AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Vi jobber i samme, relativt store, firma. Forskjellige avdelinger, men treffes til tider på møter etc. Gikk fint det, selv om vi var sammen. Men så slo han opp med meg da. Hardt og brutalt. Jeg er enda langt fra over det. At han plutselig ikke vil ha meg lenger. Etter det skjedde har vi vært på to møter så langt. Det gjør så vondt! Jeg har reagert med å overse ham totalt. Ikke møtt blikket hans en eneste gang. Det er sikkert helt feil taktikk, det er bare slik jeg reagerer! Kan noen anbefale en god måte å håndtere dette på? Kan ikke bytte jobb. Anonymkode: 184bf...d53
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Det samme skjedde med meg og xen, vi jobbet i en butikk så var umulig å ikke møte hverandre hver dag.. vi bare satte oss ned å pratet om hvordan vi skulle gjøre det. Ble enige om at vi måtte bare ta oss sammen og være kollegaer på jobb.. gikk egentlig veldig bra, og endte med at vi ble veldig gode venner. Selv om det var jævelig tøft, så fikk vi det til å fungere! det hele handler om å oppføre seg profesjonelle når det kommer til jobben.. Anonymkode: 92f66...240
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det samme skjedde med meg og xen, vi jobbet i en butikk så var umulig å ikke møte hverandre hver dag.. vi bare satte oss ned å pratet om hvordan vi skulle gjøre det. Ble enige om at vi måtte bare ta oss sammen og være kollegaer på jobb.. gikk egentlig veldig bra, og endte med at vi ble veldig gode venner. Selv om det var jævelig tøft, så fikk vi det til å fungere! det hele handler om å oppføre seg profesjonelle når det kommer til jobben.. Anonymkode: 92f66...240 Jeg klarer verken å se på ham eller å snakke til ham. Anonymkode: 184bf...d53
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi jobber i samme, relativt store, firma. Forskjellige avdelinger, men treffes til tider på møter etc. Gikk fint det, selv om vi var sammen. Men så slo han opp med meg da. Hardt og brutalt. Jeg er enda langt fra over det. At han plutselig ikke vil ha meg lenger. Etter det skjedde har vi vært på to møter så langt. Det gjør så vondt! Jeg har reagert med å overse ham totalt. Ikke møtt blikket hans en eneste gang. Det er sikkert helt feil taktikk, det er bare slik jeg reagerer! Kan noen anbefale en god måte å håndtere dette på? Kan ikke bytte jobb. Anonymkode: 184bf...d53 Du må enten ta deg sammen eller bytte jobb. Du kan jo ikke oppføre deg som en snurt liten småunge på jobb! Du tok valget om å blande privatliv og jobb -og da vurderte du deg selv som voksen nok til å håndterer dette. Jo, det er nok skuffende for deg at du ikke er det likevel. Men det er ikke hans feil, og ikke jobben sin feil. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg klarer verken å se på ham eller å snakke til ham. Anonymkode: 184bf...d53 Jo, det gjør du. Ta deg sammen. Forvent mer av deg selv. Anonymkode: fd897...53b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Voks opp. Du er voksen og greier å være profesjonell. Akkurat som når vi behandler jævlig pasienter, klienter, kunder, kollegaer hyggelig og med respekt selv om vi EGENTLIG ikke vil. Anonymkode: 034ed...364 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Fake it till you make it. det blir bedre- stå i det på din måte. det er dritt akkurat nå, men så går livet videre. Anonymkode: ed4f2...717 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå