Gå til innhold

Bra privat legesenter i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyinnflyttet i Oslo og har ikke skaffet meg noen fastlege her enda. Burde absolutt vært hos legen, men vil da gjerne ha en anbefaling i forhold til hvor jeg bør gå. Hadde vært praktisk om legesenteret enten lå i nærheten av Majorstua eller i sentrum. Er dritt lei av inkompetente leger som ikke tar meg seriøst, og som ikke gjør noe som helst uten at jeg maser vettet av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært både på Volvat og Oslo Akutten. Der får du raskt time og det er seriøse leger der. Litt dyrere på Volvat enn O.A.

Lykke til :)

Skrevet

Hmmm, sjekket priser ho O.A hva er forskjellen på en Legekonsultasjon og Legekontroll der? Ser at det er 100 kr forskjell i pris?

Skrevet
Hmmm, sjekket priser ho O.A hva er forskjellen på en Legekonsultasjon og Legekontroll der? Ser at det er 100 kr forskjell i pris?

En l.konsultasjon er antakelig en vanlig legetime, mens en l.kontroll er en kontroll av en konsultasjon du allerede har vært der for...

Skrevet

Byporten legesenter.

Jeg tror de tar 800-900 for en legetime.

Skrevet

jeg har betalt 500-600 på byporten. (men nå har jeg ikke vært der på tre år da)

Skrevet

Jeg var veldig misfornøyd den ene gangen jeg var på Byporten. Anbefaler den ikke.

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_pip_*
Skrevet

Her er jeg vel seint ute med svar men kanskje andre leter etter samme svar. Bytta fastlege selv før jul. Fant meg en kvinnelig lege ved Norsk Legesenter. Et ganske så nytt legesenter i den gamle kvinneklinikken. Innmari greit sted.

www.norsklegesenter.no

Skrevet

Hvordan er prisene på norsk legesenter?

Skrevet

Dra på Balderklinikken, der er de skikkelig hyggelige :)

det koster 900,- så billig er det ikke..

• 1 år senere...
Gjest Gjest_hilde_*
Skrevet

Heller Byporten Legesenter enn Bentsebru legesenter... Herre min hatt for en dårlig service.... en gjeng med berter som sitter og skravler med hverandre før de gidder å snakke med pasientene som står i luka... Makan!!!!

• 1 år senere...
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Heller Byporten Legesenter enn Bentsebru legesenter... Herre min hatt for en dårlig service.... en gjeng med berter som sitter og skravler med hverandre før de gidder å snakke med pasientene som står i luka... Makan!!!!

Veldig lei meg for at jeg ikke tok dette rådet alvorlig!! valgte fastlege på Bentsebro legesenter, siden det var rett rundt hjørnet for der jeg bor, hatt det i et år nå. som du sier: MAKAN!! herregud, trodde liksom du overdrev litt jeg..men dette er det verste legesenteret jeg har vært på. Null interess for kundene, null empati hos den legen jeg var hos, svarer nesten aldri telefonen, drar ut lunsjpausene mange minutter, har du time kl.13, kommer du ikke inn før 14... Den fastlegen jeg hadde, vil jeg ikke anbefale min verste fiende engang! og hva er dette med cash betaling i kontor skuffen hans?? er det vanlig praksis?har aldri opplevd dette før jeg kom hit, har på trass betalt med kort de siste gangene i resepsjonen! igjen, MAKAN!!!

Jeg synes det er skikkelig dårlig oppfølgning der, utrolig dårlig legesenter!

Den beste opplevelsen jeg hadde på Bentsebro legesenter var hos Turnus-Legen før jeg fikk fastlege der!

Du kan likså godt betale for privat lege for Bentsebro er bare bortkasta penger og tid!!

*Enigma* , fant du et legesenter du likte ?

Gjest Gjest_Jammen_*
Skrevet
Veldig lei meg for at jeg ikke tok dette rådet alvorlig!! valgte fastlege på Bentsebro legesenter, siden det var rett rundt hjørnet for der jeg bor, hatt det i et år nå. som du sier: MAKAN!!

Du kan likså godt betale for privat lege for Bentsebro er bare bortkasta penger og tid!!

Jøss, Bentsebro gikk jeg også til men det er flere år siden... Kan vel egentlig si meg enig i kritikken her, men trodde de hadde skjerpet seg siden den gangen jeg gikk der.. Var vel i 2002-2003 jeg var der..

