AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Jeg er gift, har vært sammen siden jeg var 19, er nå 31 år og har 2 barn sammen. Jeg og mannen har det ganske fint, men føler det mangler noe. Jeg føler vel egentlig at vi har vokst fra hverandre, og tenker at jeg ikke ville giftet meg med han hvis jeg kunne gått tilbake i tid. Han er en snill og støttende mann, men jeg er ikke forelsket. Selv om han er snill og støttende er han også ganske sjefete av natur (jeg er motsatt) og føler at jeg har levd hans liv de siste årene. Jeg har lyst til å leve "mitt" liv. Bestemme mer selv, og gjøre ting jeg liker. Dette kan jeg jo gjøre med han, men foler meg ikke fri nok til å gjøre det. Samtidig tenker jeg på andre menn, og drømmer meg bort om andre romanser. Kanskje få det jeg ikke får hjemme? Og jeg mener ikke nødvendigvis sex, for det får jeg hvis jeg vil. Tror jeg mener det å være mer på bølgelengde med et annet menneske, være følelsesmessig intim. Ha lange samtaler om det som interesserer meg. Dette har jeg aldri med mannen min, da vi har helt andre interesser. Har spesielt en mann i tankene fra fortiden. Samtidig tenker jeg på barna mine, vil ikke at de skal vokse opp med skilte foreldre. Flere som har opplevd dette? Hva ble utfallet? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 7e546...654
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Tenker du må øve deg på å være mer selvhevdende for å ha det bra. Uansett hvem du er med. Anonymkode: 30596...828 13
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bestemme mer selv, og gjøre ting jeg liker. Dette kan jeg jo gjøre med han, men foler meg ikke fri nok til å gjøre det. Si det til han da! Du må få bestemme mer. Anonymkode: b22fe...a81 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Hvis en tenker på andre er det på tide å gå ja. Anonymkode: f95c7...e1e
OlsenHansen Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Prøv å huske på barna mens du fyker ut døra 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Spør om han er åpen for at dere kan møte andre folk? Anonymkode: 38cda...0e0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Sånn er det å binde seg i ung alder, gifte seg også er galskap. Glad jeg aldri gjorde noe av dette, ser på det som å kaste bort livet sitt. - Kvinne 43. Anonymkode: 32ffc...36d 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 OlsenHansen skrev (Akkurat nå): Prøv å huske på barna mens du fyker ut døra Evt: Prøv å huske på deg selv mens du lever livet til din mann Anonymkode: 38cda...0e0 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 Disse tankene går over. Anonymkode: 4e921...3b7 2
Gjest BlueRoseTaskForce Skrevet 16. juni 2021 #10 Skrevet 16. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Disse tankene går over. Anonymkode: 4e921...3b7 Etter å ha undertrykt de lenge nok.. Endret 16. juni 2021 av BlueRoseTaskForce
OlsenHansen Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Evt: Prøv å huske på deg selv mens du lever livet til din mann Anonymkode: 38cda...0e0 Meg, meg, meg. Synd slike folk vil ha barn. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 OlsenHansen skrev (1 minutt siden): Meg, meg, meg. Synd slike folk vil ha barn. Ja, synd kvinner ikke er en vandrende babymaskin så de kjære barna som du helt sikkert bryr deg såå mye om unngår å oppleve noe ubehagelig i forhold til at mor prioriterer seg selv for én gangs skyld. Spar meg, kompis. Anonymkode: 38cda...0e0 3
Fiffig Skrevet 16. juni 2021 #13 Skrevet 16. juni 2021 Jeg ville jo gitt det et ærlig forsøk på å forbedre ting, før jeg gikk, når det er barn inni bildet. Jeg trur dere kunne hatt nytte av parterapi, prøve å komme ut av det mønsteret der du føler at dine behov alltid kommer i annen rekke. Det finnes jo familievernkontor. Det vil kanskje også få han til å åpne øyne og innse at alt ikke er perfekt? Og kanskje til og med gjøre en innsats for å gjøre samlivet mer levelig for deg? 11
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #14 Skrevet 16. juni 2021 Ville ikke gått. Tenker at det gjennom et liv vil oppstå situasjonen hvor en lengter og drømmer seg bort til noe annet. Jobb med det forholdet du har, det er ikke gøy å bryte opp en familie, og drømmer er gjerne drømmer, og ikke så gøyale i virkeligheten. Men du bør stå opp for deg selv, og forsøke å finne fellesskap med mannen igjen. Anonymkode: e8822...485 10
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 Hva er det du har blitt stoppet i å gjøre? Begynn å gjør som du vil, si at du ikke har tenkt å la oppførselens hans gjøre deg ulykkelig. Anonymkode: c925c...faf 1
OlsenHansen Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, synd kvinner ikke er en vandrende babymaskin så de kjære barna som du helt sikkert bryr deg såå mye om unngår å oppleve noe ubehagelig i forhold til at mor prioriterer seg selv for én gangs skyld. Spar meg, kompis. Anonymkode: 38cda...0e0 Hvis du bare er interessert i deg selv så får du ikke barn, enkelt og greit. Ikke kom å skyld på meg fordi du er en egoist som ikke tåler motgang.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Sånn er det å binde seg i ung alder, gifte seg også er galskap. Glad jeg aldri gjorde noe av dette, ser på det som å kaste bort livet sitt. - Kvinne 43. Anonymkode: 32ffc...36d Og....? Dette er et sånt meningsløst innlegg som jeg alltid lurer på om den på andre siden prøver å overbevise andre eller seg selv om at det de skriver er sant. Anonymkode: 170e5...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #18 Skrevet 17. juni 2021 OlsenHansen skrev (8 timer siden): Hvis du bare er interessert i deg selv så får du ikke barn, enkelt og greit. Ikke kom å skyld på meg fordi du er en egoist som ikke tåler motgang. Dette handler ikke om mor vs barn, men hvordan mor og far kommuniserer i sitt forhold for at begge skal ha det bra. Anonymkode: 30596...828 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #19 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette handler ikke om mor vs barn, men hvordan mor og far kommuniserer i sitt forhold for at begge skal ha det bra. Anonymkode: 30596...828 De to tingene henger jo sammen. Er man lite selvhevdende overfor en partner, så vil dette komme til uttrykk som egoisme, ved at forholdet tar slutt og det igjen går ut over barna. Mens ved å hevde seg selv så redder man familien og fremstår dermed som mindre egoistisk. Anonymkode: b22fe...a81
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #20 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De to tingene henger jo sammen. Er man lite selvhevdende overfor en partner, så vil dette komme til uttrykk som egoisme, ved at forholdet tar slutt og det igjen går ut over barna. Mens ved å hevde seg selv så redder man familien og fremstår dermed som mindre egoistisk. Anonymkode: b22fe...a81 Og la meg legge til; dette blir ikke bedre av å skifte ut en partner. Det vil gå en tid, så oppstår det samme problemet på nytt. Har man noen problemer med seg selv så må man fikse disse på egenhånd. Det nytter ikke å vandre fra partner til partner, for de vil som regel bekrefte problemet, ikke løse det. Anonymkode: b22fe...a81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå