AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Vurderer å reise med carpe diem på gruppereise til Asia. Noen som vet alder på de som reiser pleier å være? Er selv i starten av 30-årene Anonymkode: 5c6f8...519
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Det varierer jo fra tur til tur Vært med på en tur der selv, var ikke noe for meg. Men greit å ha prøvd det, funker fint for de som er lite reisevante og ikke selvstendige. Blir så feil å reise så langt med nordmenn rundt seg, man reiser jo for de ukjente og opplevelser. Så hører man norsk rundt seg heletiden 😅. Ble helt feil for meg, men gjort er gjort! Blir blir også veldig styrt på en gruppereise med tidspunkter, man er jo ikke fri. Bestemmer alt selv, blir som å følge et program. Reising skal jo være frihet, ukjente opplevelser Styre dagen sin selv. Anonymkode: b969e...3a5
punkyB Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir blir også veldig styrt på en gruppereise med tidspunkter, man er jo ikke fri. Bestemmer alt selv, blir som å følge et program. Reising skal jo være frihet, ukjente opplevelser Styre dagen sin selv. Anonymkode: b969e...3a5 Akkurat det er jo hele poenget med gruppereiser trodde jeg - man skal ha et felles opplegg , da må man nesten ha faste tider hvor ting skjer. Jeg har ikke dratt med Carpe Diem men med Jomfrureiser - der vil jeg anta at snittalderen er mellom 40-50 med noen "utstikkere" på begge sider. Innbiller meg litt at det er forh. voksent klientell som drar med Carpe Diem også - men du kan jo spørre de om hva snittalderen pleier å være. Litt avh. av hva formålet ditt er med turen , så lenge det ikke er å få venner for livet - så hadde jeg ikke brydd meg om alderen på folkene men heller sett på programmet på turen om jeg liker det. Har inntrykk av at de fleste som resier på gruppeturer er normalt omgjengelige og sosiale folk - slik at man kan tilbringe tid med de uavhengig av alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå