Gå til innhold

Hvorfor vil jeg enda ha han som behandlet meg som dritt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir snart gal av meg selv…for fire år siden var jeg i et relativt kort forhold med en mann jeg enda ikke er over. Jeg falt hardt og tungt, skilte meg for å være med denne mannen. I mine øyne var han perfekt. Vel, han var ikke det. Han var alkoholiker, løy til meg og sendte sexmld med andre. Da gikk jeg fra han, andre damer takler jeg ikke.

Når dere leste det over høres vi sikkert ut som trash begge to. Men «utenfra» er vi ledere i relativt store firma (ikke samme), trener, har venner og familie, og økonomiene er mer enn på stell. Fasade herfra til h. 

Det jeg ikke forstår, og lurer på om andre har opplevd det samme? Jeg har vært i ett nytt forhold i over 3 år nå. Han er smart, snill, rettferdig, morsom og har virkelig ting på stell. Samtidig elsker jeg eksen ennå. Jeg vet vi aldri vil bli sammen igjen…og jeg vet han er en drittsekk. Samtidig roper alt i meg etter han. Han er min ene store kjærlighet. Og  samtidig den som har såret meg mest.

Hvordan går dette an? Lyst til å slå meg selv med en stor stekespade i bakhode og håpe noe løsner…

Anonymkode: 74ec8...5fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂 Ikke noe annet enn å gjøre enn å ta ansvar for eget opplegg.  

Anonymkode: 02135...c77

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo spekulasjoner. Men har du hatt en dårlig, utrygg oppvekst? Da er det jo ofte man søker etter det samme i forhold ubevisst fordi det føles "trygt". Du kjenner sikkert til fenomenet. 

Hvis ikke det er det, så gir han deg noe du ikke for fra han nye kanskje? Selv om han hadde alle disse dårlige egenskapene, så hadde han noe også som du virkelig likte? 

Du skal ikke gå tilbake til eksen selvsagt, du kan jo ikke redde han. Men kanskje nåværende forhold ikke er riktig for deg? Jeg hadde latt begge gå. Gitt meg selv tid til å komme over han forrige, så gått inn i et nytt forhold med en du virkelig elsker. Da glemmer du nok han forrige. 

Selv om han nye er snill og har alt på stell, betyr jo ikke det at dere er ment for hverandre. Man faller jo ikke for alle som har alt på stell. Tror du kanskje mangler noe i forholdet som får deg til å være søkende? 

Men det kan være så mangt, bare noen teorier uten å kjenne bakgrunnen din🙂

Anonymkode: 11d1d...133

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir jo spekulasjoner. Men har du hatt en dårlig, utrygg oppvekst? Da er det jo ofte man søker etter det samme i forhold ubevisst fordi det føles "trygt". Du kjenner sikkert til fenomenet. 

Hvis ikke det er det, så gir han deg noe du ikke for fra han nye kanskje? Selv om han hadde alle disse dårlige egenskapene, så hadde han noe også som du virkelig likte? 

Du skal ikke gå tilbake til eksen selvsagt, du kan jo ikke redde han. Men kanskje nåværende forhold ikke er riktig for deg? Jeg hadde latt begge gå. Gitt meg selv tid til å komme over han forrige, så gått inn i et nytt forhold med en du virkelig elsker. Da glemmer du nok han forrige. 

Selv om han nye er snill og har alt på stell, betyr jo ikke det at dere er ment for hverandre. Man faller jo ikke for alle som har alt på stell. Tror du kanskje mangler noe i forholdet som får deg til å være søkende? 

Men det kan være så mangt, bare noen teorier uten å kjenne bakgrunnen din🙂

Meg igjen. Jeg tror du må vente med å gå inn i forhold til du finner noen du virkelig elsker igjen på samme måte du beskriver eksen. Men som ikke har de negative sidene. 

AnonymBruker
Skrevet

Antakelig fordi du av en eller annen grunn ikke synes du fortjener bedre,

Anonymkode: 52ab7...03c

• Liker 1
Skrevet

Biologien din vil ha et barn som er godt rustet for livet. Harde, tøffe menn oppfyller disse kravene. Av samme grunn er menn sammen med damer som er monstre men har utseendet med seg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar☺️

Jeg har hverken en traumatisk barndom eller føler meg spesielt underlegen. Han traff noe i meg som ingen andre har gjort. Er som jeg så noe i han, og han noe i meg, som ingen andre har gjort. 
Og ja, til deg over, han er en drittsekk, men har utseende og talegaven med seg. Pokker og…må ta meg sammen. Høre på hjernen og ikke hjertet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar☺️

Jeg har hverken en traumatisk barndom eller føler meg spesielt underlegen. Han traff noe i meg som ingen andre har gjort. Er som jeg så noe i han, og han noe i meg, som ingen andre har gjort. 
Og ja, til deg over, han er en drittsekk, men har utseende og talegaven med seg. Pokker og…må ta meg sammen. Høre på hjernen og ikke hjertet.

Ville heller foreslått å finne en mann som oppfyller disse kravene, men ikke er en drittsekk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir snart gal av meg selv…for fire år siden var jeg i et relativt kort forhold med en mann jeg enda ikke er over. Jeg falt hardt og tungt, skilte meg for å være med denne mannen. I mine øyne var han perfekt. Vel, han var ikke det. Han var alkoholiker, løy til meg og sendte sexmld med andre. Da gikk jeg fra han, andre damer takler jeg ikke.

Når dere leste det over høres vi sikkert ut som trash begge to. Men «utenfra» er vi ledere i relativt store firma (ikke samme), trener, har venner og familie, og økonomiene er mer enn på stell. Fasade herfra til h. 

Det jeg ikke forstår, og lurer på om andre har opplevd det samme? Jeg har vært i ett nytt forhold i over 3 år nå. Han er smart, snill, rettferdig, morsom og har virkelig ting på stell. Samtidig elsker jeg eksen ennå. Jeg vet vi aldri vil bli sammen igjen…og jeg vet han er en drittsekk. Samtidig roper alt i meg etter han. Han er min ene store kjærlighet. Og  samtidig den som har såret meg mest.

Hvordan går dette an? Lyst til å slå meg selv med en stor stekespade i bakhode og håpe noe løsner…

Slå i vei kjære du:) hjelper nok ingenting siden tiltrekning trolig er genetikk og mer spesifikt ekstremt kompatibelt immunforsvar....

Moder jord "leker" ikke butikk med livet...

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld for brutalt svar, men det er sjeldent lurt å tenke med vaginaen. Snakker av egen erfaring. 

Anonymkode: 6c162...58a

Skrevet

Hvorfor går du inn i et nytt forhold når du fortsatt har følelser for exen? :fy_fy:

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk for svar☺️

Det er jo en grunn til at slike menn får damer; de vet nøyaktig hva de skal si og hvilke knapper de skal trykke på. De tar initiativ og eier ikke skam. Du føler deg erobret og attraktiv. 

Sikkert derfor han har kommet langt i yrkeslivet også; kunnskapen om å fortelle folk akkurat det de vil høre + frekkhet.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Takk for svar☺️

Hjertet? Sikker på at det ikke er andre kroppsdeler du hører på🤣

Anonymkode: 783c7...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...