AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Går gått ned i vekt og føler meg endelig komfortabel til å ta på meg et slikt plagg i offentligheten 😄 Men det er så lenge siden jeg har kjøpt et slikt plagg, så jeg husker ikke helt hvordan det er å prøve dette i praksis i butikken. Føler meg for dum til å spørre Når jeg kjøper undertøy så prøver jeg selvfølgelig bhen og det vet jeg er greit. Det er jo aldri lov til å prøve truser, så det kjøper jeg uprøvd, men jeg kjøper jo alltid de samme så det har ikke noe å si... Husker at det ligger sånne plastikk «bind» i bikini underdelene og i badedrakter... vil det si at det er lov å prøve, men med eget undertøy under? er det forskjell med regler fra butikk til butikk? Anonymkode: fcf4c...cee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Med eget undertøy på, ja Vil jo uansett vaske plagget før bruk. Man får heller ikke byttet badetøy og undertly, mener jeg. Anonymkode: 79351...168 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Du kan prøve både truser og bikinitruser i butikken, men du gjør det utenpå eget undertøy. Anonymkode: 63c8e...7cc
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 De fleste truser er bundet sammen så man ikke får prøvd:( De i flerpakkning. Anonymkode: 1921f...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå