Gå til innhold

Når psykopatene i familien ordner drama

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker ikke å gå i detalj men min far er psykopat. Han er tidligere anmeldt for vold, psykisk vold, skattesnusk, og har lurt min mor for masse penger. Ble rettsak og mamma vant. Nå kommer han for å ta oss, min familie og jeg har små barn fordi han mener jeg og min samboer står bak alt.. Han er for feig til å ta kontakt selv, men han sender sine flygende aper og medhjelpere. Selv har han vært utro mot mamma i mange år, og mener det er urettferdig at han måtte dele noen av de felles eiendommene sine med henne fordi det er jo han det er synd på😂🤔

Mamma er syk og bor på sykehjem. Hun fikk et hus etter skilsmissen/rettsaken og hun ønsker å bo der om vi bor i andre halvdel da hun har blitt hjelpetrengende. Dette huset er stort, har en fantastisk beliggenhet og mamma ønsker at vi skal kjøpe det slik at hennes barnebarn kan vokse opp der. 

Vi vurderer å flytte inn i høst, men dramaet slutter aldri. i går ble jeg oppringt av et giftig familiemedlem og siden hun har nær forbindelse til min far så kjeftet hun og ropte til meg i telefonen. Jeg ble helt satt ut, da jeg trodde hun ringte fordi hun lurte på hvordan det gikk da jeg nettopp har fått ei lita jente. Hun skrek i telefonen og var så sint at jeg fikk latterkrampe etterpå, fordi jeg klarte ikke å ta henne seriøst. Hun hadde fått for seg at jeg hadde sagt ting til henne (har ingen kontakt med henne og har ikke snakket med henne på flere år), og hun mente at vi behandlet faren min dårlig fordi det var så synd på han. Min mor hadde tatt ifra han livsarvingen og mente at det huset var hans.. Men det var jo advokaten som mente at huset var hennes og mamma vant jo huset.. 

Jeg har skrevet et avskjedsbrev til pappa, og jeg er ikke sint på han. Jeg håper han får er godt liv men etter å ha invitert han på min datter sin dåp selv om jeg ikke ville så reagerte han med å lage et helvete ut av en annen verden. Han lager drama, setter folk opp i mot hverandre og neste steg blir vel at han prøver å ødelegge slik at vi ikke skal flytte inn i huset til min mor. 

Jeg og samboer er helt satt ut. Her sitter vi og har hjulpet moren min med alt og folk på pappa sin side har forvrengt alt til at vi har lurt mamma. Jeg kjenner at jeg blir syk av dette, og jeg må ha avstand for alltid. 

Har blokkert alle som har kontakt med pappa og som er hans medhjelpere og har også kuttet kontakten med min søster og hennes mann som er på pappa sin side. 

Jeg har levert et brev til han i posten det jeg forklarer nøye at jeg ønsker han alt godt og at jeg skal leve et godt liv. Hvordan klare å ikke få drama, samt styr og bli blandet opp i noe mer. Jeg vil jo ha kontakt med mamma, men når jeg har kontakt med mamma så går dette utover min familie fordi pappa prøver å straffe oss eller noe fordi vi har kontakt med henne og ikke han eller noe.. Jeg blir helt satt ut av deres syke drama og vi som har to små barn.. Det er nesten så ille at jeg vurderer besøksforbud men har ikke nok grunn enda. Har også vurdert advokat men advokaten jeg snakket med mente at vi bare måtte holde avstand. 

Men hvordan klare å holde avstand når psykopatene bor i samme by? Har en tante på snapshat

Anonymkode: c85bf...03d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huskjøpet er gjort med en advokat til stede og alt er gjort i henhold til lovlige rammer. Mamma selger oss huset til to milioner rimeligere fordi hun skal bo i leiligheten selv ved siden av i mot at vi betaler alle utgifter selv. Vi fikk ikke mer lån i banken og mamma sier det går greit siden vi ellers har hjulpet henne så mye. 

Advokaten som skrev under og var vitne til salget mener dette var et meget godt kjøp av oss, men samtidig mener advokaten at det var hennes største fordel at hun kunne bo i samme hus som sine barnebarn og barn slik at det ble en trygghet for henne. Dette er en god deal for henne samt at hun får mye hjelp av oss da hun begynner å bli veldig skrøpelig.

Min far som er ute av bilde og som har en ny kone og familie mener at vi har lurt henne.. Og setter ut sykeste rykter om oss. I gjengjeld reagerer jeg bare med å le så han får ingen annen reaksjon men jeg kjenner det går utover psyken min.. 

Har fått litt kalde føtter for dette huset nå og alt styret som hører med, og har nesten lyst å droppe hele greia.. Men da vinner faren min og det er vel kanskje det han vil. Mamma har gledet seg masse til å bo der, men pappa klarer å fucke opp alt siden han er en jævla psykopat fra en annen verden! 

Hvordan klare å være menneske opp i dette, og hva mener dere er rett og rimelig her. Er jeg blind.. Har jeg lurt moren min og er det straffbart å flytte inn i et hus som mamma har solgt oss? 

• Liker 2
Skrevet

Shit

AnonymBruker
Skrevet

Psykopatens medhjelpere og flygende aper! 

ingen forbindelse til vedkommende og minst mulig kontakt med de rundt 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her 

Glemte å skrive at mamma bodde på sykehjem men ønsker å bo hjemme da hun ønsker å prøve ut hjemmesykepleie en periode da hun har fått ny og god medisin som skal hjelpe henne til å fungere bedre i hverdagen.  

Hun ønsker at vi skal hjelpe henne, samt være med henne. 

• Liker 2
Skrevet

Moren rår over eget hus. Men du har en søster til. Hvordan blir det med arv til din søster fra din mor? 

Ellers håper jeg dere flytter inn. Ville hevet meg over alt snakket. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Sensi skrev (31 minutter siden):

Moren rår over eget hus. Men du har en søster til. Hvordan blir det med arv til din søster fra din mor? 

Ellers håper jeg dere flytter inn. Ville hevet meg over alt snakket. 

Vi kjøper av henne huset men får huset to millioner under takst imot at hun bor i leiligheten ved siden av. 

Huskjøpet har ingenting med arv å gjøre. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi kjøper av henne huset men får huset to millioner under takst imot at hun bor i leiligheten ved siden av. 

Huskjøpet har ingenting med arv å gjøre. 

Åja ja stemmer. Tenkte feil. 
Kan ikke se at dere lurer henne eller gjør feil på noen måte. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det er rett og slett ikke praktisk mulig å snakke sånne mennesker til fornuft...       

Anonymkode: 75f2e...2ad

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva bør jeg gjøre? 

Har blokkert alle, og kuttet ut alle taperne. Men de kommer å sprer gift enda...

Angrer ikke på brevet jeg skrev. Var ikke sint i brevet men tilgitte alt men skrev brevet som en avslutning. Hvordan klare å holde avstand på sikt? 

Er redd for å bli dratt inn igjen  men vil ikke

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør ikke mer. Ikke svar, ikke tenk på hva de tenker og sier. Hev dere over det, dere vet sannheten.

Anonymkode: 07961...188

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du gjør ikke mer. Ikke svar, ikke tenk på hva de tenker og sier. Hev dere over det, dere vet sannheten.

Anonymkode: 07961...188

Ja, det er vel eneste løsning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker flere her inne? 

Jeg får vel bare heve meg over de og ikke svare noen som helst 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva tenker flere her inne? 

Jeg får vel bare heve meg over de og ikke svare noen som helst 

Ro deg ned. La folk få tid til å lese det lange HI først. Du trenger ikke skrive i annenhvert innlegg.

Anonymkode: ce219...8e8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ro deg ned. La folk få tid til å lese det lange HI først. Du trenger ikke skrive i annenhvert innlegg.

Anonymkode: ce219...8e8

Så sinna😩🙏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Fikk melding av tanten min nå, og hun sier det er synd på faren min og at jeg må slutte å lage styr. Har ikke laget noe styr annet enn å hjelpe moren min jeg..  Det er jo han det er synd på.. 

Hva skal man svare til slikt?! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar. Hvis han virkelig har sterke psykopatiske trekk, så er det heller ingen vits å skrive til han

Anonymkode: 31577...edd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke svar. Hvis han virkelig har sterke psykopatiske trekk, så er det heller ingen vits å skrive til han

Anonymkode: 31577...edd

Men hva med alle andre han vrir og vrenger på historier til?

Det er et rent helvete å bli snakket om på en så negativ måte 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her 

Han får andre til å ta kontakt med meg.. Men selv møter han ikke opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...