AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Vært inne å lest litt på document.no, resett.no og rights.no. Det som slår meg er hvor hatske og snite alle er. Også på Document TV. Sinte gamle menn som misliker det meste er inntrykket. Anonymkode: 959be...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Fordi de ser på at den vestlige sivilisasjon raser sammen foran øynene deres, og dette gjør dem desperate og i dyp sorg. Anonymkode: d8674...33d 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Du får gå inn på alternative medier som Radikal portal eller Utrop. Der er det bare solskinn og glede og postitivitet på de samme temaene som gir deg negativitet på dine nevnte medier💋 Anonymkode: 38ed1...890 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vært inne å lest litt på document.no, resett.no og rights.no. Det som slår meg er hvor hatske og snite alle er. Også på Document TV. Sinte gamle menn som misliker det meste er inntrykket. Anonymkode: 959be...b3a Media og media, ville kalt de høyreradikale blogger. Anonymkode: 1acd2...0be 4
herzeleid Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Vil tro det handler mye om frustrasjon. Om du jevnlig leser artikler som støtter eller sympatiserer med ditt syn vil jeg tro en er relativt tilfreds med mediebildet, og ikke frustreres like mye. 1
sicario Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vært inne å lest litt på document.no, resett.no og rights.no. Det som slår meg er hvor hatske og snite alle er. Også på Document TV. Sinte gamle menn som misliker det meste er inntrykket. Anonymkode: 959be...b3a Vel å kalle de du nevner for «alternative media» er litt misvisende. De er politisk meningsbærende blogger, og må leses som nettop det.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Sikkert fordi det ikke er andre steder å få ut den enorme frustrasjonen de opplever når de ser hvor meningsløst politikerne styrer landet på viktige områder. Det er enkelte problemer det ikke er lov til å diskutere i media som kontrolleres av venstresiden, slikt blir det frustrasjon av. Synd, det blir aldri noen seriøs debatt av slikt. Med den blinde smilende menigheten på den ene siden, og de sure gubbene på den andre. Anonymkode: 1a814...6e3 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 De alternative media framstilles gjerne som innvandringsfiendtlige og rasistiske. men tenk litt over at disse nettstedene er de eneste som lar folk som eksmuslimer få uttrykke seg fritt, og slipper til innlegg fra innvandrere som har sine opplevelser om problematiske sider ved innvandrermiljø. Andre medier sensurerer eller avviser slike innspill i offentlig debatt, noe som frustrerer mange mennesker. Jeg mener det er viktig å få fram forskjellige syn på viktige samfunnstema og ha en mest mulig åpen debatt, i stedet for å legge lokk på alt som virker vanskelig og ubehagelig. Det finnes dessverre en del eksempler på at de etablerte mediene ofte foretrekker det sistnevnte, og det er en forsømmelse av deres oppgave. Og jo tyngre lokket legges på, jo mer kan det buldre under lokket. Javisst kan det stå litt av hvert på disse nettstedene, spesielt i kommentarfeltene; men jeg har sett verre ting inne på kommetarfeltene til ordinære nettaviser. Og debattanter står uansett fritt til å argumentere mot påstander de finner uriktige, urimelige eller feilaktige. Anonymkode: c9750...1ee 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå