AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Hei. Vanligvis syklus på 27 dager. Eggløsning på dag 20. Også denne gangen hadde jeg eggløsningsslim og forhøyet temp på dag 20. I dag er jeg på dag 24 og forhøyet temp..? Hva kan dette være? Ingen utflod eller kramper eller tegn til mensen på tur. Sykt onde pupper men har alltid det rundt mens og eggløsning. (Var noe lenger nå da) Tatt temp til samme temp hver dag. (Også tatt eggløsningstester tidligere sykluser) Er for tidlig ta en test😅 Anonymkode: 6920a...4c3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Det er vel helt vanlig med forhøyet temp i hele lutealfasen? Prøv å legge ut charten din i den store tempetråden, så får du sikkert bedre hjelp til å tolke. Om du har 27 dagers syklus men ikke eggløsning før dag 20 er det muligens for kort til å kunne bli gravid (defekt lutealfase) og om du er sikker på eggløsning bør du muligens ta det opp med lege/gynekolog. Anonymkode: a1670...872
Patriotpaula Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei. Vanligvis syklus på 27 dager. Eggløsning på dag 20. Også denne gangen hadde jeg eggløsningsslim og forhøyet temp på dag 20. I dag er jeg på dag 24 og forhøyet temp..? Hva kan dette være? Ingen utflod eller kramper eller tegn til mensen på tur. Sykt onde pupper men har alltid det rundt mens og eggløsning. (Var noe lenger nå da) Tatt temp til samme temp hver dag. (Også tatt eggløsningstester tidligere sykluser) Er for tidlig ta en test😅 Anonymkode: 6920a...4c3 Du vil jo aldri kunne bli gravid med en så kort lutealfase?? Bare 7 dager i DPO-land er jo altfor kort. Jeg skjønner egentlig ikke spørsmålet ditt, temperaturen skal jo være høy etter eggløsning - enten forblir den høy og du er gravid eller så faller den og mensen kommer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå