Gå til innhold

fant sexleketøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har født barn 4 uker siden, det vil si at jeg og mannen ikke har hatt noe siden jeg var høygravid til nå. 
Har i dag funnet plastikk «vagina» sexleketøy i skapet 😅😅 og tenkte hva fæn.. 

Samtidig så forstår jeg at han har behov, men synes også det var litt ubehagelig å VITE det. 
Vi har jo hatt rolige kvelden, men han har ikke vist meg at han vil noe heller 😅

Vet ikke helt hva jeg syns om det. 
Hva hadde dere sagt eller gjort ?

Anonymkode: b8f5a...2bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet tålmodig å latt han kose seg. Du bør vel uansett vente litt grunnet infeksjonsfare. Han har hélt sikkert ønsket å ”skåne deg”, så da ble ei plastmus redningen :Nikke: 

Anonymkode: 5eadf...66b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Bedre med plastmus enn utro! 

Anonymkode: 67246...439

• Liker 15
Skrevet

Hadde verken sagt eller gjort noe. Det hadde selvsagt vært helt greit. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en slik til mannen min da jeg var i en periode hvor jeg slet litt med lysten, men nå er vi veldig åpne om sexleketøy. Jeg foretrekker heller et slikt hjelpeverktøy enn at han skal kjede seg og begynne å fantasere seg tilbake til eventuelt tidligere partnere som jeg leser her at så mange gjør! 😂

Anonymkode: b1485...21f

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde spurt om jeg fikk sett på når han brukte plastikkmusa 😂

AnonymBruker
Skrevet

Okei.. Lar være å si noe jeg😅 

Har egentlig ikke sex lyst akkurat nå, kan uansett ikke, grunnen blødninger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg fant også ut at han brukte leketøy i barselperioden. Sa bare "så at du hadde kjøpt deg noe nytt ;) Hvordan funker det?" Det er ikke sånn at han velger det over sex med meg hvis jeg er villig og i stand til å ha sex, så det bryr meg ikke om han bruker det. Jeg har jo også leketøy.

Hadde vært verre om han maste og presset seg på før du og kroppen din var klar.

Anonymkode: 6714e...a5f

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Okei.. Lar være å si noe jeg😅 

Har egentlig ikke sex lyst akkurat nå, kan uansett ikke, grunnen blødninger. 

Om du sier noe burde du si at du setter pris at han ordner seg selv. Kanskje tilby ham å kile ham på pungen neste gang han bruker den. ;)

• Liker 4
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har født barn 4 uker siden, det vil si at jeg og mannen ikke har hatt noe siden jeg var høygravid til nå. 

Samtidig så forstår jeg at han har behov, men synes også det var litt ubehagelig å VITE det. 
Vi har jo hatt rolige kvelden, men han har ikke vist meg at han vil noe heller 😅

Onanerer ikke du? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du og han ikke har hatt sexleketøy før, så tror jeg dere nesten er de eneste. Da var det på høy tid at nå han fikk seg noe å leke med.

Bruk den på ham da, så får dere litt nærhet. Går dere slik bak ryggen på hverandre, tror jeg dere trenger det. 

Anonymkode: 553fd...d62

• Liker 2
Skrevet

Ingen fare... den plastikkmusa overta ikke din rolle i senga, men i garasjen er den suveren når du har mensen😂

• Liker 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (15 timer siden):

Hadde spurt om jeg fikk sett på når han brukte plastikkmusa 😂

Enig! Og i tillegg hadde jeg spurt om jeg fikk bruke den på ham :)

AnonymBruker
Skrevet

Er da ikke noe verre det enn at jeg har vibrator osv? Hvorfor skal det være så rart at menn har slik når kvinner påberoper seg den retten å ha alt de vil av leker fordi de eier sin egen sexualitet? Det gjør da menn å 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 1090f...87f

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg synes det er trist at du har involvert deg så lite i din manns liv, lyst og behov at du ikke har oppdaget dette før nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også funnet et sexleketøy til mannen en gang. Enig med deg at det var veldig ubehagelig!! Kunne virkelig tenkt med å ikke vite... leve i herlig uvitenhet. For vi har ikke lite sex en gang, men jeg har skjønt nå at han han har ekstra mye behov. Og når jeg har mensen/ikke vil så koser han seg tydeligvis på egen hånd.

Skal sies at jeg også eier et alene. Men jeg bruker det bare når jeg er på jobbreise og bor på hotell, eller hvis jeg er alene hjemme over flere dager. Det er nok veldig vanlig å ha dette... skulle bare ønske at mannfolka var flinkere til å gjemme det! :roll:

Anonymkode: 3b68b...ffc

Gjest Fnuggolina
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er trist at du har involvert deg så lite i din manns liv, lyst og behov at du ikke har oppdaget dette før nå. 

Han følte sikkert ikke noe behov for å orientere om kjøp av leketøy når kona nettopp har født et barn, strever med amming og blødende brystvorter, omtrent ikke får søvn og stingene fra revnet underliv fortsatt gror. 

Hadde puttet en kaktus og superlim inn i den plastgreia om en mann trøkket ut noe så døvt fire uker etter jeg presset ut et menneske av vaginaen. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal sies at jeg også eier et alene. Men jeg bruker det bare når jeg er på jobbreise og bor på hotell, eller hvis jeg er alene hjemme over flere dager. Det er nok veldig vanlig å ha dette... skulle bare ønske at mannfolka var flinkere til å gjemme det! :roll:

Hvorfor ikke bruke det sammen?

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (14 minutter siden):

Jeg syns ikke sexleketøy er noe gøy/pirrende sammen. For min del er det helt klart et hjelpemiddel kun når jeg er alene.

Anonymkode: 3b68b...ffc

• Liker 2
Skrevet
Alterego666 skrev (25 minutter siden):

Da blir jo mannens nytelse det som er fokus. Det er virkelig fy fy skal man tro janten her inne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...