MykMann Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 (endret) Tittelen sier jo en del, men jeg klarer altså dette Og jeg er oppriktig nysgjerrig på hva dere damer tenker om dette? Dette er noe jeg av naturlige årsaker ikke har fortalt til noen jeg kjenner, da det jo er vanskelig å vite hvordan reaksjonen blir :-S Er det noen damer her inne som har fått vite at typen deres klarer? Eller evt. en venn? Eller er det noen av dere som har sett det? Hva tenkte dere om det? (og nei, at jeg kan dette er IKKE skryt, for det er mer en forbannelse enn noe annet 😛) (og for de av dere damer som evt. er nysjerrige på hvordan det ser ut så kan dere sende en melding, evt etterspørre snap i kommentar) Endret 17. juni 2021 av MykMann 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Jeg hadde syntes det var litt spennende, hadde sikkert spurt om å få se😅 Anonymkode: 46c9c...e51 16
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Hvis du er villig til å suger kukk, hvorfor ikke finne en annen fyr? Anonymkode: 88917...4d4 14
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du er villig til å suger kukk, hvorfor ikke finne en annen fyr? Anonymkode: 88917...4d4 Å suge sin egen kuk er å onanere. Onani er helt vanlig og en aktivitet man ofte gjør alene. Endret 16. juni 2021 av DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Får du orgasme i egen munn? Anonymkode: 1789f...134 5
Idiot007 Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Æsj.. hvorfor suge sin egen kuk? Det hadde jeg aldri hatt ønske om å gjøre, det er litt tvilsomt 😅 men kanskje damer liker det 🤭 1
Myre Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Beklager, men dette er som vann på bål for min del! 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Jeg er en myyyyk mann, jeg kan suge meg selv! 🎶 Anonymkode: 82f12...5a9 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 19 minutter siden, MykMann said: Tittelen sier jo en del, men jeg klarer altså dette Og jeg er oppriktig nysgjerrig på hva dere damer tenker om dette? Dette er noe jeg av naturlige årsaker ikke har fortalt til noen jeg kjenner, da det jo er vanskelig å vite hvordan reaksjonen blir :-S Er det noen damer her inne som har fått vite at typen deres klarer? Eller evt. en venn? Eller er det noen av dere som har sett det? Hva tenkte dere om det? (og nei, at jeg kan dette er IKKE skryt, for det er mer en forbannelse enn noe annet 😛) HotNorwat, er det deg? 🥸 Anonymkode: bfd83...c1a 3
mammahjarte Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 Kan du få utløsning og? Eg er fasinert. 4
vesteraalen Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 Det kunne jeg også gjøre da jeg var i 20 årene, men nå er ikke kroppen like myk som da 🙂 Men jeg har fortalt samboer om det og at jeg av og til gjorde det da jeg var yngre og hun ble veldig fascinert og hadde likt å se det 🙂 Så mitt råd er; ikke vær redd for å fortelle om det 🙂 9
MykMann Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #14 Skrevet 16. juni 2021 (endret) Ja jeg klarer å få utløsning slik 🙈 Hotnorwat? Og hva mener du med med vann på bål? 🤔 Og det er definitivt ikke trolling, jeg har faktisk gjort dette i mange år 😱😅 (og sikkert mange her inne som har sett meg 🙈) Endret 16. juni 2021 av MykMann 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 synes det er ganske turn off Anonymkode: fcf23...164 4
Era Vulgaris Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 MykMann skrev (1 time siden): Tittelen sier jo en del, men jeg klarer altså dette Og jeg er oppriktig nysgjerrig på hva dere damer tenker om dette? Dette er noe jeg av naturlige årsaker ikke har fortalt til noen jeg kjenner, da det jo er vanskelig å vite hvordan reaksjonen blir :-S Er det noen damer her inne som har fått vite at typen deres klarer? Eller evt. en venn? Eller er det noen av dere som har sett det? Hva tenkte dere om det? (og nei, at jeg kan dette er IKKE skryt, for det er mer en forbannelse enn noe annet 😛) Hvorfor det? Det er jo ikke sånn at du må suge deg selv, selv om du får det til. 5
vesteraalen Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Det er jo ikke sånn at du må suge deg selv, selv om du får det til. Han har vel ikke sagt at han må? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #19 Skrevet 16. juni 2021 MykMann skrev (11 minutter siden): Ja jeg klarer å få utløsning slik 🙈 Hotnorwat? Og hva mener du med med vann på bål? 🤔 Og det er definitivt ikke trolling, jeg har faktisk gjort dette i mange år 😱😅 (og sikkert mange her inne som har sett meg 🙈) Hva mener du med at det sikkert er mange som har sett deg? Ligger det ute noen klipp av deg noe sted? Har du link! 😃😁 Anonymkode: 69332...4a9
Hansehan Skrevet 16. juni 2021 #20 Skrevet 16. juni 2021 [while driving to Julie's wake] Dante: Thanks for putting me in such a tough spot. You're a good friend. Randal: She was pretty young, huh? Dante: Twenty-two. Just like us. Randal: An embolism in a pool. Dante: What an embarrassing way to die. Randal: That's nothing compared to how my cousin Walter died. Dante: How'd he die? Randal: He broke his neck. Dante: That's embarrassing? Randal: He broke his neck trying to suck his own dick. Dante: Shut the hell up. Randal: I swear. Dante: Stop it. Randal: Bible truth. Dante: Oh, my God. Randal: Come on. Haven't you ever tried to suck your own dick? Dante: No! Randal: Yeah, right. You're so repressed. Dante: Because I never tried to suck my own dick? Randal: No, because you won't admit to it. As if a guy's a f***ing pervert because he tries to go down on himself. You're as curious as the rest of us, pal. You've tried it. Dante: Who found him? Randal: My cousin? My aunt found him. It was a mess. He was on his bed, with his legs doubled over himself. My aunt freaked out. Dante: Man, he had his dick in his mouth? Randal: Yeah. Balls resting on his lips. Dante: Wow! He really made it. Randal: Yeah, but at what a price? Dante: I could never reach. Randal: Reach what? Dante: You know. Randal: What, your dick? Dante: Yeah, like you said. I guess everyone gets curious and tries it sometime. Randal: I never tried it. F***ing pervert. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå