Gå til innhold

Tannbehandling i avdrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på sjekk hos tannlegen for 3 år siden og der fant han 7 hull. Jeg hadde ikke råd til å fikse noen av dem da, og jeg har ennå ikke det.... (er arbeidsledig). Og jeg har sikkert fått flere hull siden da selv om jeg er flink med tannpuss. Jeg lurer på om jeg kan gå til tannlegen og få de verste av hullene fiksa før hele tanna råtner og om tannlegen da vil være villig til at jeg deler opp tannlegeregninga, f.ex 500 per måned.... Vet dere om noen tannleger i Oslo som gjør slikt? Eller må jeg ta meg en ringerunde....

Hilsen fattig og snart tannløs... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok variere fra tannlege til tannlege. Ta en ringerunde og spør. Du bør absolutt få tettet igjen hullene. Det blir bare dyrere jo lenger du venter.

Skrevet

Hvorfor oppsøker du ikke Tannlegehøgskolen?

Der behandles du gratis eller til en bilig penge fordi det er studenter (overvåket av erfarne tannleger) som gjør jobben.

Du burde absolutt komme deg dit og få gjort noe på flekken! Reklamer med at studentene kan få en utfordring og noe å bryne seg på før du ankommer.

Det ordner seg sikkert men du bør handle raskt.

Skrevet

jeg har tenkt på tannlegehøyskolen men de har lange ventelister og tar bare inn nye pasienter to ganger i året.... :(

Skrevet

Hei! Hvis du allerede har ventet i 3 år - så skader det jo ikke å sette seg på liste til tannlegehøgskolen.

I tillegg kan du jo ta en telefon og forklare hvordan det står til med deg.

En annen instans du kan forsøke er jo sosialkontoret. De bør kunne hjelpe deg med et lån for å få ordnet på tennene dine.

Hvis ikke vet jeg at mange tannleger er greie med å få delt opp regningene i avdrag. Ring tannlegen din på forhånd og hør.

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror egentlig det er ganske vanlig at man kan betale tannlegeregningen i avdrag.

Skrevet
Jeg tror egentlig det er ganske vanlig at man kan betale tannlegeregningen i avdrag.

Ja, jeg kjenner flere som har gjort det på den måten..

Skrevet

Jeg har ved flere anledninger delt opp tannlegeregningen min i flere deler, pga det ble kostende så mye da jeg trakk visdomstennene mine fordi jeg måtte dit igjen og igjen. Det var ingen problemer i det hele tatt. Jeg går på Nesbru Tannlegesenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...