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet
Veldig lei meg for at jeg ikke tok dette rådet alvorlig!! valgte fastlege på Bentsebro legesenter, siden det var rett rundt hjørnet for der jeg bor, hatt det i et år nå. som du sier: MAKAN!! herregud, trodde liksom du overdrev litt jeg..men dette er det verste legesenteret jeg har vært på. Null interess for kundene, null empati hos den legen jeg var hos, svarer nesten aldri telefonen, drar ut lunsjpausene mange minutter, har du time kl.13, kommer du ikke inn før 14... Den fastlegen jeg hadde, vil jeg ikke anbefale min verste fiende engang! og hva er dette med cash betaling i kontor skuffen hans?? er det vanlig praksis?har aldri opplevd dette før jeg kom hit, har på trass betalt med kort de siste gangene i resepsjonen! igjen, MAKAN!!!

Jeg synes det er skikkelig dårlig oppfølgning der, utrolig dårlig legesenter!

Den beste opplevelsen jeg hadde på Bentsebro legesenter var hos Turnus-Legen før jeg fikk fastlege der!

Gjest Gjest_Jenn_*
Skrevet

Det overrasker meg veldig å lese all denne negative kritikken som Bentsebro legesenter får. Jeg har vært kunde/pas. der i veldig mange år og kjenner meg virkelig ikke igjen i div. utsagn.

Jeg tror faktisk folk begynner å bli alt for kravstore. Herregud, hvor mange steder er det man bare kan møte opp på "drop in" og komme inn samme dag. Hva med alle de fastlegene rundt omkring som ikke klarer å følge opp sine egne pasienter. Det er jo derfor det kanskje til tider kan bli litt "mye" venting fordi alt for mange kommer dit når de egentlig skulle fått hjelp av sin egen lege et annet sted. Men uansett er det jo fint for alle oss andre som faktisk liker dette legesenteret at noen av dere velger og ikke bruke dem. Så blir det mindre kø på oss. he he he

At jentene/damene ler og flirer må da vel bare være hyggelig. Det er nok offentlige instanser/service yrker hvor det sitter sure folk. God latter forlenger livet

:ler:

Skrevet
Herregud, hvor mange steder er det man bare kan møte opp på "drop in" og komme inn samme dag. Hva med alle de fastlegene rundt omkring som ikke klarer å følge opp sine egne pasienter. Det er jo derfor det kanskje til tider kan bli litt "mye" venting fordi alt for mange kommer dit når de egentlig skulle fått hjelp av sin egen lege et annet sted.

At jentene/damene ler og flirer må da vel bare være hyggelig. Det er nok offentlige instanser/service yrker hvor det sitter sure folk. God latter forlenger livet

:ler:

Jeg hadde en lege som en ALDRI kom inn til riktig tid. "normal" ventetid 1\2 til 2 t etter avtalt time. Har aldri kommet inn presis til timene hans.

Fikk sjonalene etter at jeg bytet lege og det viste seg at det jeg hadde fryktet stemte. Han hadde ikke tatt meg på alvår eller hørt på noe av det jeg hadde sagt. Tok på seg "æren" for undersøkelser jeg selv fikk ordnet gjennom andre leger da jeg omsider fikk skikkelige resultater.

Jo det er greit å le og ha det trivelig på jobb.. Men det skal ikke gå på bekostning av kundene (jeg jobber selv i et servisyrke. Vi har det og morro på jobb av og til men ALDRI ALDRI skal det gå ut over kundene)

Og jo.. det finnes leger som en kan komme inn på drop-in og er presise i timene. Iallefall har jeg hatt meget god erfaringer med min nye fastlege på det.

Virker som det er en selvfølge at de har det slik. For jeg kommenterte det sist at jeg til og med fikk komme på dagen og presist etter avtalt time... Selvfølgelig var svaret med at hun var rimelig furundra over at jeg ble så overrasket over det. Så det ser ut til å finnes legekontor som virker som det skal og bør. Håper fortsettingen til mitt nye legesenter fortsetter og. Har bare vært der 1\2 år.

Skrevet

Hold deg unna Bentsebro legesenter, med mindre du bare skal ha en sykemelding på dagen.

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til reglene

Pasha mod

Skrevet

Min samboer er veldig fornøyd med Bentsebro legesenter. Han ble tipset om stedet av legevakten.

Kanskje jobben din har en bedriftslege avtale? Det har min. Så det tilbudet bruker jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet
Min samboer er veldig fornøyd med Bentsebro legesenter. Han ble tipset om stedet av legevakten.

Kanskje jobben din har en bedriftslege avtale? Det har min. Så det tilbudet bruker jeg.

Det skal sies at Dr Siverts jobber/jobbet på legevakten..samtidig som han jobber på Bentsebro legesenter mandager og tirsdager.

Kommer du til han er du heldig, kommer du ikke til han er du ikke fullt så heldig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...