Gå til innhold

Er det noen kvinner her som bare har hatt sex med 1 person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler liksom alle kvinner har sex med masse forskjellige menn, drar på byen og hjem med en ny mann, har fuck friends osv. 

Er jeg den eneste over 25år som bare har hatt sex med den personen jeg er kjæreste med og tenker å bli sammen med resten av livet? 

Nå er jeg ikke ute etter å høre at "jada det er helt normalt blabla", men om det faktisk er noen her som er sånn selv? Altså over 25år og aldri hatt sex med andre enn de man planlegger å tilbringe resten av livet med? 

Anonymkode: b54ef...6d1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og har kun vært sammen med samboer, som var min første. Vi har vært sammen i 12 år. Gifter oss neste år. 

Anonymkode: d26dd...a45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Man lærer jo ikke hva man liker/hvor bra sex kan være uten erfaring. Men samtidig om du kun skal ha sex men en og samme person hele livet vet du kanskje ikke hva du går glipp av? Så kan sikkert funke. Men på nåværende stadie involverer jeg med aldri med noen før jeg vet hvordan sexen er. 

Anonymkode: f5c7b...8a2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Er forsatt gift med han. Han er perfekt i senga. Savner ingenting. 

Anonymkode: 68435...381

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har bare hatt sex med min mann. Hadde nok av muligheter tidligere, men det fristet ikke.

Anonymkode: 046d7...6fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei.. Man lærer jo ikke hva man liker/hvor bra sex kan være uten erfaring. Men samtidig om du kun skal ha sex men en og samme person hele livet vet du kanskje ikke hva du går glipp av? Så kan sikkert funke. Men på nåværende stadie involverer jeg med aldri med noen før jeg vet hvordan sexen er. 

Man trenger jo ikke å ligge med 20 eller 50 stk. for å vite «hvordan sexen er». Hva med 3-4? Må ikke være flere...

Anonymkode: cb57c...92d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man trenger jo ikke å ligge med 20 eller 50 stk. for å vite «hvordan sexen er». Hva med 3-4? Må ikke være flere...

Anonymkode: cb57c...92d

Skrev vel heller ikke det måtte være 20-50?.. Bare at man må opparbeide seg litt erfaring for å finne ut hva man liker og utforske litt.. Men som jeg skrev - om du kun har sex med en person godtar du at det er slik det blir og vet dermed ikke hva du potensielt går glipp av. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har kun hatt sex med samboeren min. Vi ble sammen tidlig i 20-årene, er nå i midten av 30-årene. 

Anonymkode: e5c9e...506

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ble sammen med mannen i tenårene og vi har vært sammen siden. Nybegynnerflaks!

Anonymkode: 30727...fbf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skrev vel heller ikke det måtte være 20-50?.. Bare at man må opparbeide seg litt erfaring for å finne ut hva man liker og utforske litt.. Men som jeg skrev - om du kun har sex med en person godtar du at det er slik det blir og vet dermed ikke hva du potensielt går glipp av. 

Men lærer man egentlig noe av å ha masse ons? Hva er egentlig sjansen for at man åpner seg for en ons og får prøvd ut sine fantasier? Det å ha flere sexpartnere betyr ikke nødvendigvis at man er erfaren. Man lærer jo ingenting av en kjapp ons. Er man egentlig uten erfaring om man bare har vært sammen med en person, men prøvd ut mye med hverandre? 

Anonymkode: 1c74e...b6d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 og har ligget kun med en person. Vi kommer nok ikke til å ende opp sammen(forskjellige syn på barn og ekteskap), men jeg håper at min neste partner blir den jeg gifter meg med :)

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg har hatt flere partnere, men i snitt har jeg vært sammen med hver sexpartner i 3 år. Og jeg tenkte med hver av dem at det skulle vare livet ut, men av og til lønner det seg å ombestemme seg. Jeg er ikke helt den samme som da jeg var 16, og det er definitivt ikke smaken min heller ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men lærer man egentlig noe av å ha masse ons? Hva er egentlig sjansen for at man åpner seg for en ons og får prøvd ut sine fantasier? Det å ha flere sexpartnere betyr ikke nødvendigvis at man er erfaren. Man lærer jo ingenting av en kjapp ons. Er man egentlig uten erfaring om man bare har vært sammen med en person, men prøvd ut mye med hverandre? 

Nå har ikke jeg hatt spesielt mye ONS, men en FF hvor dere kan slippe dere helt løs uten forpliktelser ellers. Oh my! Det kan bli mye bra sex det og en gyllen mulighet til å finne ut hva man liker. Ellers har jeg jo endel forhold bak meg og så klart. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke helt vanlig blant norske kvinner, dessverre. 😂

Anonymkode: c3a7f...e83

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt to partnere. Den første var jeg kjæreste med i over 7 år. Den andre ghostet meg, trodde vi var seriøse. 🤷🏻‍♀️ Men jeg har kun sex med noen jeg har følelser for, så det finnes damer som har få sexpartnere også! 

Anonymkode: 1b281...775

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg føler liksom alle kvinner har sex med masse forskjellige menn, drar på byen og hjem med en ny mann, har fuck friends osv. 

Er jeg den eneste over 25år som bare har hatt sex med den personen jeg er kjæreste med og tenker å bli sammen med resten av livet? 

Nå er jeg ikke ute etter å høre at "jada det er helt normalt blabla", men om det faktisk er noen her som er sånn selv? Altså over 25år og aldri hatt sex med andre enn de man planlegger å tilbringe resten av livet med? 

Anonymkode: b54ef...6d1

Jeg kjenner mange kvinner som bare har hatt sex med én og er fortsatt sammen med han. De har vært sammen i 15-20 år nå. 

Mennene deres har ligget litt rundt før de møttes, men det er visst helt greit siden det er menn. 

Jeg har også en venninne som har vært sammen med flere, men de har alltid sviktet henne. Hun ønsket å være med han første, men han ville teste ut litt, så da måtte hun prøve med noen andre. 

Syns dette innlegget ditt er ganske dømmende, egentlig. Vil du ha diplom fordi du møtte en mann på første forsøk som ble hos deg? 

Føler du deg bedre enn de kvinnene som prøver og feiler? 

Anonymkode: 0bbde...33a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke helt vanlig blant norske kvinner, dessverre. 😂

Anonymkode: c3a7f...e83

Tror du er ganske dømmende her. Er fåtallet som ligger med alt de ser. Og om de gjør det er det vel opp til de? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift, førti år. Kun hatt sex med mannen min. Tenker at vi er ganske erfarne og åpne for all mulig sex, og at vi er frie til å leve ut alt mulig av fantasier. 

Anonymkode: 43d83...0d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja. Ble sammen med mannen i tenårene og vi har vært sammen siden. Nybegynnerflaks!

Anonymkode: 30727...fbf

Ja, noen er heldige. 

Det er som mine venninner som møtte den rette på første forsøk, de sa de var heldige med mannen. 

Selv var jeg veldig uheldig... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt sex med en som ble far til mine barn. Forholdet tok slutt og har ikke hatt noen andre ennå. Men når barna er store da har jeg planer om å slå meg løs både her og der men inntil da så fokuserer jeg på det som er viktig nå, barna.

Anonymkode: 27724...1f0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...