AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Del Skrevet 16. juni 2021 Hei! Jeg driver å sikler på Inuikii sandaler, og har gjort det en stund. Problemet er at de ikke selges i butikk her hvor jeg bor, så må eventuelt kjøpes på nett uten å prøve på forhånd. Det jeg lurer på er: 1. Er det noen som har sandalene som kan si noe om hvordan de er i størrelsen? Har hørt de er små, men er usikker hvor små. Jeg har smal og lang fot, bruker vanligvis størrelse 40. 2. Vil de se for store og klumpete ut i en stor skostørrelse? 3. Hadde du tatt med eller uten perler? 4. Hvordan er de komfortmessig? Er de verdt pengene? Takk på forhånd hvis noen tar seg tid til å svare, det settes stor pris på🥰 Anonymkode: ff7e7...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrus Skrevet 16. juni 2021 #2 Del Skrevet 16. juni 2021 No ser eg at dei selgast på nettbutikker som har gratis eller rimeleg retur. Så da kan du prøve pg evnt. sende i retur viss dei ikkje fell i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå