vil ikke ta det. Anonymkode: 63b2b...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Del Skrevet 16. juni 2021 Alle menn blir kjekkere med skjegg. Hilsen lesbisk dame. Anonymkode: 7047b...0a5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Del Skrevet 16. juni 2021 Ja, jeg hadde det også sånn med min ex. Han ble en helt annen og usexy person uten skjegg. Merkelig det der. Anonymkode: 13cf3...c3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Del Skrevet 16. juni 2021 Tenker også du må ta den positive inngangen. ‘Jeg tenner helt vilt på deg med det skjegget!’ Anonymkode: aba63...3e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #10 Del Skrevet 16. juni 2021 Samboeren min ser ut som et barn uten skjegg 😂 Haha, neida. Joda. Neida. Men han er mye kjekkere med skjegg 🤩 Anonymkode: 6c08e...cb0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #11 Del Skrevet 16. juni 2021 Samme her. Mannen er mye kjekkere med skjegg. Anonymkode: 34dc5...e8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Del Skrevet 16. juni 2021 Han er glatt 3 dager etter å ha barber seg? Mannen min får skikkelig skygge samme dag han barberer seg, såpass at han fikk kjeft i militæret fordi de ikke trodde på han når han sa han hadde glattbarbert seg på morgenen, hans sersjant måtte steppe inn å si at han kom glattbarbert på jobb på morgenen. Han har mørkt og vdldig tykt hår da, så synes kanskje mer. Men helt greit å foretrekke noe ts, ikke si til han at du ikke liker han glattbarbert så klart, men om du gir han ekstra med komplimenter når det er slik du liker det. Bare si hvor kjekk han er, kyss han ekstra mye den dagen, stirr han lystent ned å si hvor maskulin han ser ut med skjegget slik etc. Han tar nok hintet raskt. Anonymkode: 0b88f...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #13 Del Skrevet 16. juni 2021 Mamma sa visstnok til pappa at han aldri fikk lov til å ta skjegget. Jeg har uansett aldri sett ham uten. Anonymkode: f0eb4...857 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #14 Del Skrevet 16. juni 2021 Mannen her barberte alt for første gang siden vi ble sammen, klarer ikke se på han omtrent for hele ansiktet et forandret. Håper det vokser raskt ut å att ikke det er planen å nå gå uten😱 vil ikke såre med å si noe, men ikke kjekk uten skjegg alså. Anonymkode: 571a1...4cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Del Skrevet 16. juni 2021 Dette opplever jeg kommer veldig an på mannen. Noen av de kjekkeste jeg vet om har ikke skjegg, mens andre har det. Jeg liker begge deler, men det kommer helt an på hva man kler. Det er stikkordet. Min type er akkurat som som med deg. Han er ufattelig fin med skjegg og det får frem fine trekk hos han. Og øynene. Uten, så ser han 15 år yngre ut og hele ansiktet hans forandrer seg ekstremt. Har ikke vært borti liknende før. Han ser helt annerledes ut. Nesten så man ikke skulle tro det gikk an. Og han ser ut som 16 år igjen. Han sier mange har sagt det til han stakkars 😑 Jeg har sett mange menn både med og uten skjegg, og forskjellen er sjelden så stor. Men akkurat med samboer, så er forskjellen enorm! Så jeg skjønner deg 😅 Samboer har nok merket hva jeg føler, så han går sjelden uten skjegg nå, selv om jeg har sagt han så klart kan gå slik han vil 🙂 Anonymkode: 31adb...723 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 16. juni 2021 #16 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Det er nok mye biologisk;) Finnes jo knapt noe mer maskulint enn menn med god skjeggvekst. Og det minner oss på urtiden hvor ville sterke menn jaktet og forsørget oss☺️ I tillegg ser menn oftest litt eldre og barske ut med skjegg. Mange kvinner liker nok følelsen av at mannen er- og ser eldre og sterkere ut enn oss, slik at han kan beskytte oss. Sist men ikke minst så har jo mannlig skjeggvekst vært på mote i snart 20 år.. Så vi er nok også delvis påvirket av motebildet enten vi er bevisste på det eller ei. Av samme grunn tipper jeg også at de flertallet av damene som foretrekker skjegg på menn er født etter ca 1975-78, og at de født før dette gjerne foretrekker mennene sine uten;) Endret 16. juni 2021 av Jullen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #17 Del Skrevet 16. juni 2021 Haha, jeg har det på samme måte😂 Mannen har hatt skjegg så lenge jeg har kjent han, noen ganger kun 3dagers, men som oftest lengre. Det har hendt et par ganger at han har tatt alt, første gangen satt datteren og jeg og bare stirret på han, han så absolutt ikke ut som seg selv🙊😂😂 Vi klarte ikke å slutte å glo på han, det var som det var en fremmed som satt med middagsbordet😱 Han vet at jeg foretrekker han med skjegg, og han foretrekker det selv også, heldigvis👏🙏 Anonymkode: 8eb77...b58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #18 Del Skrevet 17. juni 2021 Min kjæreste ser helt merkelig ut uten skjegg, jeg blir nesten pinlig berørt de få gangene han fjerner alt.. 😅 Er noe med at kinnene blir så "oppblåste", overleppa ser lengre ut og hele fjeset er ugjenkjennelig.. Med skjegg er han mye kjekkere og barskere... Anonymkode: 61f89...d06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #19 Del Skrevet 17. juni 2021 Tore Sagen uten skjegg 🤣🤣🤣 Anonymkode: 61f89...d06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #20 Del Skrevet 17. juni 2021 Føler det samme med hår, liker når håret hans er litt rufsete og man kan ta grep i det. Nå som han er nyklippet å har militærsveis.. idk liker han bedre med hår😂 Anonymkode: 034ef...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå