Rosa5628 Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Hei! jeg skal snart starte å jobbe og ønsker å lære babyen min å drikke fra tåteflaske. Jeg får ammefri, men jeg vil at far skal kunne tilby mm hvis det blir helt krise. Mini liker ikke smokk og de gangene vi har forsøkt å gi tåteflaske så har hun bare nektet. Vi tenker å gå 110% inn for å lære henne å ta flaske nå, men jeg trenger tips om tåteflaske merker. Noen som har hatt samme type baby og hatt suksess med flaske tilvenning? Hun har begynt å spise noe fast føde og drikker litt vann fra tutekoppen. Forsøkte å gi nypumpet mm i tutekoppen, men det skulle hun ikke ha 🙁
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Vi brukte NUK sine flasker med latextut. Virker som de ikke produserer latex-tuten noe mer, men da ville jeg prøvd den samme i silikon. Det var den eneste flasken vi fikk til å gi barnet og eneste smokken han etter hvert tok. (tok flasken 6 måneder før smokken!) Anonymkode: 26687...3d0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 fruugo.no/nuk-disney-baby-flaske-latex-bred-munn-storrelse-1m-pa-300-ml/p-48524866-100075083 aner ikke hvordan denne nettsiden er, men her fant jeg en! Anonymkode: 26687...3d0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Når hun er så stor kan hun kanskje få morsmelk i vanlig kopp? Vi brukte Medela sine flasker med calma tut på å gi morsmelk til vår og det var ikke noe problem. Men vi begynte å gi flaske ved siden av amming ganske tidlig. Det er kanskje vanskeligere å begynne å venne til tåteflasketut når de er litt større og har allerede fått preferanser? Anonymkode: 53c0c...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå