AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Som tittelen sier: hvilken hårfarge liker du best? Rødt, blondt, lys brunt, mørk brunt eller sort? Fortell gjerne hva du har selv😊 Selv har jeg lys brunt og er fornøyd med det. Men beundrer alltid rødlige manker! Anonymkode: 68b60...e1a
Gjest Jon Are Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Langt tykt mørkt hår på nordisk utseende kvinner syns jeg er nydelig. Noe som Arwen i ringenes Herre. Ellers foretrekker jeg lyst hår .
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Det er ikke en hårfarge som passer alle, så det at en hårfarge er fin er jo at det passer personen det sitter på. Det jeg derimot syntes er fint er tykt og glansfullt hår med litt fall. Jeg syntes ikke langt hår er fint hvis håret er tynt og slitt. Da syntes jeg det er bedre å klippe det litt lengre enn skulderlangt. Litt for mange tviholder på lengden på håret selv om det er så tynt at det så vidt er noen fjoner som henger ned. Anonymkode: e68b9...163
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har langt sort hår som jeg farger. Men er mørkhåret fra naturen sin side. Men må ta etterveksten ellers blir jeg grå. Elsker det sort. syns ikke blondt hår er så fint egentlig. Anonymkode: 66891...065
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Er mørk blond men farger det lys brunt (blir mellombrunt) Jeg kler det for det forsterker de litt unorske trekkene mine. Men er drit lei ettervekst og farging hjemme hver 3-4 uker. Brukte mørk askeblond sist og skal prøve å bli lysere gradvis, mistenker at jeg må til frisør. Anonymkode: cac62...569
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 Jeg har brunt hår, men ser helt klart freshere ut med en blanding av fargene på bilde nr 2 og 3. Min mor og søstrene hennes har rødt hår, alltid misunnet dem håret. Tykt rødt hår med mye fall. Anonymkode: 32ce8...76a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Det som passer til hudtonen. Syns feks at Kim Kardashian ser billig ut med bleika hår (eller parykk, da). Hun kler mørkebrunt/sort. Eller veldig lyse nordiske som farger håret sort ser også "off" ut. Et par nyanser lysere eller mørkere enn din naturlige hårfarge er mest kledelig. Selv er jeg typisk kommuneblond (level 7), og striper håret for å friske opp. Anonymkode: ee2d5...39e 1
Bingo Bongo Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 Jeg liker godt helt mørkebrunt hår; nummeret før det bikker over til svart, men slik at det fremdeles skinner i brunt. Dessverre har naturen utstyrt meg med musebrunt hår, så jeg pleier å farge det mørkere (men ikke like mørkt som favorittfargen; det blir litt "hardt" på meg. Hadde jeg bare hatt litt mer pigmenter i huden....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå