Gå til innhold

Hvordan kan noen kvinner lyve om at de har barn før dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk, om noen spør deg om dette før dating må man jo svare ærlig.

Er jo såpass stor del av livet til kvinnen.

Anonymkode: 30fcb...4a4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det så vanlig da? Tror aldri jeg har opplevd at noen har løyet om det.

Det jeg derimot HAR opplevd, er kvinner som ikke nevner det i profilen, ikke nevner det i samtale, og lar det gå dager og uker før "...skal bare legge barna" snikes inn som en bisetning. Synes ikke noe særlig om det, selv om det ikke er direkte løgn.

Anonymkode: e2800...1c8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg derimot HAR opplevd, er kvinner som ikke nevner det i profilen, ikke nevner det i samtale, og lar det gå dager og uker før "...skal bare legge barna" snikes inn som en bisetning. Synes ikke noe særlig om det, selv om det ikke er direkte løgn.

Er ikke alltid så naturlig å få det inn i en samtale da. Som regel får jeg en «hvordan går det» og så «gå en tur?» i andre melding. Føler meg så teit da om jeg skriver «det går bra med meg, har forresten barn». Hatt noen første dates der det viser seg at begge har 50/50 barn, som regel vet jeg ikke på forhånd at fyren har barn så er visst mange som ikke oppgir. Jeg blir glad når de har barn da, dater helst fedre.

Anonymkode: 0bc95...6c2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de fleste menn uten barn blir skremt bort av det

Anonymkode: e78b6...d3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du og ts snakker jo om akkurat det samme 

Anonymkode: fafb8...324

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi de fleste menn uten barn blir skremt bort av det

Anonymkode: e78b6...d3a

Nja....har du som kvinne ikke barn i en alder av 35+, blir mange menn skremt også. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du og ts snakker jo om akkurat det samme 

Det er jo litt forskjell på å si "nei, jeg har ikke barn" når du blir spurt, og å bare ikke ta det opp.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er jo litt forskjell på å si "nei, jeg har ikke barn" når du blir spurt, og å bare ikke ta det opp.

Ahaha...Er det faktisk noen som sier "jeg har ikke barn" når de får direkte spørsmål? Wow 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ahaha...Er det faktisk noen som sier "jeg har ikke barn" når de får direkte spørsmål? Wow 😁

Det er det TS hevder men her sitter jo TS med bevisbyrden. Jeg har aldri vært borti noen som lyger ang barn.

Anonymkode: f0902...893

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det TS hevder men her sitter jo TS med bevisbyrden. Jeg har aldri vært borti noen som lyger ang barn.

Anonymkode: f0902...893

Opplevd 2 ganger at har kommer frem etter noen dater.

Hun ene hadde svart ingen barn i profilen, så henne spurte jeg ikke. Hun argumenterte med at da tok menn mindre kontakt, om hun var åpen på at hun hadde barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun ene hadde svart ingen barn i profilen, så henne spurte jeg ikke. Hun argumenterte med at da tok menn mindre kontakt, om hun var åpen på at hun hadde barn.

Det blir som å ha et 15 år gammelt bilde og forvente at det er ok for daten 😅 får jeg ikke nevnt det i samtalen nevner jeg det 100% sikkert på første date. Grunnen til at jeg ikke har det i profilen er fordi jeg har lest at det er tryggest å la være mtp pedofile.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det blir som å ha et 15 år gammelt bilde og forvente at det er ok for daten 😅 får jeg ikke nevnt det i samtalen nevner jeg det 100% sikkert på første date. Grunnen til at jeg ikke har det i profilen er fordi jeg har lest at det er tryggest å la være mtp pedofile.

Da jeg hadde tinder lot jeg være å skrive at jeg hadde barn, nettopp mtp å sile ut pedofile🙄

Anonymkode: 07f73...fbc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg avklarer alltid helt i starten av samtalen at jeg har barn under skolealder og at jeg heller ikke ønsker flere egne barn, at hvis han har problemer med noen av delene så er vi en dårlig match. Jeg har derimot opplevd at menn ikke nevner barna sine med ett ord før jeg tilfeldigvis får vite at han har samværshelg. Veldig snodig når jeg har nevnt mine barn at han ikke sier noe om sine egne. 

Anonymkode: 0af43...eb0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg avklarer alltid helt i starten av samtalen at jeg har barn under skolealder og at jeg heller ikke ønsker flere egne barn, at hvis han har problemer med noen av delene så er vi en dårlig match. Jeg har derimot opplevd at menn ikke nevner barna sine med ett ord før jeg tilfeldigvis får vite at han har samværshelg. Veldig snodig når jeg har nevnt mine barn at han ikke sier noe om sine egne. 

Anonymkode: 0af43...eb0

Har jeg og opplevd. Så har jeg opplevd at barn blir nevnt rett før daten er avklart, og underveis i datingen har det kommet frem at det er flere barn med flere damer. Det er litt ugreit, for jeg dater som sagt fedre men ikke under sånt opplegg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har jeg og opplevd. Så har jeg opplevd at barn blir nevnt rett før daten er avklart, og underveis i datingen har det kommet frem at det er flere barn med flere damer. Det er litt ugreit, for jeg dater som sagt fedre men ikke under sånt opplegg.

Akkurat det er vanskelig for andre å vite da, at du har grenser for hvor mange mødre det er greit at er i bildet. Kanskje du burde skrive det i bioen?

Anonymkode: 3b722...764

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat det er vanskelig for andre å vite da, at du har grenser for hvor mange mødre det er greit at er i bildet. Kanskje du burde skrive det i bioen?

Anonymkode: 3b722...764

Det er ikke utelukket for meg, men når det kommer frem etter flere møter sammen føles det veldig uærlig ut

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tragisk, om noen spør deg om dette før dating må man jo svare ærlig.

Er jo såpass stor del av livet til kvinnen.

Aldri opplevd at kvinner har løyet på seg barn de ikke har før dating!

Anonymkode: d1b25...a68

• Liker 3
Skrevet

Haha, hva med mannfolk da? Kjenner flere jeg som nærmest har vært på vei til å flytte inn med sin kjæreste og så plutselig "å ja, by the way jeg har 3 barn..." 😄 

Men ja, er enig i at man selvsagt ikke skal lyve om at man har barn uansett kjønn. 

Når det er sagt så spørs det jo litt på relasjonen, for de som liker å ligge litt rundt og det blir med det så trenger de ikke å opplyse om at de har barn, det har jo ingen hensikt. Men da regner jeg med at alle involverte er klar over at det ikke blir noe mer enn sex.

• Liker 1
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre hvor gammel hun daten din var når dere gikk ut sammen?

Skrevet (endret)
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skriver det heller ikke i bioen, men prøver å "snike" det inn i løpet av den første timen av samtalen. :P Jeg er uansett nå i en alder der en god del har barn.. så når jeg begynner å snakke med folk så forventer jeg nærmest at de har barn. :ler: Men ja.. jeg hadde også reagert om det er noe som kommer opp etter en god del dager eller uker.. Herregud. Uker. :hakeslepp: :sjenert:  At folk kan skjule det så lenge hvis det er noen man ønsker å date

Endret av Blått
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...