Friendss Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 (endret) har begynt i ny jobb og har blitt litt bedre kjent med en av kollegaene mine. Han er veldig snill og god og lett å prate med. Han snakker en del med meg i pauser, men er pratsom med generelt alle. Jeg er uheldig og ser veldig mye på han, noe jeg tror han legger merke til. I dag tok jeg initiativ til å legge hverandre til på sosiale medier og han sa ja. Jeg liker å tulle med han og han tar spøkene og "plager" meg tilbake. Han smiler hele tiden til meg. Han er veldig sjarmerende, og er seg selv rundt alle uansett hva. Jeg liker å være nær han og i det siste (har bare vært her en uke) har han vært mye mer borti meg når han går forbi eller jeg går forbi han, og kommer veldig nærme når han ikke hører hva jeg sier, sånn står rett ved meg om jeg for eksempel står med et gelender. Kan være stille rundt oss og vi bare ser på hverandre før han smiler smått og jeg ser unna å bare smiler for meg selv når vi bare har vært på samme sted. Han plager meg litt, skremmer meg, later som han dytter meg, mobber meg litt, men på en god måte liksom. Når vi står ser på noe eller det er litt dårlig plass, liker jeg å stille meg så jeg er litt borti han, han trekker seg ikke unna. Han sa han var glad han fikk selskap en dag før jeg dro. Har så lyst å bare holde rundt han og være rundt han. Men tror han generelt er veldig hyggelig med alle!... Endret 16. juni 2021 av Friendss
Gjest ABM Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Da ber du han på en kopp kaffe og finner ut hvor landet ligger vel?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Aawwwww det du føler er nok gjensidig, bare nyt det og spenningen ♥️ Sånn spenning er ikke så ofte man opplever. Kos deg 🌞 Anonymkode: 682b4...fb5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Virker flørtete og er nok rett det du kjenner på. Ikke sikkert han legger noe mer i det, om han er flørtete av natur. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 044b1...126 1
Friendss Skrevet 17. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2021 (endret) vi er i starten av 20 årene Endret 17. juni 2021 av Friendss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå