Gå til innhold

Klarer ikke definere forholdet våres

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en utrolig god kjemi sammen. Vi fant hverandre på datingsapp for noen år tilbake, men det siste året, så har det bare utviklet seg mer og mer. Vi snakker masse om sex, og andre dype personlige ting. Det kommer liksom bare helt naturlig. Likevel føler jeg ikke vi dater, men jeg føler at noe mer kanskje ligger i lufta. For par dager siden fikk jeg en tilsendt en kjærlighetssang. 

Jeg føler at vi er noe mer enn et vennskap på en måte, men samtidig føler jeg ikke helt at vi dater. Jeg vet denne personen ikke er ute etter noe forhold, men det føles likevel ut som om det ligger noe mer i lufta. 

Finnes det noe mellomting mellom vennskap og dating? 

Anonymkode: aff91...91d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva gjør dere sammen?

Anonymkode: ff40c...046

AnonymBruker
Skrevet

Har dere sex? Hvis ikke er dere vel bare venner...? Jeg snakker masse om sex med mine venner, ihvertfall

Anonymkode: 7ca2c...012

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere sex? Hvis ikke er dere vel bare venner...? Jeg snakker masse om sex med mine venner, ihvertfall

Går dere i detaljer? 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere møttes? 

Anonymkode: 607b3...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har dere møttes? 

Ja, flere ganger 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg også snakker om sex med venner, men ikke så mye som det jeg gjør med denne personen. Og her går vi mer inn i det enn på overfladisk nivå. Vi har ikke hatt sex enda nei

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi har en utrolig god kjemi sammen. Vi fant hverandre på datingsapp for noen år tilbake, men det siste året, så har det bare utviklet seg mer og mer. Vi snakker masse om sex, og andre dype personlige ting. Det kommer liksom bare helt naturlig. Likevel føler jeg ikke vi dater, men jeg føler at noe mer kanskje ligger i lufta. For par dager siden fikk jeg en tilsendt en kjærlighetssang. 

Jeg føler at vi er noe mer enn et vennskap på en måte, men samtidig føler jeg ikke helt at vi dater. Jeg vet denne personen ikke er ute etter noe forhold, men det føles likevel ut som om det ligger noe mer i lufta. 

Finnes det noe mellomting mellom vennskap og dating? 

Ha,ha, mellomting? Nei naturen opererer med faste kategorier . Dere er i ferd med å forelske dere, neste skritt forhold og neste etter det barn, dvs. hvis dere ikke er av samme kjønn da..

AnonymBruker
Skrevet

Men de siste gangene vi har møttes, så har vi bare kommet nærmere og nærmere hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Ha,ha, mellomting? Nei naturen opererer med faste kategorier . Dere er i ferd med å forelske dere, neste skritt forhold og neste etter det barn, dvs. hvis dere ikke er av samme kjønn da..

Vi er av det samme kjønn og begge er skeive. Så det er ikke noe problem.

Heller ikke noe problem med å få barn😉 tar bare litt lenger tid😅 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det bare å "go for it" da :) Opplagt forhold i sikte og ingenting å vente med

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du sier du vet at personen ikke er ute etter et forhold. Hvor lenge er det siden han/hun sa dette? 

Det kan jo endre seg underveis, men vær obs på at det kan også hende personen fremdeles føler det slik at et forhold ikke er ønskelig, og påtegnet at det er helt klart for deg også ettersom det har blitt sagt tidligere. 

Holder du på å forelske deg muligens?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men du sier du vet at personen ikke er ute etter et forhold. Hvor lenge er det siden han/hun sa dette? 

Det kan jo endre seg underveis, men vær obs på at det kan også hende personen fremdeles føler det slik at et forhold ikke er ønskelig, og påtegnet at det er helt klart for deg også ettersom det har blitt sagt tidligere. 

Holder du på å forelske deg muligens?

par uker siden. 

Ja, jeg tror jeg holder på å forelske meg, men prøver å holde beina godt planta til jorden😂

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

par uker siden. 

Ja, jeg tror jeg holder på å forelske meg, men prøver å holde beina godt planta til jorden😂

Da ville jeg nok ha forholdt meg til at personen mest sannsynlig snakker sant. Og heller bli positivt overrasket dersom det skulle vise seg å bli noe mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...