Gå til innhold

Spørsmål ang fordikringselskap Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og bli snakket til på en arrogant nedlatende måte til kundene sine? Jeg har vært trofast kunde I forsikringsselskapet I nesten 2 år. Fikk ett uhell med bilen snakket med kundeservice og der var det vist min skyld det som hadde skjedd med bilen. Til slutt ble jeg så irritert og kaller vedkommende for bitchy.. Kan jeg bli annmeldt for dette? Og er dette noe politiet vil prioritere? Jeg ble somsagt sur på hun som jobbet I I kundeservice da hun snakket til meg som om jeg var en kriminel, hun satt I andre siden av tlf og hevdet at jeg ikke hadde rett på leiebil eller dekning på rep selvom jeg har fullkasko forsikring på bilen? Er ikke det litt rart og komme med slike konklusjoner uten engang ha sett på bilen?

Anonymkode: 47813...ea2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du regnes ikke akkurat som en god og trofast kunde fordi du har vært kunde i snart to år. Og det er aldri smart å skjelle ut de ansatte på den måten. De har både opptak av samtalen og skriver rapport på kundesiden din. Det at du har kasko trenger ikke å bety at du har leiebil inkludert, det varierer fra selskap til selskap. Hos noen må du ha Superforsikring for å få leiebil. 

Anonymkode: 92b6a...499

Skrevet

Du hadde et uhell som visstnok var din skyld ifølge kundebehandler? Enten er det din skyld eller så er det den som kjørte på det sin skyld. Om objektet du kræsjet i var fastmontert er det ikke lyktestolpens skyld... 

Når det gjelder krav på leiebil må du ha en forsikringsavtale som gir deg rett på det. Som regel en tilleggspost til standard fullkasko eller superforsikring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...